Se indlæg
 Udskriv debat
Supertilbud til Thailand på Premium Economy i sommerperioden
Anonym Bruger
JohnBKK skrev:

Jeg vil hellere ha´denne her type piloter bag roret end nogle Mohammed tilbedere der kun kan vræle "Allah U Akbhar" når deres shishkebab hits the fan!

https://www.youtu...jeyQdvxgj4

Du ved godt at Emirates mf ansætter piloter fra hele verdenen ikke? der er nok større sandsynlighed for at flyve med en engelsk kaptajn en en arabisk.

Jeg kan forøvrigt godt lide Busniess class sæderne hos thai selvom det langtfra er de bedste man kan få, men i det mindste direkte adgang til gangen i modsætning til feks British Airways hvor passageren ved vinduet skal træde over andre for at komme ud.

vandango
Personlig har jeg valgt ikke at rejse nogensinde med et selskab drevet og ejet af sunni muslimer.
Dvs. heller ingen mellemlandinger i ditto sunni muslimske lande.

Mine favoritter er Thai Airways, Finnair og Aeroflot, mangler endnu at prøve Norwegian.

Anonym Bruger
vandango skrev:

Personlig har jeg valgt ikke at rejse nogensinde med et selskab drevet og ejet af sunni muslimer.

Mine favoritter er Thai Airways, Finnair og Aeroflot, mangler endnu at prøve Norwegian.

Jeg er personligt besluttet at jeg ikke skal have noget med russiske selskaber at gøre især ikke nu.

JohnBKK
Sikkert en udmærket Captain, men sproget er elendigt, og jeg mener det engelske som man jo anvender WW.. Jeg bryder mig ikke om denne udvikling hvor piloter kan sidde i venstre sæde og kommunikere med ATC osv. - der sker mange fejl, jeg bemærker det mere og mere, og forstår ikke en skid af de meldinger man som pax får fra fligtdeck. Efter takeoff får man lige et kort præk fra en FO der kan lidt engelsk, og når der er gået nogle timer er bossen klar med et ligegyldigt rant man ikke forstår en skid af..

Tjek den nydelige araber her:

Jeg har fløjet med alle Sunni selskaber, og det er gebrækkeligt engelsk man hører fra cockpit, og i kabinen endnu værre, intet kan de, og så skal man betragtes som besværlig pax fordi idioterne ikke kan kommunikere, typisk arrogant beduin mentalitet.

JohnBKK
TomDK skrev:

vandango skrev:

Jeg er personligt besluttet at jeg ikke skal have noget med russiske selskaber at gøre især ikke nu.

Jeg vil tro de er nogle af de mest sikre og stabile i verden p.t.

Anonym Bruger
JohnBKK skrev:

Sikkert en udmærket Captain, men sproget er elendigt, og jeg mener det engelske som man jo anvender WW.. Jeg bryder mig ikke om denne udvikling hvor piloter kan sidde i venstre sæde og kommunikere med ATC osv. - der sker mange fejl, jeg bemærker det mere og mere, og forstår ikke en skid af de meldinger man som pax får fra fligtdeck. Efter takeoff får man lige et kort præk fra en FO der kan lidt engelsk, og når der er gået nogle timer er bossen klar med et ligegyldigt rant man ikke forstår en skid af..

Jeg har fløjet med alle Sunni selskaber, og det er gebrækkeligt engelsk man hører fra cockpit, og i kabinen endnu værre, intet kan de, og så skal man betragtes som besværlig pax fordi idioterne ikke kan kommunikere, typisk arrogant beduin mentalitet.

John for helvede endnu en gang mundlort fra din side. Han taler da fint og forståeligt engelsk og at du ikke forstår det må være på din egen kappe. Dit rant om at det er FO der taler bedst kan jeg heller ikek få til at passe når det faktisk er et krav for at blive kaptajn at man skal have ICAO engelsk niveau 5 mend en First Officer kun skal have 4 http://www.emirat...tjobs.aspx

Ikke at jeg tror at fakta har meget betydning for din holdning til dem.

