Se indlæg
 Udskriv debat
Norwegian CPH-BKK
Tommy123
Er der nogen der har erfaring mht, at checke in i Kastrup til Bangkok, vi skal rejse tilbage lørdag, og har forstået på nogle venner, at man godt kan vælge sæde, når man checker in, men jeg mener da ikke, at der bliver mulighed for at vælge, bliver det ikke bare printet ud med plads og så afleverer man bare bagage i drop?

Mvh

HCA
Hvis der er et ledig sæde i henhold til dine ønsker, så siger du det ved bagage check in, så skal de nok hjælpe, hvis det er dem muligt.

THansen
Tommy123 skrev:

Er der nogen der har erfaring mht, at checke in i Kastrup til Bangkok, vi skal rejse tilbage lørdag, og har forstået på nogle venner, at man godt kan vælge sæde, når man checker in, men jeg mener da ikke, at der bliver mulighed for at vælge, bliver det ikke bare printet ud med plads og så afleverer man bare bagage i drop?

Mvh

Hvis du har en bruger-konto på Norwegian.com kan du muligvis vælge sæde derfra - det gjorde jeg i god tid før jeg rejste hjem mellem jul og nytår sidste år.

hiks
Du kan vælge sæde på deres hjemme side, men det er ikke gratis.
Du kan også få et sæde når du aflevere kufferten, det er gratis, hvis i er 2 vil de prøve at sætte jer sammen.

Drop in du spørg om ved jeg ikke.
Redigeret af hiks d. 02/06-2016 18:52

jens
Hvis du har købt billet med lowfare+ altså incl bagage og mad, så kan du vælge sæde på hjemmesiden.
Da vi sendte en med norwegian fra CPH, der var ingen betjente checkin skranker til norwegian fly.
Der var kun self checkin standerne, og der var ikke mulighed for at vælge sæde, det valgte computeren også stod sædenr på boardingkortet.
En anden ting hvis din kuffert vejer over 21kg så kan den ikke accepteres ved bagdrop hvor du selv scanner etiketten.
Havd man så skal gøre er et godt spørgsmål eftersom norwegian personale ikke var at se nogen steder.

Henke
Det er som jens siger...
Dog har jeg altid set 1-2 Norwegian medarbejdere til at hjælpe!

Spring til debat: