Se indlæg
 Udskriv debat
Chinese passenger arrested at Suvarnabhumi for theft on plane
JohnBKK
Det er da ligegodt ad h.....s til med de kinesere, bliv dog hjemme i jeres skod svinesti i Hunan, Gounzhu og hva f.... de møgbeskidte steder hedder, og lad os andre være fri for jer!!

www.bangkokpost.com/media/content/20160104/c1_815564_620x413.jpg

http://www.bangko...t-on-plane

Har fløjet med alle de skod airlines, Turkish Shish Kebab, Malaysia osv. osv. - og har altid haft cash, pas, kreditkort m.v. på mig, og ikke i håndbagagen, især med alt det skod krapyl low class rejsende der er alle vegne, træls er det, tag dog toget for h.....!!

natty
Tjah, jeg har selv opdaget en skandinavisk midaldrende mand, om han var fra Ishøj, Århus eller Høje Tåstrup ved jeg ikke, men der er sikkert ildelugtende, have fingrene dybt i min håndbaggage. Scum. Sket to gange både på SAS og thai.
Jeg opdagede det selv, men havde selfølgelig penge og kort mv i mine lommer.
Under alle omstændigheder, tåbeligt at smide over 5000 euro=ca. 37.500 kr. i baggagehylden.
Redigeret af natty d. 04/01-2016 22:05
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

bannok
Der er andre tyve end kinesere og russere, det er ligemeget hvad nationalitet, han er, det er lidt udspekuleret.
Det er ellers meget normalt at putte alle sine personlige ting i tasken der bliver smidt op i bagagehylderne, se bare alle dem der roder med deres tasker i bagagehylderne, når de skal betale noget de har købt, eller udfylde en immigration eller told seddel hvor de skal bruge personlige oplysninger fra passet etc.

Så det er ikke så unormalt at der ligger ting og sager oppe i bagagehylderne, det var kineseren(det kunne være en hvilken som helst anden nationalitet, men denne gang var det tilfældigvis en kineser) vel også klar over

JohnBKK
Folk har sgu ingen stil og klasse længere, at flyve er næsten værre end bus og tog, folk er nogle skod krapyl i et fly og det kan mærkes på personalet, sure og vrantne er de, men hvad f..... når folk opfører sig som de gør er det vel ikke så sært.

Vader rundt i bare tæer, skifter ble på deres møgunger på sædet, hamrer ryglænet ned i ens mad, har lyset tændt hele natten på natfly, og jo, kinesere er de værste, og russere, selvom der er færre nu pga. Rubel faldet.

Nye tider er det, proletariatet har råd til at flyve, men de mangler opdragelse og pli.

bannok
Ja der er næsten ikke plads til os der er rige og har pli længere.Smile

JohnBKK
Endnu en kinamand går amok, mon han er fra Brondby natty??

En forvildet kinesisk mand gik amok og skar i både sig selv og co-piloten

http://ekstrablad...en/5898756

Lung Per
bannok skrev:

Ja der er næsten ikke plads til os der er rige og har pli længere.Smile

Du har helt ret. Og flyve 1st business class hjælper ikke ret meget.

Spring til debat: