Se indlæg
It supporter/sælger job Pattaya
|
|
stefanandersen |
Lagt på d. 19/12-2015 14:43
|
Begynder Antal indlæg: 17 |
JOB I THAILAND? CHILI SECURITY søger sælgere til salg af verdens bedste Antivirus i vores nyoprettede afdeling i Thailand. En dansk løn i Thailand er det hele værd. Kunne du tænke dig at være en del af et hurtigt voksende team, med kundeservice i højsæde? Så er CHILI SECURITY noget for dig, vi forhandler verdens bedste antivirus og har verdens mest tilfredse kunder. Derfor er det meget vigtigt at du kan give den rette service og ønsker at være med til at holde CHILI SECURITY på toppen af trustpilot. Jobbet består af salg, samt support. Det er en fordel at have et godt kendskab til computere, men bestemt ikke et krav, dog kræver vi at du har din egen computer. Vi tilbyder grundig oplæring med løbende uddannelse og coaching. Vi tilbyder: - Et eventyr for livet - Aftale om billige boliger i Pattaya til 2000 kr. og op til helt nybyggede luksus lejligheder til 3000 kr. - Oplæring i Danmark inden afgang til thailand(hvis ønkes) - Priserne er, som vejret, 5 gange bedre end i Danmark - Du vil med dine salgsevner kunne gøre en kæmpe forskel i en startup virksomhed - Du vil få muligheden for at opleve en fremmed kultur - Grundig oplæring i IT - Uddannelse i salgsteknikker så du altid performer bedst muligt - Gode kollegaer - Masser af sjov Vi søger i øjeblikket 5 friske sælgere til afrejse midt til slut januar, i vil så få cirka en måneds oplæring i Danmark hvorefter i kan starte i vores afdeling i Thailand. Vi har et ønske om at i vil kunne blive i minimum 6måneder. Stillingen er fuldtid og lønnen er provision med mulighed for at tjene kassen i et land med lavt skatte tryk, du bliver overrasket. Ansøgningen kan sendes til Har du spørgsmål er du velkommen til at sende mig en besked. Vi glæder os til at høre fra dig. |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 19/12-2015 15:22
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
Lyder spændene, men hvad er grundlønnen? |
|
|
Pingus |
Lagt på d. 19/12-2015 16:18
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 70 |
Stillingen er fuldtid og lønnen er provision med mulighed for at tjene kassen i et land med lavt skatte tryk, du bliver overrasket. |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 19/12-2015 18:24
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2675 |
Det er muligt, at jeg altid ser denne slags med lidt skepsis. Men der loves "En dansk løn " i Thailand. Med et ikke urealistisk krav om en dansk løn, der for den slags arbejde vel er i omegnen af 25000 DKK/måned, er der omsat til THB lidt over 130000. Man skal således, i ren provision og efter at arbejdsgiveren har fået sin del, indtjene 800-900THB i timen på salg. Jeg er ikke sælger, men man må gøre op med sig selv om der er dette potentiale i salg af antiviruslicenser.. Dette er jo så et forventet minimum ud fra forståelsen "En dansk løn ", men der er mulighed for at tjene "kassen" Hvad denne løn indebærer i forholdt en "En dansk løn " må de, der kender branchens muligheder bedre end mig, kunne oplyse om -Eller firmaet kunne oplyse om realistisk indtjening. Firmaet er nystartet i et marked, der ikke ligefrem er et vakuum for antivirus og første års regnskab ser ikke imponerende ud. Så "kassen" er ikke tjent endnu, men det kan være at en heldig sælger rammer en guldåre |
|
|
maik |
Lagt på d. 19/12-2015 18:36
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 582 |
Der er et meget centralt ord jeg savner i den annonce: ARBEJDSTILLADELSE. Fra andre firmaer ved vi, det er centralt. |
|
|
Druwor |
Lagt på d. 20/12-2015 08:56
|
Øvet medlem Antal indlæg: 208 |
Nu det jo et dansk firma og det går man jo ikke så meget op i arbejdstilladelser, det er jo set så mange gange før. En af mine venner er IT supporter i DSV, hindes løn er på 36000kr Og en luksus lejlighed til 3000kr ca. 16000THB findes det i Pattaya ?. Jeg får 20000THB plus forbrug om måneden for min lejlighed på 145m2 i Hua Hin og den er ikke luksus, men dog er der kun 100 meter til stranden, dog ikke med direkte havudsigt. Jo mere man ved,..
Jo mere ved man man ikke ved... |
|
|
gunther |
Lagt på d. 20/12-2015 10:25
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 33 |
25.000 Danske kr. om måneden i Thailand er sikkert meget fornuftigt. Kender flere it konsulenter her i DK som er ansat på 1 års kontrakter, de har en månedsløn på 80 - 100.000 Kr. De er selvfølgelig ansatte i det offentlige, bliver ikke overanstrengt og har ingen særlig høj uddannelse. Det er en branche som er dygtige til at holde gode lønninger, den kan østeuropæerne ikke overtage endnu. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 20/12-2015 12:41
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Utrolig daarlig stillingsannonce. Dansk loen ? men i Thailand er det aendret til provisionsloennet. Skal have egen computer ? Det eneste de kan garantere for er "en oplevelse for livet". |
|
|
jens |
Lagt på d. 20/12-2015 13:03
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 810 |
Om den så bliver god eller dårlig hvis man bliver nappet uden arbejdstilladelse er jo nok en ting jeg ville fravælge at finde ud af. |
|
|
click |
Lagt på d. 20/12-2015 13:08
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 546 |
Det eneste de kan garantere for er "en oplevelse for livet". En tur i immigration buret kan jo blive en oplevelse for livet Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
|
|
|
Fotofreak |
Lagt på d. 20/12-2015 15:56
|
Øvet medlem Antal indlæg: 489 |
click skrev: En tur i immigration buret kan jo blive en oplevelse for livet Grin Jo tak - Jeg tilbragte godt 3 uger i en 75 mands celle i Immigration buret i Bangkok Et godt råd: SØRG FOR AT HA' ORDEN I TINGENDE M.v.h. Fotofreak |
|
|
vandango |
Lagt på d. 20/12-2015 16:48
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
hugoboerge skrev: Utrolig daarlig stillingsannonce. Dansk loen ? men i Thailand er det aendret til provisionsloennet. Skal have egen computer ? Det eneste de kan garantere for er "en oplevelse for livet". Det lyder som en rigtig fuser, firmaet vil ikke engang stille en computer til rådighed. Det bliver en svær opgave at sælge produkter der både er dyre på månedsbetaling, men også skal hamle op med gamle spillere på markedet, der i forvejen leverer gratis produkter. Det må være en enklere brugerflade og support de vil tjene penge på. De bruger teknologi fra Bitdefender. Redigeret af vandango d. 20/12-2015 17:03 |
|
|
bareMig |
Lagt på d. 22/12-2015 11:17
|
Øvet medlem Antal indlæg: 151 |
Totalt uprofessionelt og scam-agtigt... Skal have egen computer, hvor useriøst. Et "stort" firma der ikke stiller en computer til rådighed til sin ansatte. Glem det.... Bare rolig, det er bare mig, og i øvrigt så har jeg lige spist
|
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 22/12-2015 11:36
|
Endnu mere uprofessionelt og useriøst ikke at besvare på eget indlæg. Endnu en verdensmand stifter IT virksomhed i Thailand |
|
|
mickE |
Lagt på d. 22/12-2015 11:42
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 56 |
Som web skrev til MIG!!! Kan du ikke bidrage med noget positivt, så undlad og kommentere... Vil gerne have web. på banen når det ikke lige er mig og mine negative kommentarer det handler om! Havde det været korøgter i thailand ville der nok være nogle medlemmer som ville/kunne være interesseret og kvaliseret!!!! |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 22/12-2015 12:28
|
mickE skrev: Som web skrev til MIG!!! Kan du ikke bidrage med noget positivt, så undlad og kommentere... Vil gerne have web. på banen når det ikke lige er mig og mine negative kommentarer det handler om! Havde det været korøgter i thailand ville der nok være nogle medlemmer som ville/kunne være interesseret og kvaliseret!!!! Man kunne derfor undre sig over dit selvmodsigende indlæg, og om hvor langt mindre du lige har bidraget til debatten omkring jobtilbudet i Pattaya |
|
|
mickE |
Lagt på d. 22/12-2015 12:41
|
GAMBIT skrev: mickE skrev: Som web skrev til MIG!!! Kan du ikke bidrage med noget positivt, så undlad og kommentere... Vil gerne have web. på banen når det ikke lige er mig og mine negative kommentarer det handler om! Havde det været korøgter i thailand ville der nok være nogle medlemmer som ville/kunne være interesseret og kvaliseret!!!! Man kunne derfor undre sig over dit selvmodsigende indlæg, og om hvor langt mindre du lige har bidraget til debatten omkring jobtilbudet i Pattaya Hvad du bidrager med rent konstruktivt er ET STORT spørgsmål!!! Kan du ikke bare læse og flette istedet for ALTID forsøge og piske shit op... Læs selv dine imponerende indlæg og du vil nok ikke finde dem særlig konstruktive!!! Din tunge må efterhånden være rimelig brun, hvis ikke sort som en negers r.....!!! |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 22/12-2015 12:49
|
Kære MickE, nu gør du det igen. Hold venligst en sober tone og bidrag istedet til debatten fremfor at knalde endnu et søm i din kiste |
|
|
mickE |
Lagt på d. 22/12-2015 12:59
|
GAMBIT skrev: Kære MickE, nu gør du det igen. Hold venligst en sober tone og bidrag istedet til debatten fremfor at knalde endnu et søm i din kiste Kan ikke gøre det uden din hjælp! Det med sømmet, det klarer du og web. men det ændrer ikke på du kun er ude på ballade her, nu og hele tiden.... Pas på tungen.... Dit klynkeri i en anden tråd, følg reglerne... Svendborg er ikke vanskelige omkring ægteskab med thaier, men måske der er ved og være for mange klinikker i Svendborg og så er det vel forståeligt de prøver og gøre det lidt vanskeligt.... også for dig SKAMBIT! God jul! |
|
|
moerk5002 |
Lagt på d. 22/12-2015 13:10
|
Øvet medlem Antal indlæg: 384 |
Kan meddele at jeg har været i kontakt med firmaet de sidste par dage.... Det er det mest seriøse selskab fra Danmark jeg nogensinde har været i dialog med. De er allerede etableret i Pattaya. Vedr egen computer så er der også en god grund til det..... Arbejdstilladelse kommer der også, de kører det over et BOI selskab og dem som ikke ved hvad det er, så spørg din bedtse ven, Google.... Er sikker på de har fat i noget rigtigt, vent og se..... Til alle Jer negative mennesker, så giv da firmaerne som prøver at starte i Thailand en chance, de har alle forskellige grunde og dette firma er vel etableret i Danmark. Surf til på nettet og deres reklamer dukker op over alt.... Hav en forrygende jul og nytår alle sammen |
|
Spring til debat: |