Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Drink driving motorists will have their vehicles impounded until after New Year festival
|
|
lung |
Lagt på d. 28/12-2015 13:58
|
Øvet medlem Antal indlæg: 365 |
jeg blev nappet for et par mdr. siden, kl 01.30 på vej hjem over på dark side i pattaya hvor jeg bor. på en lillebitte genvej mellem kaotaloo og khaonoi. to lakhatte kørte rundt for at spotte faranger med sangerinde øjne. haps sagde det på min lille mc. ned på stationen på soi nern plab wan hvor der i forvejen stod to faranger der skulle i audiens inde hos mafiossoen på kontoret, der sad han bag solbriller og støvmaske kl. lort om natten. nu blæste jeg alkometeret op på 2,1 så de ville jo ha lidt for det. 10.000 eller ned i boxen på beachroad... men efter lidt slesk tale og snakken efter munden slap jeg med 5.000... så de to betjente fulgte efter mig på min lille mc hen til nærmeste ATM hvorefter de bukkede og takkede og ønskede mig god tur hjem på mcèn og jo, jeg tror stensikkert det er kommet for at blive.. det er sku da noget lettere at lave 5000 om natten, i stedet for at ta en uden hjelm om dagen, det er der da ingen penge i Jeg overvejer nu situationen, jeg har trods alt boet her på samme sted 28 år og altid kunnet liste en bimmerlim hjem uden nogen tog anstød en motorsai er jo umulig at få herovre, på det ukristelige tidspunkt. måske løsningen bliver at gå i gang med bajerne over middag så man kan nå hjem inden jagten går ind... lung |
|
|
Druwor |
Lagt på d. 28/12-2015 15:43
|
Øvet medlem Antal indlæg: 208 |
lung skrev: jeg blev nappet for et par mdr. siden, kl 01.30 på vej hjem over på dark side i pattaya hvor jeg bor. på en lillebitte genvej mellem kaotaloo og khaonoi. to lakhatte kørte rundt for at spotte faranger med sangerinde øjne. haps sagde det på min lille mc. ned på stationen på soi nern plab wan hvor der i forvejen stod to faranger der skulle i audiens inde hos mafiossoen på kontoret, der sad han bag solbriller og støvmaske kl. lort om natten. nu blæste jeg alkometeret op på 2,1 så de ville jo ha lidt for det. 10.000 eller ned i boxen på beachroad... men efter lidt slesk tale og snakken efter munden slap jeg med 5.000... så de to betjente fulgte efter mig på min lille mc hen til nærmeste ATM hvorefter de bukkede og takkede og ønskede mig god tur hjem på mcèn og jo, jeg tror stensikkert det er kommet for at blive.. det er sku da noget lettere at lave 5000 om natten, i stedet for at ta en uden hjelm om dagen, det er der da ingen penge i Jeg overvejer nu situationen, jeg har trods alt boet her på samme sted 28 år og altid kunnet liste en bimmerlim hjem uden nogen tog anstød en motorsai er jo umulig at få herovre, på det ukristelige tidspunkt. måske løsningen bliver at gå i gang med bajerne over middag så man kan nå hjem inden jagten går ind... lung Underligt at prale med at man kører spirituskørsel. Jeg syntes at det er helt ok at man skærper straffen, og håbet at det bliver permernent. Jeg har så mange gange på mit arbejde som paramediciner set hvad det kan medføre. I Danmark havde straffen været følgende: Promille over 2,0 Du får 20 dages betinget fængsel. Dit køretøj kan blive konfiskeret. Du får frakendt kørekortet ubetinget i min. 3 år. Herefter skal du enten køre med alkolås i 2 år, eller vente yderligere to år med at generhverve kørekortet. Du får en bøde, der svarer til en nettomånedsløn. Du skal gennemføre et ANT-kursus (ANT står for Alkohol, Narko og Trafik), inden du kan generhverve kørekortet. Kurset varer 12 timer og koster 3.200 kr. For at generhverve dit kørekort, skal du bestå en kontrollerende køreprøve (både teori- og køreprøve). http://www.sikker...Oplva01.99 Jo mere man ved,..
Jo mere ved man man ikke ved... |
|
|
Thaidreamer |
Lagt på d. 28/12-2015 22:11
|
Øvet medlem Antal indlæg: 183 |
lung skrev: jeg blev nappet for et par mdr. siden, kl 01.30 på vej hjem over på dark side i pattaya hvor jeg bor. på en lillebitte genvej mellem kaotaloo og khaonoi. to lakhatte kørte rundt for at spotte faranger med sangerinde øjne. haps sagde det på min lille mc. ned på stationen på soi nern plab wan hvor der i forvejen stod to faranger der skulle i audiens inde hos mafiossoen på kontoret, der sad han bag solbriller og støvmaske kl. lort om natten. nu blæste jeg alkometeret op på 2,1 så de ville jo ha lidt for det. 10.000 eller ned i boxen på beachroad... men efter lidt slesk tale og snakken efter munden slap jeg med 5.000... så de to betjente fulgte efter mig på min lille mc hen til nærmeste ATM hvorefter de bukkede og takkede og ønskede mig god tur hjem på mcèn og jo, jeg tror stensikkert det er kommet for at blive.. det er sku da noget lettere at lave 5000 om natten, i stedet for at ta en uden hjelm om dagen, det er der da ingen penge i Jeg overvejer nu situationen, jeg har trods alt boet her på samme sted 28 år og altid kunnet liste en bimmerlim hjem uden nogen tog anstød en motorsai er jo umulig at få herovre, på det ukristelige tidspunkt. måske løsningen bliver at gå i gang med bajerne over middag så man kan nå hjem inden jagten går ind... lung det er jo tydelig bevis på at de bare bliver mere og mere grådig.. heldigt du fik dem ned i bestikkelse 2,1 så havde du sgu fået et par bajere da |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |