Se indlæg
visum til thailand
|
|
thairene |
Lagt på d. 08/03-2016 08:52
|
Begynder Antal indlæg: 6 |
Hej kan nogle fortælle mig om jeg kan være i Thailand fra 15.3.-14.4. (31 dage) på visum jeg laver i flyet ? |
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 08/03-2016 09:00
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1392 |
Nix, enten skal du ha et 60 dages visum, eller ha en ekstra flybillet ud af Thailand, f.eks til Phnom Penh inden for 30 dage eller lave en visumforlængelse i Thailand, som koster 1900 THB.
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
Pingus |
Lagt på d. 08/03-2016 12:26
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 70 |
thairene skrev: Hej kan nogle fortælle mig om jeg kan være i Thailand fra 15.3.-14.4. (31 dage) på visum jeg laver i flyet ? Det afhænger helt af hvilken dato, du får dit indrejse stempel, og hvilken dato du får dit udrejsestempel. Hvis det er max. 1 dag ville jeg hverken søge 60 dages visum eller rejse ud, men vælge at betale de 500 B for 1 dags overstay. |
|
|
jh |
Lagt på d. 08/03-2016 13:28
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
Skal du flyve om natten d 15 er det lovligt nok hvis du tjekker ind inden midnat. |
|
|
handy |
Lagt på d. 08/03-2016 14:24
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1057 |
Pingus skrev: thairene skrev: Hej kan nogle fortælle mig om jeg kan være i Thailand fra 15.3.-14.4. (31 dage) på visum jeg laver i flyet ? Det afhænger helt af hvilken dato, du får dit indrejse stempel, og hvilken dato du får dit udrejsestempel. Hvis det er max. 1 dag ville jeg hverken søge 60 dages visum eller rejse ud, men vælge at betale de 500 B for 1 dags overstay. første dag har altid været gratis men har du flere koster de alle ville også være fløjtene ligeglad hvis jeg skal flyve over midnat al sår for overstay når jeg har indfundet mig i lufthavnen |
|
|
handy |
Lagt på d. 08/03-2016 14:27
|
det er lige meget om du går gennem emigration inden midnat det er din afgang der tæller det har jeg da i hvert fald selv blevet oplyst flere gange år tilbage |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 08/03-2016 14:33
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
handy skrev: det er lige meget om du går gennem emigration inden midnat det er din afgang der tæller det har jeg da i hvert fald selv blevet oplyst flere gange år tilbage I det oejeblik man har checket ind eller ud fra immigrationen er man ude af landet eller snarere i ingenmandsland dvs transit foer man paastiger flyet. |
|
|
handy |
Lagt på d. 08/03-2016 14:49
|
hugoboerge skrev: handy skrev: det er lige meget om du går gennem emigration inden midnat det er din afgang der tæller det har jeg da i hvert fald selv blevet oplyst flere gange år tilbage I det oejeblik man har checket ind eller ud fra immigrationen er man ude af landet eller snarere i ingenmandsland dvs transit foer man paastiger flyet. ja det vil jeg også mene men tag du den med dem der sidder i skranken så lad os se om du evt ville betale eller lade din maskine flyve |
|
|
milex |
Lagt på d. 08/03-2016 15:07
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 830 |
handy skrev: hugoboerge skrev: handy skrev: det er lige meget om du går gennem emigration inden midnat det er din afgang der tæller det har jeg da i hvert fald selv blevet oplyst flere gange år tilbage I det oejeblik man har checket ind eller ud fra immigrationen er man ude af landet eller snarere i ingenmandsland dvs transit foer man paastiger flyet. ja det vil jeg også mene men tag du den med dem der sidder i skranken så lad os se om du evt ville betale eller lade din maskine flyve Jeg har selv praktiseret det - altså gå gennem immigration på sidste dag. Og mit fly afgik efter midnat dagen efter. Ingen problemer eller bemærkninger. Iøvrigt skal der ikke betales for 1 dags overstay. |
|
|
handy |
Lagt på d. 08/03-2016 15:27
|
milex skrev: handy skrev: hugoboerge skrev: handy skrev: det er lige meget om du går gennem emigration inden midnat det er din afgang der tæller det har jeg da i hvert fald selv blevet oplyst flere gange år tilbage I det oejeblik man har checket ind eller ud fra immigrationen er man ude af landet eller snarere i ingenmandsland dvs transit foer man paastiger flyet. ja det vil jeg også mene men tag du den med dem der sidder i skranken så lad os se om du evt ville betale eller lade din maskine flyve Jeg har selv praktiseret det - altså gå gennem immigration på sidste dag. Og mit fly afgik efter midnat dagen efter. Ingen problemer eller bemærkninger. Iøvrigt skal der ikke betales for 1 dags overstay. også mig gået i gennem med en dags overstay inden midnat og fly afgang med Thai og skulle så betale 1000 for 2 dage ..... same same but dif....... |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 08/03-2016 16:50
|
handy skrev: hugoboerge skrev: handy skrev: det er lige meget om du går gennem emigration inden midnat det er din afgang der tæller det har jeg da i hvert fald selv blevet oplyst flere gange år tilbage I det oejeblik man har checket ind eller ud fra immigrationen er man ude af landet eller snarere i ingenmandsland dvs transit foer man paastiger flyet. ja det vil jeg også mene men tag du den med dem der sidder i skranken så lad os se om du evt ville betale eller lade din maskine flyve Dem der sidder ved skranken skal kontrollere dato og stemple ud hvis alt er i orden. De sidder ikke og checker fly afgange saa ville man nok risikere kilometer lange koeer. |
|
|
milex |
Lagt på d. 08/03-2016 17:20
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 830 |
hugoboerge skrev: handy skrev: hugoboerge skrev: handy skrev: det er lige meget om du går gennem emigration inden midnat det er din afgang der tæller det har jeg da i hvert fald selv blevet oplyst flere gange år tilbage I det oejeblik man har checket ind eller ud fra immigrationen er man ude af landet eller snarere i ingenmandsland dvs transit foer man paastiger flyet. ja det vil jeg også mene men tag du den med dem der sidder i skranken så lad os se om du evt ville betale eller lade din maskine flyve Dem der sidder ved skranken skal kontrollere dato og stemple ud hvis alt er i orden. De sidder ikke og checker fly afgange saa ville man nok risikere kilometer lange koeer. Det gør de nu rent faktisk. De vil se boarding-kort og de påfører for det meste fly-nummeret i dit pas. |
|
|
Pingus |
Lagt på d. 08/03-2016 17:20
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 70 |
Pingus skrev: thairene skrev: Hej kan nogle fortælle mig om jeg kan være i Thailand fra 15.3.-14.4. (31 dage) på visum jeg laver i flyet ? Det afhænger helt af hvilken dato, du får dit indrejse stempel, og hvilken dato du får dit udrejsestempel. Hvis det er max. 1 dag ville jeg hverken søge 60 dages visum eller rejse ud, men vælge at betale de 500 B for 1 dags overstay. Jeg er glad for, at 7 indlæg bekræfter, hvad jeg skrev i det #3. indlæg :-) |
|
|
jh |
Lagt på d. 08/03-2016 17:34
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
Bording kort er de ligeglade med,den vil de ikke se,flynummer står på depature kort |
|
|
Girobank |
Lagt på d. 08/03-2016 18:25
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 527 |
Jeg var ude for det samme i oktober. Ved paskontrollen blev jeg lige vist om til en overordnet, som oplyste, at jeg ikke skulle betale for den ene dag, da jeg aldrig tidligere havde overskredet en visaperiode. Gjorde selvfølgelig opmærksom på, at jeg skulle passe bedre på i fremtiden, hvilket jeg lovede. Så mon ikke det går for dig også! Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 08/03-2016 18:36
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
- og det flynummer har du selv skrevet på det kort, og har du været fuld eller fumlet i flyet da du udfyldte den er det måske ikke korrekt, haha! |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 09/03-2016 03:37
|
http://my-thai.or...ell-video/ |
|
Spring til debat: |