Angående min holdning til Aeroflot så bygger det på at jeg ikke støtter Rusland og med deres involvering i Syrien er Russiske selskaber højt i søgelyset for terrorisme. Men ja Det er ikke som tidligere hvor Aeroflot var det mest usikre selskab de har kun haft et dødeligt styrt de sidste 20 år.

natty
Han taler da udmærket engelsk, dog ikke med dansk accent Rolll
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

buick
For mig er det ingen muslimske lande, ingen arabiske lande og selvfølgelig ingen selskaber der støtter sådanne

jeg forstår slet ikke folk der ikke gør det samme for uanset hvordan man vender den så støtter man den muslimske tro som går sin gang i mod 3 verdens krig og ødelæggelsen af verden som vi kender den

vandango skrev:

JohnBKK
TomDK skrev:

JohnBKK skrev:

John for helvede endnu en gang mundlort fra din side. Han taler da fint og forståeligt engelsk og at du ikke forstår det må være på din egen kappe. Dit rant om at det er FO der taler bedst kan jeg heller ikek få til at passe når det faktisk er et krav for at blive kaptajn at man skal have ICAO engelsk niveau 5 mend en First Officer kun skal have 4 http://www.emirat...tjobs.aspx

Ikke at jeg tror at fakta har meget betydning for din holdning til dem.

Angående min holdning til Aeroflot så bygger det på at jeg ikke støtter Rusland og med deres involvering i Syrien er Russiske selskaber højt i søgelyset for terrorisme. Men ja Det er ikke som tidligere hvor Aeroflot var det mest usikre selskab de har kun haft et dødeligt styrt de sidste 20 år.

Jeg er kold, helt, helt iskold, du kan rante on lige så meget du lyster, jeg ved hvad jeg har hørt på de utallige fly fra Sunni/Beduin lande jeg har været pax på gennem årene, det er gebrækkeligt det de taler og mener er engelsk, også servitricerne og tjenerne, som bliver pissed når man for gud ved hvilken gang beder dem gentage deres dumme spørgsmål, arrogante skiderikker, men jeg ER jo kuffar, derfor deres holdning, fuck dem...

Pilot og FO, same shit... jeg vil skide på de krav som du nævner, virkelighed og fakta er noget andet end dumme regler, og jeg forstår ikke deres mumlende speedsnak, og det gør ATC fandme heller ikke, og der har vi det største problem!

Engelsk? Jeg ku tale og forstå engelsk inden jeg var 7 år, har brugt det hele livet på job og privat, samme med tysk, man er jo ein bisschen germaner ins herz !
Redigeret af JohnBKK d. 21/06-2016 18:22

Anonym Bruger
buick skrev:

For mig er det ingen muslimske lande, ingen arabiske lande og selvfølgelig ingen selskaber der støtter sådanne

jeg forstår slet ikke folk der ikke gør det samme for uanset hvordan man vender den så støtter man den muslimske tro som går sin gang i mod 3 verdens krig og ødelæggelsen af verden som vi kender den

JohnBKK skrev:

Jeg er kold, helt, helt iskold, du kan rante on lige så meget du lyster, jeg ved hvad jeg har hørt på de utallige fly fra Sunni/Beduin lande jeg har været pax på gennem årene, det er gebrækkeligt det de taler og mener er engelsk, også servitricerne og tjenerne, som bliver pissed når man for gud ved hvilken gang beder dem gentage deres dumme spørgsmål, arrogante skiderikker, men jeg ER jo kuffar, derfor deres holdning, fuck dem...

Pilot og FO, same shit... jeg vil skide på de krav som du nævner, virkelighed og fakta er noget andet end dumme regler, og jeg forstår ikke deres mumlende speedsnak, og det gør ATC fandme heller ikke, og der har vi det største problem!

Engelsk? Jeg ku tale og forstå engelsk inden jeg var 7 år, har brugt det hele livet på job og privat, samme med tysk, man er jo ein bisschen germaner ins herz !

Jeg slår lige jer 2 sammen, for i tilhører da begge den samme formørkede menneskesyn som i beskylder muslimerne for. Det er folk som jer der i deres evindelige had til jeres "djævelske modpart" netop opildner til had hos modparten. I er i mine øjne lige så slemme som andre ekstremister der spreder had til højre og venstre.

Jeg er kun glad for at jeg ikke skal leve mit liv i samme evige frygt og had som jer. Føj jeg brækker mig.

vandango
Hej du glemte lille mig. Wink

JohnBKK
TomDK skrev:

buick skrev:

JohnBKK skrev:

Jeg slår lige jer 2 sammen, for i tilhører da begge den samme formørkede menneskesyn som i beskylder muslimerne for. Det er folk som jer der i deres evindelige had til jeres "djævelske modpart" netop opildner til had hos modparten. I er i mine øjne lige så slemme som andre ekstremister der spreder had til højre og venstre.

Jeg er kun glad for at jeg ikke skal leve mit liv i samme evige frygt og had som jer. Føj jeg brækker mig.

Jamen, så får du da lige en pose bette Tom!

[img]http://www.kda.dk/archive/Produkter/br%C3%A6kpose.JPG[/img] is not a valid Image.

Til din orientering: Jeg hader ikke og jeg frygter intet, jeg mener bare det er forkert at de højest udviklede lande og deres indbyggere skal krabbe ned og undskylde deres eksistens overfor fucking arrogante idiotiske abekatte der ikke har styr på en skid, andet end at irettesætte os, fordi vi er Kuffar. Google for h.... det ord, du ved jo snot..!!!
Redigeret af JohnBKK d. 21/06-2016 19:06

Webmaster
Det er ikke en debat som hører til herinde, vil man ikke benytte den slags selskaber så lader man bare værre.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Nahm
Webmaster skrev:

Det er ikke en debat som hører til herinde, vil man ikke benytte den slags selskaber så lader man bare værre.

- Admin -

Jeg har én gang benyttet sådant et selvskab, og det var en fejl, det sker a l d r i g igen...ja, web har jo ret, det må man jo ikke diskutere herinde, ej heller alle andre steder er det pænt at fortælle sandheden....
Mvh,
Nahm

Chrlau
kiml skrev:

lyder dælme billy
Chrlau skrev:

TomDK skrev:

energy skrev:

Vildt godt tilbud... ha ha

Jeg bestilte for 1 mdr. siden med Thai, afrejse slut juli og nu er det ca 600,00 kr dyrere :-)

Er det ikke det typiske med Thai, de er aldrig specielt billige. Jeg tjekkede lige priser og 13.000 synes jeg ikke er specielt godt tilbud når man så er tvunget til at rejse på specielle dage. Til den pris kan man jo købe en rigtig business class billet hos andre selskaber. ok man skal så have en mellemlanding men det er jo ikke så slemt når man har lounge adgang og kommer først af og på flyet.

Jeg skal til Samui i februar, og har lige købt business hos Qatar for 11000 kr retur. Det kan vist ikke gøres billigere

Yep og jeg glæder mig til at opleve Business med Qatar Smile
Redigeret af Chrlau d. 25/06-2016 01:41

hugoboerge
Min datter sidder lige nu paa et Qatar fly paa vej til Bangkok. Bliver interessant at hoere om hendes oplevelse. CPH-Doha med en Dreamliner og fra Doha til BKK med en A380.

Pris: DKK 3,911.- heraf fuel surcharge DKK 2,100.-.

Prisen lyder helt fin efter min mening.

Ved juletid sidste aar floej floej hun med mileage points med SIA via Singapore. Prisen udover brug af mileage points var DKK 3,394.-.

birkedhoj
har lige søgt på vores datoer i januar. ca 17000 cph-hkt-cph
Flyver PE med THAI altid

hugoboerge
birkedhoj skrev:

har lige søgt på vores datoer i januar. ca 17000 cph-hkt-cph

For hvor mange personer ? og hvilken airline ?

Chrlau
hugoboerge skrev:

Min datter sidder lige nu paa et Qatar fly paa vej til Bangkok. Bliver interessant at hoere om hendes oplevelse. CPH-Doha med en Dreamliner og fra Doha til BKK med en A380.

Pris: DKK 3,911.- heraf fuel surcharge DKK 2,100.-.

Prisen lyder helt fin efter min mening.

Ved juletid sidste aar floej floej hun med mileage points med SIA via Singapore. Prisen udover brug af mileage points var DKK 3,394.-.

Det er ikke dyrt Smile - men på Dreamlineren har jeg læst at der skulle være dårlig benplads pga ife boksen under sædet. På A350 er den boks jo helt væk og fatter ikke den sidder på så nyt et fly som 787 ?

chokprod
Har lige været inde og tjekke flybillet til Bangkok på Momondo i september, oktober, november

kr. 3825 med Thai

Spring til debat: