Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Sek Loso koncert i København, maj 2015.
|
|
Sek Loso |
Lagt på d. 05/12-2014 08:47
|
Begynder Antal indlæg: 1 |
Hej, Jeg skriver for at lodde interessen for koncert med Sek Loso i København i maj 2015. Hvis der er nogen, som har forslag til hvor koncerten evt. kan afholdes, så lad mig det venligst vide. Sek Losos specielle udsending til Danmark, MDS Redigeret af Sek Loso d. 05/12-2014 09:04 |
|
|
energy |
Lagt på d. 05/12-2014 14:37
|
Øvet medlem Antal indlæg: 311 |
Det ville være det fedeste, hvis han kunne komme og give koncert i København. Han er virkelig en som jeg meget gerne vil opleve live og er helt sikker på, at der vil komme mange thaier og se ham. Energy |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 05/12-2014 18:17
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2675 |
Jeg tror godt, at man kan regne med at interessen for en Sek Loso koncert ville være stor. Især med lidt fornuftig marketing, da han er mere end et thailandsk fænomen Var inde at se Carabao for 10 år siden i Valbyhallen. Måske det kunne være en ide her også. Carabao har også spillet på Christiania, men det sted synes jeg personligt ville være en rigtig dårlig ide. Jeg ville nødigt sætte mine ben i den slags steder |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 05/12-2014 18:30
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Loso har tidligere været forbi i Nørrebrohallen tilbage i 2005. Man kan se lidt billeder fra dengang HER. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Nirvana |
Lagt på d. 05/12-2014 18:32
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 615 |
Man kunne også afholde det på Refshaleøen eller b og v hallerne
Come As You Are
|
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 05/12-2014 20:39
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
Jeg var på Christiania da Carabao gav GRATIS koncert derude.. Der var overhoved INGEN problemer så hvorfor skulle det være en dårlig ide... Snakkede med ham efter koncerten og han sagde på dårligt nej meget dårligt engelsk "this very nice i like be" så hvorfor ikke Sek Loso også...Det er fedt med åben air hvis man altså kan ramme sommeren hvis ellers han kommer forbi.. Et er 100 der vil komme mennesker af enhver slags og thaier vil komme fra nær og fjern.. Kom bare i gang glæder mig allerede..... Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 05/12-2014 21:46
|
Jeg synes bare, at Christiania er et sted hvor alt jeg væmmes ved er samlet. Hele ideen med det sted, kriminaliteten, volden...de autonome...svineriet..narkohandelen.. Det er naturligvis min personlige holdning, men jeg så gerne den rotterede ryddet og asfalteret... Måske sat lidt på spidsen, men jeg kunne ikke forestille mig at nyde at komme sådan et sted. Jeg ville have samme forbehold, hvis der skulle afholdes noget i Ungdomshuset på Nørrebro. Det er jo heller ikke et sted at man kan byde at tage sin kone med ud til. |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 05/12-2014 22:10
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
Der ligger faktisk et rigtigt godt spisested hvor der serveres helt fantastisk thaimad til billige penge..Og der er en del thaier der kommer der og spiser. Kokken er Thai. Men ting skal prøves før man kan udtale sig så mit spørgsmål til dig er "Har du været der inden for feks det sidste år ?" Jeg kommer der heller ikke normalt men på en god sommerdag er det fedt at gå en tur langs vandet og se de søde / sjove huse langs vandet og måske få lidt at spise. Du skriver "kriminaliteten, volden...de autonome...svineriet..narkohandelen" handler du nogensinde ind på feks Vesterbro ? Same shit - different place så.... Prøv en dag på fristaden og få måske en anden indsigt. Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 05/12-2014 23:49
|
Det er givet, at man kan spise godt derude..Og der er også smukt langs vandet. Det var bare ikke et sted jeg synes, at jeg ville vise min kone. Det er hele ideen bag Christiania, jeg foragter.. og det er svært at abstrahere fra. Og, jo. Selvom jeg kender Christiania ganske udmærket er det næppe en betingelse for at have en holdning til det uvæsen der er grundlag for både Christiania og Ungdomshuset.. Men uanset hvor meget jeg er imod, forsvinder ingen af de to nævnte rottereder... Det er så mere en ideologisk modstand, jeg i øvrigt deler med de fleste borgerlige. Især den åbenlyse narkohandel og vold mod politiet, hvis de forsøger at passe deres arbejde, skærer i mine øjne.. |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 06/12-2014 04:20
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
Webmaster skrev: Loso har tidligere været forbi i Nørrebrohallen tilbage i 2005. Man kan se lidt billeder fra dengang HER. han også været før der det var på et gymnasium men kan ikke huske hvor....tror det var mørkhøj....... Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 06/12-2014 04:24
|
sudsakhon skrev: Jeg synes bare, at Christiania er et sted hvor alt jeg væmmes ved er samlet. Hele ideen med det sted, kriminaliteten, volden...de autonome...svineriet..narkohandelen.. Det er naturligvis min personlige holdning, men jeg så gerne den rotterede ryddet og asfalteret... Måske sat lidt på spidsen, men jeg kunne ikke forestille mig at nyde at komme sådan et sted. Jeg ville have samme forbehold, hvis der skulle afholdes noget i Ungdomshuset på Nørrebro. Det er jo heller ikke et sted at man kan byde at tage sin kone med ud til. det lyder som en tur ned af Nørrebrogade........... Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 06/12-2014 08:56
|
dutling68 skrev: Webmaster skrev: Loso har tidligere været forbi i Nørrebrohallen tilbage i 2005. Man kan se lidt billeder fra dengang HER. han også været før der det var på et gymnasium men kan ikke huske hvor....tror det var mørkhøj....... Ja jeg tror du har ret. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 06/12-2014 09:35
|
Det er NørreG. Blev student der. Gode parkeringsforhold, men festsalen har knapt så imponerende akustik |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 06/12-2014 12:47
|
Da han spillede der var han solo og det var en fin lyd okej vi var lidt beruset men det var fed aften.....
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
rexulus |
Lagt på d. 08/12-2014 23:34
|
Begynder Antal indlæg: 6 |
Jeg kender ihvertfald mindst 20 danskere og thaier fra Sydhavnen der helt sikkert ville komme, så synes helt klart det vilde være en god ide |
|
|
Kloffer |
Lagt på d. 04/04-2015 04:26
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 43 |
Hvad endte det med ? Kommer Sek Loso ? |
|
|
energy |
Lagt på d. 17/12-2015 20:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 311 |
Jeg ser at Kimkingo skriver her på chatten at Sek Loso giver koncert i Dk til februar. Hvor kan man købe billetter henne eller er det bare en and ? Han skriver : kimkingo 16/12-2015 18:39 Nogen som mangler og købe julegaven til konen ( I Dk.) Så kan i købe en billet til Sek Loso spiller i Ålborg og København til Febuar..så tror jeg i får en glad kone Smile |
|
|
kimkingo |
Lagt på d. 19/12-2015 11:06
|
Øvet medlem Antal indlæg: 252 |
Min kone har fået tilsendt billede af 2 plakater, hvor der står at han kommer til Ålborg og København. Jeg kan maile billedet til en af jer, som så kan uploade det til siden her. Kan ikke finde ud af det. Så send mig jeres mail
|
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 19/12-2015 11:14
|
kimkingo skrev: Min kone har fået tilsendt billede af 2 plakater, hvor der står at han kommer til Ålborg og København. Jeg kan maile billedet til en af jer, som så kan uploade det til siden her. Kan ikke finde ud af det. Så send mig jeres mail Du er velkommen til at maile det til så skal jeg nok få lagt informationen op. Med venlig hilsen
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 19/12-2015 22:34
|
Her er billedet som kimkingo har sendt: [img]http://www.thailand-portalen.dk/temp/2016_02_27_sek_loso.jpg[/img] is not a valid Image. Klik på billedet for at se det i større format. Der er et billede mere men det er ikke ret stort. Stort set samme billede, blot står der Jylland i stedet for Copenhagen. Og datoen er den 26/2-2016. Jeg kan dog ikke finde information om start-tidspunkter, billetpriser, adresser osv osv. Er der nogle som ligger inde med de oplysninger? Med venlig hilsen
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |