Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Hotel i den lave ende af Sukhumvit
|
|
Tommy123 |
Lagt på d. 23/04-2016 16:12
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 43 |
Vil høre om der er nogen med dugfriske info, som kan hjælpe os med et hotel i den lave ende af sukhumvit, hvor det meste skulle ske! Vi har læst en del på nettet, med det er ikke rigtig, til at blive klog på, meget delte meninger! Vi kommer til BKK juni og skal have et par dage inden vi tager syd på! Det skal bare være et sted hvor vi sover evt med et par piger uden at skulle betale ekstra, med køleskab/aircon Vi vil gerne have 2 værelser til 800-1200.barh pr.nat hvis det er muligt, vi har fundet billige hoteller men et godt stykke ude af Sukhumvit, og vi vil helst have gå afstand til Nana/soi 7-11-13-15-21 og soi cowboy! Tror der findes mange steder, som måske er lidt svære at finde på nettet mm man kender navnet! Mvh |
|
|
maik |
Lagt på d. 23/04-2016 16:44
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 582 |
Når jeg er i Bangkok plejer jeg at bo på Cozy At Ten i Sukhumvit Soi 10. Værelserne er en anelse dyre end det du spørger til (1400 baht pr. nat). Men du skal være forberedt på at hotelværelser generelt set er langt dyre i Bangkok end i f.eks. Pattaya. Desuden lever værelserne/hotellet op til dine øvrige krav. http://www.cozyat... http://www.agoda....f65e344764 |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 23/04-2016 17:05
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
Har overnattet en del gange nu på Boss Suites Hotel der ligger lige ned af Soi 4, samme gade som Nana Plaza, men langt nok nede til at der er roligt. nok 5 minutters gang fra hotel til Nana plaza. Hotellet har Golfcart service fra Hotel til Nana BTS station som ligger i starten af Soi4 Priserne ligger på TBH 1500 - som er billigt i forhold til Location, og Hotel standard. Jeg har flere gange fået værelse til 1200 THB Om det er Guest friendly har jeg ikke erfaring med. http://www.bosssu...m/main.php https://da.hotels...oCHanw_wcB |
|
|
Asian Farmer |
Lagt på d. 23/04-2016 17:08
|
Øvet medlem Antal indlæg: 445 |
Admiral Suites Bangkok i Soi 22.... lige overfor soi 13. 1700 baht per nat! Hvorfor forsøge at spare 500 baht på hotellet, når det er ligegyldigt om øl regningen er 1000 +/- ? |
|
|
Tommy123 |
Lagt på d. 24/04-2016 02:25
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 43 |
Det er ikke lige meget med regningen, for jeg drikker ikke alkohol, og priserne svinger jo meget på hoteller i BKK! 1700 vil vi ikke betale, vores pris er som den er, men kan så ende med at vi må lidt ud af Sukhumvit! Mvh Asian Farmer skrev: Admiral Suites Bangkok i Soi 22.... lige overfor soi 13. 1700 baht per nat! Hvorfor forsøge at spare 500 baht på hotellet, når det er ligegyldigt om øl regningen er 1000 +/- ? |
|
|
Asian Farmer |
Lagt på d. 24/04-2016 04:34
|
Øvet medlem Antal indlæg: 445 |
Det er ikke lige meget med regningen, for jeg drikker ikke alkohol, og priserne svinger jo meget på hoteller i BKK! 1700 vil vi ikke betale, vores pris er som den er, men kan så ende med at vi må lidt ud af Sukhumvit! Og så ender i med 200-400 Baht om dagen på taxi. ... Lad Phrao Road, Soi 130. Vabua Asotel. Rigtig godt sted med udendørs restaurant med live musik osv. 650-900 baht per dag. 12 km til Sukhumvit. ..... 20 min med båden for 18 Baht. Hotellets golf vogn triller jer de 300 m ned til båden. Redigeret af Asian Farmer d. 24/04-2016 04:39 |
|
|
milex |
Lagt på d. 24/04-2016 05:23
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 830 |
http://www.bookin...al;ucfs=1& Har boet på Royal Ivory, soi 4 (Nana) et utal af gange. Udmærket til prisen - læs selv. Synes altid det er svært at rådgive mht. hoteller, da forventningerne er så forskellige. Redigeret af milex d. 24/04-2016 05:36 |
|
|
chokprod |
Lagt på d. 25/04-2016 13:54
|
Begynder Antal indlæg: 15 |
Bor som regel omkring soi 7/1 Atlas Hotel ( gamle World Inn ) eller Best Value Inn ca. 1000 - 1100 thb eller soi 11/1 Business INN ca. 900 thb priser eller Bangkok Inn ( low season ) rimelige værelser med air con køleskab cable TV safety box i Reception alle lige ved NANA BTS |
|
|
phukettrader |
Lagt på d. 27/04-2016 22:11
|
Begynder Antal indlæg: 10 |
milex skrev: http://www.bookin...al;ucfs=1& Har boet på Royal Ivory, soi 4 (Nana) et utal af gange. Udmærket til prisen - læs selv. Synes altid det er svært at rådgive mht. hoteller, da forventningerne er så forskellige. Kan tilslutte mig at The Royal Ivory er super value for money.. Boet der 3 gange nu og kommer også til at bo der næste gang.. :-) |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 27/04-2016 23:37
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Der er jo også Grace Hotel, hvis man vil ha´en dejlig multi-kulti oplevelse.. http://www.graceh...ngkok.com/ |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 28/04-2016 03:46
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
http://www.theatl...ngkok.com/ Eller The Atlanta for enden af soi 2. Husk at tage vielsesattesten med. Her er et lille udsnit af deres husregler: The Atlanta is against sex tourism. Sex tourism is exploitative, socially damaging and culturally demeaning: those who want to buy sex should do so in their own country. The Atlanta has a 'zero tolerance' policy with regard to trouble-makers and all illegal activities, including the use or possession of illicit drugs. Such miscreants are reported to the police without advance warning, without hesitation and without apology. Those who object to this policy, and those who wish to spend their time in Thailand whoring, indulging in alcohol abuse, drugs or other illegal activities should stay elsewhere. The Atlanta also does not welcome undomesticated people – the sort of people who do not know how to sit on a chair or at table, who do not know how to behave, and whose appearance and manners are so disgraceful as to bring disrepute upon their own countrymen. Their presence puts other people off. These undomesticated people should stay home lest the Thais take one look at them and say, "Mother, father no teach", which is one of the most opprobrious reflections that can be made about a person in the Thai idiom. |
|
|
kanut |
Lagt på d. 28/04-2016 09:50
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 601 |
HoHo den var sku sjov hogoberge,
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
|
|
|
thongsala |
Lagt på d. 28/04-2016 11:34
|
Øvet medlem Antal indlæg: 307 |
Har selv boet en del gange på Atlanta en del gange over årene. Har også set de komiske skilte,som ikke bliver håndhævet ! Iøvrigt et rigtigt godt valg,når det kommer til beliggenhed,og så har hotellet jo den her oase af en have. En OK restaurent og generelt (næsten) rimelige priser.Personalerne er meget venlige. Men deres propaganda,som hænger i lobbyen,synes jeg er lidt utidssvarende. Er aldrig blevet stillet spørgsmål,når jeg har tjekket ind med min hvide ugifte kæreste. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 28/04-2016 11:37
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 641 |
Jeg forstår ikke hvad vi skal hjælpe med, gå på hotels.com eller ligende søgeside og begræns din søgning til Sukhumvit og begræns til dit budget på 225 kr pr dag. Så får du en masse resultater frem og så finde du dem du synes godt om. Nu kan du så google hotel navnet og "guest friendly" så finder du det du søger. Personligt boede jeg for 2 år siden en nat på iCheckin i soi 7/1 den står til 280 kr pr overnatning. Det var faktisk rigtigt godt til prisen. Jeg ved at der er andre iCheckin hoteller rundt omkring og en del af dem er i dit budget. Så vidt jeg husker er de alle ret nye så standarden burde være ok. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 28/04-2016 12:17
|
thongsala skrev: Har selv boet en del gange på Atlanta en del gange over årene. Har også set de komiske skilte,som ikke bliver håndhævet ! Iøvrigt et rigtigt godt valg,når det kommer til beliggenhed,og så har hotellet jo den her oase af en have. En OK restaurent og generelt (næsten) rimelige priser.Personalerne er meget venlige. Men deres propaganda,som hænger i lobbyen,synes jeg er lidt utidssvarende. Er aldrig blevet stillet spørgsmål,når jeg har tjekket ind med min hvide ugifte kæreste. Mon ikke det er fordi hun er hvid ? En soendag tog vi ned til hotellet ved frokosttid dvs hustru, datter og jeg selv for at proeve deres restaurant eller coffee shop om man vil. Advarslerne er der foer man faa aabnet indgangsdoeren men vi gik ind alligevel og paa trods af at der ikke var en levende sjael i coffee shoppen saa var det ud af vagten. Helt speciel oplevelse. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 28/04-2016 23:59
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Øh, forstår jeg dig ret, hb, blev du smidt ud fordi du havde en thai eller to med dig.. Kan du huske hvordan vi lavede stinkbomber i den sorte skole i gamle dage? Tag sådan en med næste gang og kyl den ind på det skodsted! |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 29/04-2016 00:38
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 641 |
hugoboerge skrev: Mon ikke det er fordi hun er hvid ? En soendag tog vi ned til hotellet ved frokosttid dvs hustru, datter og jeg selv for at proeve deres restaurant eller coffee shop om man vil. Advarslerne er der foer man faa aabnet indgangsdoeren men vi gik ind alligevel og paa trods af at der ikke var en levende sjael i coffee shoppen saa var det ud af vagten. Helt speciel oplevelse. Det lyder specielt og for at være ærligt sådan lidt frelst på den ufede måde. Jeg synes faktisk hotellet ser ud til at have den rette vibe af noget gammelt men desværre kun i receptionen for værelserne ser godtnok nedslidte ud. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 29/04-2016 04:20
|
JohnBKK skrev: Øh, forstår jeg dig ret, hb, blev du smidt ud fordi du havde en thai eller to med dig.. Kan du huske hvordan vi lavede stinkbomber i den sorte skole i gamle dage? Tag sådan en med næste gang og kyl den ind på det skodsted! Egentlig overtraadte vi reglerne i det oejeblik vi gik over doertaersklen. Et skilt paa doeren siger "Kun adgang for gaester". Coffee shoppen ligger lige til hoejre efter man er kommet ind og her blev vi moedt af den saakaldte "restaurant manager" en rigtig sur moppe. Vi spurgte om det var muligt at spise frokost, men no way paa trods af at der var gabende tomt. Vi blev paent anmodet om at gaa igen (kan dog ikke kalde det for "smidt ud". Min hustru er thai og min datter lok krueng og vi var i det fineste soendags toej. |
|
|
kanut |
Lagt på d. 13/04-2017 07:50
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 601 |
Snart tager jeg til Bangkok igen, og vil gerne bo på Stable Lodge igen igen , men jeg er dog kommet lidt i tvivl om stedet, da jeg har fundet ud af at der er kommet nye ejerskab på stedet. Er der nogle der har erfaringer med dette og om dette har ført til forandringer, jeg tænker på pris-service-dansk mad osv.? Og om der er planer om at rive hele molotjavsen ned og bygge nyt og højt ? Måske man skulle finde et andet hotel for første gang i 30 år, dette kan være svært da jeg gerne vil bo et sted med altan og en hyggelig have, og det har jeg ikke haft helt til i min søgning indtil nu. Jeg håber på positiv indput, der vi helt sikkert komme nogle sjove bemærkninger om mit forhold til stable Lodge og det er ok MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
|
|
|
Nero |
Lagt på d. 13/04-2017 09:17
|
Øvet medlem Antal indlæg: 354 |
kanut skrev: Snart tager jeg til Bangkok igen, og vil gerne bo på Stable Lodge igen igen , men jeg er dog kommet lidt i tvivl om stedet, da jeg har fundet ud af at der er kommet nye ejerskab på stedet. Er der nogle der har erfaringer med dette og om dette har ført til forandringer, jeg tænker på pris-service-dansk mad osv.? Og om der er planer om at rive hele molotjavsen ned og bygge nyt og højt ? Måske man skulle finde et andet hotel for første gang i 30 år, dette kan være svært da jeg gerne vil bo et sted med altan og en hyggelig have, og det har jeg ikke haft helt til i min søgning indtil nu. Jeg håber på positiv indput, der vi helt sikkert komme nogle sjove bemærkninger om mit forhold til stable Lodge og det er ok Har godt hørt at Stable Lodge er blevet solgt. Var helt overbevist om at køber og ny ejer, måtte være ....KANUT. |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |