Se indlæg
 Udskriv debat
Vil du have et job med styr på tingene?
stefanandersen
Vil du gerne arbejde i Thailand med start 1. Februar?
Så find dit næste job lige her
Chilisecurity er et dansk firma der har haft stor succes med salg af antivirus og support løsninger til private.
Vi forhandler et prisvindende Antivirus program og er troværdigheds godkendt af Microsoft.
Vi har kun glade kunder på trustpilot og det er vi stolte af!
Vi har startet en afdeling op i Thailand og har et specielt firma der må ansætte udlændinge med arbejdstilladelse. Vi går meget op i at kunderne og vores medarbejdere bliver behandlet ordentligt og efter danske forhold. Vi ved at en sund virksomhed bygger på tilfredse kunder og tilfredse medarbejdere.
Vi vil gerne udvide vores afdeling i Thailand som pt. består af både sælgere og mødebookere. Vi søger derfor flere sælgere og mødebookere til vores afdeling i Naklua i det nordlige Pattaya.
Vi forventer:
• Du har erfaring med kundeservice eller salg, dog ikke et krav hvis du har den rigtige profil
• Du har en forståelse for computere/IT
• Er klar på at få et eventyr for livet og opleve en fremmed kultur
• At du er positiv og klar på at møde nye mennesker i alle aldre
• Min 22 år
Vi tilbyder:
• En høj provision uden loft. Så man kan tjene en dansk løn med meget lavt skattetryk.
• En dynamisk og fleksible arbejdsplads
• Vi har tilknyttet lejligheder til kontoret til 1800 kr. om måneden
• Vi har kontakter så du kan få luksus lejligheder fra 3000kr om måneden og op.
• Arbejdstilladelse og Non b visum.
• Venlige og motiverende chefer som har været i andre store danske virksomheder.
• Uddannelse og coaching fra Dag 1.
• Kontrakt på 6 måneder som minimum.
Vi ser frem til at høre fra dig.
Send din ansøgning til Stefan Andersen på email:

sudsakhon
Chilisecurity er et dansk firma der har haft stor succes med salg af antivirus og support løsninger til private.

Det er ellers ikke hvad regnskabet viser.

Selv revisorpåtegningen er med forbehold

I lover stadig dansk løn, men har slettet at man kan tjene "kassen".

Man må håbe at salget i Thailand går bedre end i Danmark, ellers er der lang vej til dansk løn for sælgere og mødebookere

Husk i øvrigt at oplyse om forsikringsforhold, de er dyre

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
hugoboerge
sudsakhon skrev:

Det er ellers ikke hvad regnskabet viser.

Selv revisorpåtegningen er med forbehold

I lover stadig dansk løn, men har slettet at man kan tjene "kassen".

Man må håbe at salget i Thailand går bedre end i Danmark, ellers er der lang vej til dansk løn for sælgere og mødebookere

Husk i øvrigt at oplyse om forsikringsforhold, de er dyre

Herudover er der ikke naevnt:

Fly billet til/fra Thailand

Afholdning af omkostninger i starten til bolig/leve omkostninger.

Skal de ansatte have penge med hjemmefra ? De skal have en computer med.

Job annoncen er nu paa et lidt hoejere niveau end tidligere, men den er stadigvaek ikke god nok fordi forsikingsforhold, rejseomkostninger, leveomkostninger (kald det start op omkostninger) osv ikke er naevnt.

Virker ikke saerlig professionelt.

milex
• Kontrakt på 6 måneder som minimum.

Gad vist hvad det indebærer??

JohnBKK
Man starter vel med at gå til hånde, lave kaffe, rense lokummer og gøre rent vil jeg tro, og gradvist stiger man op i hierarkiet indtil man er en fullblown brainwashed speedsnakkende SOB.

Read the rules

sudsakhon
Det lyder realistisk.
Bare ikke der bruges personale fra Danmark, for trods oplysningen om at "Chilisecurity er et dansk firma der har haft stor succes med salg af antivirus og support løsninger til private",
er dette ikke smittet af på regnskabet, der tilmed er med revisorforbehold.

Den danske løn, der loves er uden loft. Men også uden bund

Det er vel ikke uden hold i virkeligheden, at man som ny medarbejder, kunne forvente en månedsløn i minimum 25000 kr. klassen.
Det er ikke højt sat i IT branchen og det skal, med den jobannoncetekst, vel være muligt at oppebære den indkomst indenfor normal arbejdstid.

Det undrer mig dog, at det fremhæves, at medarbejderne "behandles efter danske forhold"
Skal man hermed forvente de forhold, der er forventelige under danske overenskomstforhold og med de rettigheder der følger af dansk ret?
Også med hensyn til forsikringsforholdene, sygdom, feriepenge, pension osv.?
Redigeret af sudsakhon d. 30/12-2015 18:41

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
GAMBIT
Der er i øvrigt et krav til minimumsløn på 50.000 THB til en virksomhed med vesterlandske ansatte. Modtager man mindre end det kan den ansatte slæbe firmaet igennem department of labour for underbetaling og en sagsbehandling er sat i værk, med særdeles ivrige advokater og statsansatte.

Det skulle dog ikke være så svært at nå op på det beløb hvis sælger passer sin stilling nogenlunde.

Personligt er jeg ikke i tvivl om at jobbet kan blive en god oplevelse. Der er mange som vil både betale flybillet, stille computer med mm. for at få en stlling som sælger i en by som Pattaya, med rigeligt mulighed for øl fisse og panmusik.

Havde jeg ikke haft en anden dagsorden havde jeg taget jobbet uden at blinke, så held og lykke til de fremtidige ansatte og Chili Security.

Synd opslaget ikke lå der for blot 6 mdr siden, så var jeg blevet deres nye salgsansvarlige Wink

hugoboerge
JohnBKK skrev:

Man starter vel med at gå til hånde, lave kaffe, rense lokummer og gøre rent vil jeg tro, og gradvist stiger man op i hierarkiet indtil man er en fullblown brainwashed speedsnakkende SOB.

Read the rules

McDonalds ?

vandango
GAMBIT skrev:

Der er i øvrigt et krav til minimumsløn på 50.000 THB til en virksomhed med vesterlandske ansatte. Modtager man mindre end det kan den ansatte slæbe firmaet igennem department of labour for underbetaling og en sagsbehandling er sat i værk, med særdeles ivrige advokater og statsansatte.

Det skulle dog ikke være så svært at nå op på det beløb hvis sælger passer sin stilling nogenlunde.

Personligt er jeg ikke i tvivl om at jobbet kan blive en god oplevelse. Der er mange som vil både betale flybillet, stille computer med mm. for at få en stlling som sælger i en by som Pattaya, med rigeligt mulighed for øl fisse og panmusik.

Havde jeg ikke haft en anden dagsorden havde jeg taget jobbet uden at blinke, så held og lykke til de fremtidige ansatte og Chili Security.

Synd opslaget ikke lå der for blot 6 mdr siden, så var jeg blevet deres nye salgsansvarlige Wink

Jeg kunne forestille mig at arbejdstiden følger dansk tid, dvs. at når man får fri er Pattaya rødglødende.

Ville næppe overleve én uge i det job, hvis jeg kender mig selv vel. Rolll

Hvis jeg havde mere selvdiciplin og mit helbred var meget bedre, lyder sådanne et job ok.
Men kun fordi jeg kan checke ud af Danmark med en rigtig god slat penge, så jeg ikke var afhængig af lønindtægter i en del år.

Spring til debat: