Se indlæg
It supporter/sælger job Pattaya
|
|
stefanandersen |
Lagt på d. 23/12-2015 14:55
|
Begynder Antal indlæg: 17 |
hvor arbejder du henne nu? |
|
|
stefanandersen |
Lagt på d. 23/12-2015 14:56
|
Begynder Antal indlæg: 17 |
det er provisions løn, de gode sælgere vil hellere have en høj provision uden grundlønd i stedet for en lav provision med grundløn |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 23/12-2015 15:12
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2675 |
Lyder godt, men hvilket lønniveau taler vi om, når man kan tjene "kassen" i forhold til en dansk løn? Men jeg ønsker jer held og lykke;-) -I øvrigt var kodriverarbejdet desværre ikke min ide... |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 23/12-2015 16:47
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
stefanandersen skrev: Kim Ludvigsen skrev: dette passer ikke Gunter skrev: Mon ikke noget er lidt muggent ? så har du ikke set vores trustpilot og bitdefender ligger øverst på avtest.org Verdens bedste antivirus program.. ingen kender det og på intet tidspunkt er det nævnt på av-test.org , til trods for at de skriver på deres side her.. Nej, der er ikke noget muggent, men de burde skrive mere tydeligt, hvad Vandango oplyste for nogle indlæg siden. Programmet er bygget på Bitdefender, så det er altså Bitdefender, man skal tjekke på AV-Test.org. Og her har Bitdefender vundet som værende bedste program en god række år. vores virksomhed i dk er 1,5 år gammelt Stefan, hvad svarer du på? Passer det ikke, at jeres program er baseret på Bitdefender? Eller passer det ikke, at Bitdefender har vundet som værende det bedste program i en række år? Eller er det noget helt tredje, du mener ikke passer? |
|
|
vandango |
Lagt på d. 23/12-2015 19:44
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Kim ludvigsen - ja jeg forstår ham heller ikke. Når jeg læser indlæg nummer 38 samt 40, virker det som om moerk5002 er fyret allerede inden han har søgt ansættelse. En noget forvirret person må man da sige? |
|
|
moerk5002 |
Lagt på d. 23/12-2015 19:51
|
Øvet medlem Antal indlæg: 384 |
vandango skrev: Kim ludvigsen - ja jeg forstår ham heller ikke. Når jeg læser indlæg nummer 38 samt 40, virker det som om moerk5002 er fyret allerede inden han har søgt ansættelse. En noget forvirret person må man da sige? Tror du læser/forstår lidt forkert vandango....... |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 23/12-2015 22:42
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
stefanandersen skrev: GAMBIT skrev: moerk5002 skrev: Kan meddele at jeg har været i kontakt med firmaet de sidste par dage.... Det er det mest seriøse selskab fra Danmark jeg nogensinde har været i dialog med. De er allerede etableret i Pattaya. Vedr egen computer så er der også en god grund til det..... Arbejdstilladelse kommer der også, de kører det over et BOI selskab og dem som ikke ved hvad det er, så spørg din bedtse ven, Google.... Er sikker på de har fat i noget rigtigt, vent og se..... Til alle Jer negative mennesker, så giv da firmaerne som prøver at starte i Thailand en chance, de har alle forskellige grunde og dette firma er vel etableret i Danmark. Surf til på nettet og deres reklamer dukker op over alt.... Hav en forrygende jul og nytår alle sammen Fantastisk - de er bare ikke så gode til at følge op på deres egne opslag. Fik du jobbet så 'hvis du er intresseret i jobbet vil jeg mene dine chancer hos mig er rimelige ødelagt men din holdning til hvordan undersøger om et firma er reelt, du kunne jo have sendt mig en ansøgning og ringet til mig Indrømmet at jeg har været hurtig på vane-aftrækkeren, da 95% af alle jobtilbud indenfor IT virksomheder i Thailand er/har været totalt useriøse virksomheder og derfor får alarmklokkerne til at ringe. Efter at have undersøgt Chili Security bedre virker det jo som et fornuftigt firma, så jeg beklager min skepsis og ønsker jer god vind i Thailand. Jeg selv har arbejdet som salesmanager indenfor bl.a. Webløsninger og Google markedsføring i næsten 5 år i Thailand, så jeg har været igennem min del af danske virksomheder i Thailand. |
|
|
moerk5002 |
Lagt på d. 24/12-2015 00:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 384 |
GAMBIT skrev: stefanandersen skrev: GAMBIT skrev: moerk5002 skrev: Kan meddele at jeg har været i kontakt med firmaet de sidste par dage.... Det er det mest seriøse selskab fra Danmark jeg nogensinde har været i dialog med. De er allerede etableret i Pattaya. Vedr egen computer så er der også en god grund til det..... Arbejdstilladelse kommer der også, de kører det over et BOI selskab og dem som ikke ved hvad det er, så spørg din bedtse ven, Google.... Er sikker på de har fat i noget rigtigt, vent og se..... Til alle Jer negative mennesker, så giv da firmaerne som prøver at starte i Thailand en chance, de har alle forskellige grunde og dette firma er vel etableret i Danmark. Surf til på nettet og deres reklamer dukker op over alt.... Hav en forrygende jul og nytår alle sammen Fantastisk - de er bare ikke så gode til at følge op på deres egne opslag. Fik du jobbet så 'hvis du er intresseret i jobbet vil jeg mene dine chancer hos mig er rimelige ødelagt men din holdning til hvordan undersøger om et firma er reelt, du kunne jo have sendt mig en ansøgning og ringet til mig Indrømmet at jeg har været hurtig på vane-aftrækkeren, da 95% af alle jobtilbud indenfor IT virksomheder i Thailand er/har været totalt useriøse virksomheder og derfor får alarmklokkerne til at ringe. Efter at have undersøgt Chili Security bedre virker det jo som et fornuftigt firma, så jeg beklager min skepsis og ønsker jer god vind i Thailand. Jeg selv har arbejdet som salesmanager indenfor bl.a. Webløsninger og Google markedsføring i næsten 5 år i Thailand, så jeg har været igennem min del af danske virksomheder i Thailand. Sådan GAMBIT...... Stort at indrømme at man har været lidt for hurtig på aftrækkeren.... Men vi er enige i at ca 95 % af alle jobtilbud fra danske firmaer i den branche er meget useriøse.... er selv faldet i et par gange de sidste 5-6 år... Jeg ser frem til at arbejde for dem, når jeg vender hjem til Thailand efter min juleferie i Danmark... Tror på det og glæder mig vildt meget.... |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 24/12-2015 03:19
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
stefanandersen skrev: hugoboerge skrev: JohnBKK skrev: Ser godt ud og folk er tilfredse med produktet.. http://www.chilis...ity.dk/pc/ https://www.trust...curity.com Verdens bedste produkt ? men kun roser fra danske kunder. vi er en dansk virksomhed med danske kunder Verdens bedste produkt i Danmark. "Vi er en dansk virksomhed med danske kunder". Hvis det er tilfaeldet hvorfor saa have kontor i Pattaya ? |
|
|
Nero |
Lagt på d. 24/12-2015 04:12
|
Øvet medlem Antal indlæg: 354 |
@Stefanandersen Husker jeg forkert? Eller læste jeg for eet års tid siden en artikel om jeres firma. Eller planer om at starte firma.? En meget velskrevet artikel, med en hel del data omkring jer. Husker også at i var meget unge, men havde modet til at gå i gang. Begrundelsen for at starte op i Pattaya, (mener nu at det var Jomtien) blev også begrundet. Husker desværre ikke hvilket media det blev bragt i. Hvis jeg husker rigtigt, (jeg husker gudskelov ikke så godt mere) så læg et link til artiklen herinde. Det vil måske forklare en masse af det som der konstant bliver spurgt ind til. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 24/12-2015 08:48
|
mickE skrev: Som web skrev til MIG!!! Kan du ikke bidrage med noget positivt, så undlad og kommentere... Vil gerne have web. på banen når det ikke lige er mig og mine negative kommentarer det handler om! Havde det været korøgter i thailand ville der nok være nogle medlemmer som ville/kunne være interesseret og kvaliseret!!!! mickE - maaske har du lidt svaert ved at skelne mellem hvad der er positivt eller negativt ? Her har vi et indlaeg fra et IT firma som kommer med hvad for mig er en yderst diskutabel jobannonce og andre mener det samme. Saa selvfoelgelig skal advarselslamperne lyse og det er positivt efter min mening. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 24/12-2015 08:53
|
stefanandersen skrev: click skrev: Det eneste de kan garantere for er "en oplevelse for livet". En tur i immigration buret kan jo blive en oplevelse for livet Vi har et BOI og folk betaler deres arbejdstilladelse selv Det lyder unormalt at man selv skal betale for en arbejdstilladelse - skal de ansatte betale for at arbejde i jeres firma siden de ogsaa selv skal medbringe deres egen pc. Vil jeres firma give forskud til de ansatte som i eventuelt faar fat i saa de kan finde et passende sted at bo ? eller skal jeres ansatte ogsaa selv tage vare om det - med andre ord - du skal have penge med hjemmefra hvis du skal arbejde for os. Hvad med fly billet til Thailand ? hvem betaler den ? |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 24/12-2015 09:11
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
hb: Det er de unge iværksættere i den moderne verden, slut med de fede Expat pakker, sådan fungerer det ikke længere åbenbart.. Men friske er de da og skal nok få tjent nogle penge på de ansattes bekostning, det har man oplevet før. |
|
|
Mukke |
Lagt på d. 24/12-2015 09:18
|
Øvet medlem Antal indlæg: 378 |
JohnBK sikke noget fis.... DET ER ALTID PÅ DE ANSATTES bekostning i disse piratfirmaer. Hvorfor tror i de starter i Thailand. Sgu da ikke fordi de er seriøse som virkelige firmaer. De starter kun fordi. der er så mange fjolser der hopper i gyngen hver gang. Bare min mening for jeg har igennem mange mange år, set mange af de piratfirmaer starte op for senere at glemme provisionen til de ansatte. Siger ikke det vil ske her, men lad os nu se, og kom ikke tilbage og sige, at jeg ikke har advaret. Bare se hvad firmaet skriver i de forskellige poster. Dette vil jeg da ikke just sige er spor professionelt... Hvis de der hopper på gyngen forlanger garanti løn, så er de ikke helt dumme, for så er de sikker på, at de trods alt får lidt inden lukning af firmaet i Thailand. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 24/12-2015 09:56
|
JohnBKK skrev: hb: Det er de unge iværksættere i den moderne verden, slut med de fede Expat pakker, sådan fungerer det ikke længere åbenbart.. Men friske er de da og skal nok få tjent nogle penge på de ansattes bekostning, det har man oplevet før. JohnBKK - jeg tror du misforstaar noget. Hvad de fede expat pakker saa eksisterer de stadigvaek, MEN det afhaenger af jobbet. Hvis man er helt i top saa kaster det af sig, men det er korrekt at trenden hvad angaar expat pakker er for nedadgaaende og saadan har det vaeret i et paent stykke tid. Som det er lige nu - hvis man kan hyre en lokal, er der ingen grund til at ansaette en expat. Saa en expat paa lokal basis hvis han/hun faar jobbet vil loenmaessigt vaere ligestillet med en lokal dog kan der vaere visse benefits som housing/bil udover loennen. Normalt vil en lokalt ansat faa stillet bil til raadighed saa forskellen kan vaere et tilskud til bolig. Jeg har selv proevet at vaere lokal ansat foer jeg gik paa pension og det var loen, bensin tilskud plus en helbredsforsikring. Som jeg ser det er det eneste som det her firma har at byde paa er "en oplevelse for livet" som pudsigt nok staar som #1 i job annoncen. |
|
|
Druwor |
Lagt på d. 24/12-2015 10:01
|
Øvet medlem Antal indlæg: 208 |
stefanandersen skrev: Druwor skrev: Nu det jo et dansk firma og det går man jo ikke så meget op i arbejdstilladelser, det er jo set så mange gange før. En af mine venner er IT supporter i DSV, hindes løn er på 36000kr Og en luksus lejlighed til 3000kr ca. 16000THB findes det i Pattaya ?. Jeg får 20000THB plus forbrug om måneden for min lejlighed på 145m2 i Hua Hin og den er ikke luksus, men dog er der kun 100 meter til stranden, dog ikke med direkte havudsigt. 'det lyder meget dyrt for en lejlighed i hua hin Det syntes jeg ny ikke, 145m2 med 3 værelser, 2 badeværelser det ene med spa. Balkoner mod syd, vest og nord på samlet 55m2, udover de 145m2 Køkken med køl/frys, opvaskemaskine, ovn og microovn. Vaskemaskine og tørretumbler. Lejligheden er total renoveret i 2013 Prisen på de 20000THB er inkl. Kabel TV, 30/5 internet og European IPTV i stue og alle 3 værelser. P-klæder med CCTV overvågning, 24 timers vagt, overdækket pool, fitness center. Og så er der 5-6 minutters gang til Market Village. De nuværende lejere har boet der i 2 år Jeg gav i 2008 5.300.000 for den, har fået hen vurderet til en salgspris på ca. 15.500.000. Men den er ikke til salg. For mig virker det lidt underligt at man selv skal stille computer tilrådighed og selv betale for arbejdstilladelse Jo mere man ved,..
Jo mere ved man man ikke ved... |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 24/12-2015 10:05
|
Nå, den ene sure og vrisne gamle mand siger jeg skriver noget fis, hvorefter han faktisk giver mig ret. Derefter kommenterer den anden halvsure gamle mand, som også giver mig ret, men ligesom den første sure mand, så tilføjer han lige sin egen version af mit indlæg. Men tak for underholdningen.. Redigeret af JohnBKK d. 24/12-2015 10:07 |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 24/12-2015 10:07
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
JohnBKK skrev: Nå, den ene gamle sure mand siger jeg skriver noget fis, hvorefter han faktisk giver mig ret. Derefter kommenterer den anden halvsure gamle mand, som også giver mig ret, men ligesom den første sure mand, så tilføjer han lige sin egen version af mit indlæg. Men tak for underholdningen.. Jeg glæder mig til jeg bliver gammel |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 24/12-2015 10:08
|
The horror, the horror!! |
|
|
Mukke |
Lagt på d. 24/12-2015 10:29
|
Øvet medlem Antal indlæg: 378 |
JohnBKK skrev: Nå, den ene sure og vrisne gamle mand siger jeg skriver noget fis, hvorefter han faktisk giver mig ret. Derefter kommenterer den anden halvsure gamle mand, som også giver mig ret, men ligesom den første sure mand, så tilføjer han lige sin egen version af mit indlæg. Men tak for underholdningen.. Mener du at dit personlige kendskab til debatørerne skal komme frem i et offentligt forum. Mener du kan være glad for at modparten ikke er af samme støbning. |
|
Spring til debat: |