Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Som jeg læser det så gælder det kun dem der lejer ud for perioder på under 30 dage. Da man åbenbart betragter det som hoteldrift.
Men jeg skal da lige have undersøgt det nærmere. Min lejlighed er dog lejet ud på en kontrakt for 1 år afgangen, og har haft samme lejer i 3 år.
Men det vil have store konsekvenser for mange guesthouse ejet af udlændinge. Og dem der har en lejlighed som investering, spm selv kun bruger den få uger om året og ellers lejer ud.
Det kan få værdien på lejligheden til at falde. Og det kan give et større tab ved et salg.
Kommer det til at omhandle min lejlighed også, så bliver den solgt, priserne skal falde meget hvis jeg ikke skal tjene på et salg. Købte den for snart 9 år siden for 2.800.000THB, og fornylig solgte naboen sin for 11.200.000THB.
Jo mere man ved,..
Jo mere ved man man ikke ved...