Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Hotel i Jomtien hvor barpiger er "velkomne"
|
|
Frederikx |
Lagt på d. 08/04-2016 20:37
|
Begynder Antal indlæg: 18 |
Hey Alle Jeg har flere gange været i Jomtien sammen med min ex. Til august skal jeg alene afsted og vil gerne finde et hotel hvor det ikke er et problem at få en trunte med ind uden de skal lave bøvl/ekstra betaling. Nivau omkring 1500 thaibaht +- Jeg håber i kan hjælpe. Venlig hilsen FX Redigeret af Frederikx d. 08/04-2016 20:44 |
|
|
maik |
Lagt på d. 09/04-2016 04:44
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 582 |
En liste over 'Guest Friendly Hotels' (hoteller hvor du uden at betale ekstra kan tage en barpige med) i Jomtien findes her: http://www.gfrien...ml#Jomtien Har ikke selv erfaring med nogen af hotellerne. |
|
|
chaingmai |
Lagt på d. 09/04-2016 08:54
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
det går op og ned herinde, den ene dag er der en tråd, hvor man er forarget, over en artikel og billed i ekstra bladet,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,næste dag er der en tråd, hvor man er behjælpelig med og finde et hotel, hvor man gratis kan tage en bar pige med ind.........der er heldigvis noget for en hver smag herinde............. |
|
|
Frederikx |
Lagt på d. 09/04-2016 09:02
|
#Maik Tak for hjælpen MVH FX |
|
|
Nirvana |
Lagt på d. 09/04-2016 10:26
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 615 |
på det danske hotel på den gade man kaller danskergaden ห้างสรรพสินค้ามิสเค
Come As You Are
|
|
|
Thaidreamer |
Lagt på d. 20/04-2016 22:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 183 |
hotel danmark i soi whithehouse de har en facebook side |
|
|
Thaidreamer |
Lagt på d. 20/04-2016 22:05
|
Øvet medlem Antal indlæg: 183 |
lek hotel i soi 7 thip condotel i soi 7 golden inn i soi 7 nirvana i soi 4 + mange andre.......... langt de fleste i jomtien kræver ikke ekstra da det som regel er et rum for 2 personer du booker god fornøjelse |
|
|
farao54 |
Lagt på d. 20/04-2016 22:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 550 |
Silver sand villa |
|
|
Pingus |
Lagt på d. 20/04-2016 23:20
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 70 |
Jeg har endnu til gode, at vide første hotel, der ikke tillader special guest. Så det er vist som at finde en jomfru blandt servicepigerne i Pattaya. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 21/04-2016 02:30
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Pingus skrev: Jeg har endnu til gode, at vide første hotel, der ikke tillader special guest. Så det er vist som at finde en jomfru blandt servicepigerne i Pattaya. Ditto her. |
|
|
jh |
Lagt på d. 21/04-2016 07:49
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
Same same here.Engang boede vi nede i Pattaya klang i geusthouse pænt og rent sted,manden der havde var østriger en dag vi snakkede med ham om løst og fast nævnede han også det med at de ikke var så meget for unge mennesker der boede der, og de ikke tillod at man kun tog 1 dame med på værelset. Det er det eneste jeg nogen sinde har hørt ang hvad det drejer sig om damer på værelset. |
|
|
Fido |
Lagt på d. 21/04-2016 08:08
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
Hvorfor ikke leje en condo istedet så bestemmer du selv reglerne?
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
chokprod |
Lagt på d. 21/04-2016 14:24
|
Begynder Antal indlæg: 15 |
Har aldrig hørt om ikke girlfriendly hoteller i Pattaya/Jomtien |
|
|
Stikkontakten |
Lagt på d. 22/04-2016 08:35
|
Frederikx skrev: Hey Alle Jeg har flere gange været i Jomtien sammen med min ex. Til august skal jeg alene afsted og vil gerne finde et hotel hvor det ikke er et problem at få en trunte med ind uden de skal lave bøvl/ekstra betaling. Nivau omkring 1500 thaibaht +- Jeg håber i kan hjælpe. Venlig hilsen FX Taenk at udlevere sig selv som sexturist....... Venlig hilsen Stikkontakten alias " Ole moeller "
|
|
|
Frederikx |
Lagt på d. 22/04-2016 20:34
|
Tak til alle jer der bidrog med brugbare svar. Jeg skrev velkomne i anførselstegn da jeg godt ved at alle er velkomne det er bare et spørgsmål om betingelserne. Men igen tak til dem der hjælper og ikke moralisere. FX |
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 22/04-2016 20:47
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1392 |
Stikkontakten skrev: Frederikx skrev: Hey Alle Jeg har flere gange været i Jomtien sammen med min ex. Til august skal jeg alene afsted og vil gerne finde et hotel hvor det ikke er et problem at få en trunte med ind uden de skal lave bøvl/ekstra betaling. Nivau omkring 1500 thaibaht +- Jeg håber i kan hjælpe. Venlig hilsen FX Taenk at udlevere sig selv som sexturist....... Manden ligger bare ikke skjul på det og hvem tager til Pattaya/Jomtien bare for at spise nudelsuppe?. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
Pingus |
Lagt på d. 22/04-2016 21:26
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 70 |
Hvad er dit formål med at være på dette forum stikkontakt? I alle dine mange 9 indlæg i din 4 dage gamle profil har du leget smagsdommer.!!!!!! Du er vist noget gammelt sur vin i ny flaske. Er du på en dobbeltprofil eller er du en tidligere udelukket medlem? Du har åbenbart for meget fritid. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 22/04-2016 21:47
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
@Pingus: Tøzerne er vilde med ham Stikkontakten, han danser godt, se her: Jojojo... årf torpik as usual, men hvorfor dog lave en tråd med det spørgsmål om man kan få tøser ind på hotel osv. i Jomtien m.m. - det er et "no promblem" alle vegne, såre nemt.. |
|
|
Nahm |
Lagt på d. 22/04-2016 22:06
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 513 |
Ja, det er vist kun i filmen "10 timer til paradis" der skal betales for en gæst...undrede mig meget, men det sker vist også kun på "films"
Mvh,
Nahm |
|
|
maik |
Lagt på d. 23/04-2016 07:09
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 582 |
Flere luksushoteller tillader slet ikke adgang ad (piger som kan forveksles med) prostituerede, da de mener, det skader hotellets renomme. Derudover findes der adskillige thailandske hoteller – specielt dem med fire stjerner eller flere – som kræver ekstra betaling, hvis man skal have en gæst med på værelset. Et par gange har jeg endda oplevet at det stod klart og tydeligt på et skilt i receptionen. Til gengæld har jeg aldrig, som i ’Ti timer til Paradis’, oplevet at receptionisten på forhånd spurgte, om man ville betale for en gæst. I billigere hoteller er der vist kun sjældent problemer med at få en gæst med på værelset, hvis man ellers har betalt for et dobbeltværelse og er en smule diskret. I hotellernes interne regler, der som regel findes i en mappe på værelset, kan man dog ofte læse at har man ekstra gæster, ud over én enkelt, skal man betale ekstra. |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |