Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej, jeg rejser til tyrkiet d. 27-07-2016 og hjemme igen 03-08-2016.
- men problemet er at, har fundet ud af at mit pas skal være gyldig i 6 måneder for at jeg kan rejse ind til tyrkiet. Mit pas udløber 24-01-2017. dvs. 181 dage det er 5,95 måneder fra den dag jeg rejser. Tror i godt jeg kan rejse ind?
Redigeret af filefrontman d. 06/07-2016 11:11
alle thaipas har en side hvor man kan få en forlængelse så tag til Hellerup og forsøg der
Et nyt pas kan ikke nåes og under 6 måneder er under 6 måneder, desuden så er der mange som forlanger passet har 6 måneder ved udrejse og ikke som trådstarter siger ved indrejse
Nu ved jeg ikke der er andre regler for thaier men det er ikke 6 mdr. passet skal være gyldigt.
Det er 150 dage, det skal være gyldigt.
Danske statsborgere kan indrejse i Tyrkiet og opholde sig i landet i op til 90 dage inden for en 180-dages periode uden visum. Husk at dit pas skal være gyldigt mindst 150 dage fra den dag du indrejser - ellers vil du blive afvist ved indrejsen.
90 dages gyldighed skulle være nok iflg ministeriets hjemmeside, hvor man må regne med informationerne er rigtige. http://www.mfa.go...ion.en.mfa
90 dage pga thaier får 30 dage ved indrejse og passet skal være gyldigt 60 dage efter legal udrejsedato.
Der står så allernederst at de anbefaler(advised) 6 mdr fra indrejsen, men det er jo netop ikke et krav.
Jeg ville nu nok printe siden ud hvis der skulle være noget vrøvl ved indrejse.