Se indlæg
Danskere på integrationsydelse.
|
|
vandango |
Lagt på d. 29/04-2016 15:57
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Sikke et pisseland Danmark efterhånden er blevet. http://ekstrablad...se/6060099 |
|
|
jh |
Lagt på d. 29/04-2016 16:25
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
Ja alting bliver værre værre i Danmark,men det er vel for at ramme de nassere vi har haft i mange år fra forskellige lande.Ja så går det desværre sådan vores egne landsmænd ryger med i samme gryde. Havde ham med overskæget ikke tabt havde vi ikke haft alle de problemer. |
|
|
maik |
Lagt på d. 29/04-2016 16:47
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 582 |
Nej, så havde der i stedet været en masse som sniffede Zyklon B. Jeg havde sandsynligvis været blandt dem. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 29/04-2016 16:55
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Bare vent til +100.000 migranter skal "integreres" frem til 2020, så kommer den store kniv frem til at skære i budgetter, "you æn´t siin nårting jet" - som The Kartoffelwoman wil say.. PS: Aha, det passer jo Venstre fint at danskere også rammes. Det har været intentionen hele vejen.. Måske også derfor at grænserne endnu ikke er lukket, og at de regner med de omtalte 100K migranter inden 2020, de er jo en fin anledning til at skære ned på alle fronter, vupti, så er den klaret, minimalstaten gennemført! http://www.politi...-dem-i-job Redigeret af JohnBKK d. 29/04-2016 17:25 |
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 29/04-2016 17:24
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1392 |
maik skrev: Nej, så havde der i stedet været en masse som sniffede Zyklon B. Jeg havde sandsynligvis været blandt dem. Og vores land vil være en delstat i Stortyskland ved navn Dänemark og delstatens hovedstad vil hedde Kopenhagen. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 29/04-2016 17:57
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
For nogle år siden røg hjemvendte danskere som havde været væk mere end et år på starthjælp. Starthjælpen var ca. det ½ af en kontanthjælp. Man kan læse nærmere om Starthjælpen HER Integrationsydelsen lyder umiddelbart i det store hele bare som et nyt navn for Starthjælpen. Ja måske endda bedre hvis man medregner dansktillægget. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 02/05-2016 19:06
|
- Jeg er en af de danskere, der er truet af integrations ydelsen. - Og jeg kan ikke få svar på på om jeg kan få dansk tillæg (1500 kr mere om måneden), da jeg for næsten 30 år siden mistede mit eksamensbevis under rejse hjem fra udlandet. Sådan skriver Helle Reinholdt i et brev til Ekstra Bladet om være ramt af den lov, der skal sikre at indvandrere og flygtninge får et et job - og blive sendt rundt og rundt i et system, der åbenbart ikke kender loven endnu. Helle - som samlet har betalt mere end fire hundredetusinde kroner i skat de seneste otte år - har fået at vide, at hendes 21 måneder lange ophold i Thailand fra oktober 2012 til sommeren 2014 betyder, at hun ikke kan få fuld kontanthjælp, hvis hun mister sit arbejde. Læs og se nærmere på: http://ekstrablad...le/6065110 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 02/05-2016 19:16
|
Ok, det er åbenbart en studentermedhjælper som har svaret Helle Reinholdt på hendes klage. Studentermedhjælperen kom selv til Danmark som flygtning i 1992 i følge hendes facebook-profil. Dansk udlændingepolitik er en parodi. En flygtning skal svare en dansker på hvorfor en dansker kommer på flygtninge/integrations-ydelse.... Med venlig hilsen
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 03/05-2016 18:17
|
Mange indvandrere og flygtninge bliver uddannet indenfor det sociale, bl.a. som socialrådgivere, pædagoger, mentorer, vejledere osv. osv. - så kan de jo bedre servicere deres stamme- og klan fæller! |
|
|
thongsala |
Lagt på d. 03/05-2016 23:37
|
Øvet medlem Antal indlæg: 307 |
Det giver da vel også nogle fordele,såsom Forrest i boligkøen (boliggaranti) Forrest i jobkøen (arbejdsgiver får jo tilskud) Særbehandling i svømmehallen, og man kunne blive ved ! |
|
|
kylling |
Lagt på d. 04/05-2016 18:29
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 789 |
Webmaster skrev: Ok, det er åbenbart en studentermedhjælper som har svaret Helle Reinholdt på hendes klage. Studentermedhjælperen kom selv til Danmark som flygtning i 1992 i følge hendes facebook-profil. Dansk udlændingepolitik er en parodi. En flygtning skal svare en dansker på hvorfor en dansker kommer på flygtninge/integrations-ydelse.... Ja det er jo kun at håne os lidt mere,fordi vi (kun) er danskere. Samtidig sørger de jo for at du som pentionist ikke har penge til at flytte fra danmark |
|
|
The_Horror |
Lagt på d. 04/05-2016 19:30
|
Øvet medlem Antal indlæg: 325 |
Endnu én af de regler der oprindeligt er rettet mod indvandrere men som rammer alm. danskere ligeså hårdt da man ikke må diskriminere. Men sådan er det jo, man kan ikke have mel i munden og blæse samtidig og med det mener jeg at man kan ikke lukke hele verden ind i Danmark's velfærdssystem og tro at det ikke har konsekvenser for kvaliteten af velfærden i landet. Fat det nu Pernille Skipper og Zenia Stampe. Men ja, vi er KUN danskere og det har længe været alm. kendt at det er nemmere at få fat i de sociale ydelser som indvandrer end som dansker. Bare se førtidspensionen, nedslidte danskere bliver afvist mens udlændinge uden nogen form for historik i Danmark bliver begunstiget. Kvoterne er de samme, men en fejlernæret analfabetisk indvandrer med tørklæde der ikke må være i samme rum med andre mænd og lider af opdigtet PTSD er selvfølgelig tungere at danse med end Tuborg-Bjarne der har smadret sin ryg pga. et langt arbejdsliv. Så meget for Bjarne og hans forfædre som har bygget dette fantastiske samfund op i generation med arbejder- og klassekampe, foreningsarbejde og fællesskaber for ikke at tale om hans medlemskab af fagforeninger og de stemmer han og hans familie har givet de røde partier igennem tiderne. Det vil altid være Tuborg-Bjarnes skyld, for han er hvid. A fool who knows his foolishness is wise at least to that extent, but a fool who thinks himself wise is a fool indeed
|
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 04/05-2016 19:49
|
Jeg har oplevet en Somalier (de er slemme) ankomme til Center Syd i Viby J., iført skræddersyet jakkesæt, blankpudsede sorte sko, sort attachétaske - han var da nydelig - og behandle personalet derude som undermennesker. Var han en højtuddannet hårdtarbejdende advokat, revisor, forretningsmand eller andet? Nej, han var bistandsklient og p!ssed over at hans sagsbehandler ikke havde tid til Den Somaliske Højhed, han sku´ ha´ringet og lavet en aftale først. Men efter 20 minuters råben og idiotisk palaver, så fik han da adgang til sagsbehandleren, klart nok, de ville vel nødigt anklages for racisme de venlige mennesker. Redigeret af JohnBKK d. 04/05-2016 19:56 |
|
Spring til debat: |