Se indlæg
 Udskriv debat
Stickmanweekly: Jail Birdz
JohnBKK
"The top floor of Nana Plaza has been the dark spot of the plaza for a long time, and not just because of the lack of light. Many punters never make it to the top floor, and more than a few bar bosses who ran bars on the top floor have lost their shirt. But a young American couple has not history put them off succeeding where others have failed..."

www.stickmanbangkok.com/images/Jail-Birdz-Nana-Plaza2.jpg

http://www.stickm...angkok.htm

Quote of the week comes from a Patpong tout directly to the man in a Western couple visiting the area, "Come back alone!"

thongsala
For Fanden,Stickman,så tag dig dog sammen !
Er jeg virkelig den eneste,som er dødtræt af,at se på Stickmans grimme " girl of the week" ?
Savner nogle af de gode gamle historier.

JohnBKK
Ja, han fiser den noget af, gør han ikke? Undrer mig tit over hans smag i damer, nogle grimme krager de fleste..

Nå, næste uge er der nok andet og mere interessant:

"A couple of bar photo essays in a row might be getting boring, I know, so I won't run another for a few weeks, even though I have a few in reserve. Bar photo essays are relatively easy to put together, and are the sort of material I can build up when I am in country. Next week I have something a little different, profiling a girl who went to hell and back in a column that really ought to have a disclaimer about the graphic nature of some of the photos."

rinpoche
Jeg har kun været på Nana Plaza en enkelt gang, og blot fordi det var noget jeg skulle se/opleve.

Det blev sgu ikke helt kedeligt.
Jeg mødte kort tid efter min ankomst til en bar i bemeldte etablissement, en ung australier.
HAN var dælme ikke kedelig, og han bød hurtigt mig og damen op til "dans".
Der kom drinks m.m. uden nogen regning. WTF?

Han fortalte, at hans far ejede den bar, og at han ligesom ikke nærede den store kærlighed til selv samme far.
Kan ikke rigtig huske omstændighederne herom, men i hvert fald blev vi fyrsteligt beværtet. Og hver gang der kom en regning, så kridtede han blot sine hiroglyffer herpå.
"I just want to piss my dad off"

Okaaay. Jeg er sikker på, at dad blev pissed off på denne aften, for da vi skulle køres hjem kunne jeg ikke engang huske navnet på mit hotel.

Og den unge fyr ville gerne have at vi kom igen den følgende dag og så skulle den faneme have èn over nakken.

Mange tak, unge mand. Men det tror jeg ikke lige jeg magter, kunne jeg blot halvkvalt ytre som tak for invitationen.

Da vi kom hjem gik jeg i gulvet som en kvie ramt af et lynnedslag. Damen skulle ud at tale i telefon, den store hvide.

Så vidste jeg også godt, at i morgen sadler vi helt om. Vi tager på en irsk pub...

vandango
thongsala skrev:

For Fanden,Stickman,så tag dig dog sammen !
Er jeg virkelig den eneste,som er dødtræt af,at se på Stickmans grimme " girl of the week" ?
Savner nogle af de gode gamle historier.

Hvis man kniber øjnene lidt sammen er hun da en lækker mås, hvis ellers hun er en kvinde.
www.stickmanbangkok.com/images/Jail-Birdz-Nana-Plaza17.jpg

JohnBKK
Ja, hun er da sød, men alt for meget make-up, og hvad er det for noget med to sæt BH og trusser?

En anelse appelsinhud er der også på lårene, og det ligner lidt arret fra et kejsersnit på maven synes jeg..

The_Horror
Stick's side afspejler vel barscenen generelt...recessivt, mainstream og forudsigeligt. Frusteration ses også i læsernes mails. De kan ikke have at tingene også udvikler sig i Thailand, at det nu er pigerne der styrer tingene, så folk tager til mere desperate steder hvor man nemmere kan narre end 15-årig el. te sig som en tosse uden konsekvenser.

Selvom han tidligere har afvist det får han nok en mønt for at fremhæve en bar i ny og næ.

Men der kommer sommetider nogle gode artikler, bl.a. hans interviews, photo essays og de mere dybdegående personskiltninger m.m.

Jeg læser ham dog stadig trofast hver søndag i søgen efter lidt guldkorn med fingerne på pulsen, selvom vi alle ved at scenens og måske hele Thailands 'heydays' er slut (for at bruge et typisk stickman ord).

JohnBKK
Ja, det er slut med de tider hvor man ku´ få "The GF Experience" og rejse rundt på øerne i syd med en frisk, sød og dejlig tøs på slæb. Bare hun fik mad, lidt lommepenge og en ordentlig seng at sove i, så var hun taknemlig. Efter 2-3 uger var det retur til baren og et betongulv i et lille rum som seng, delt med 15-20 andre tøser, så humøret var ikke højt da..

Jeg kommer ikke de steder i BKK som Stick skriver om, jeg læser ham også for de gode rejsebeskrivelser samt gossip om folk og steder i LOS.

hugoboerge
Her er et godt Stickman interview med lad os kalde ham Stickman's forgaenger med hensyn til at lave reviews af Bangkok's natteliv. Navnet er Bernard Trink eller bedre kendt som "The Nite Owl".

Trink startede ved Bangkok World og kom senere til Bangkok Post. Aabenbart fandt Bangkok Post hans klumme for juicy saa klummen blev nedlagt. Det var en skam for det var faktisk det foerste man kiggede efter i Bangkok Post hver fredag.

Trink lavede ogsaa film og bog reviews. Hans bog reviews findes i Bangkok Post hver mandag.

Part 1:

http://www.stickm...ly170.html

Part 2:

http://www.stickm...ly171.html

Hans klumme sluttede altid med " i don't give a hoot".

JohnBKK
Ja, jeg husker gamle dage hvor jeg købte Bangkok Post hver dag, og kun var på nettet et par gange om ugen, haha! Der var fre´og ro dengang..

Her et interview med Stickman himself:

http://www.stickm...kly273.htm

- og listen over alle de andre:

http://www.stickm...views.html

Han var sgu bedre tidligere, alt for slap og doven nu..

Spring til debat: