Se indlæg
 Udskriv debat
Bold, men hvor?
Vincennes
Hej drenge og piger!

Champions league finalen nærmer sig, den skal ses, men hvor?

Den ligger jo på et lidt uheldigt tidspunkt her i Thailand, men der må da være et sted med en ordentlig skærm der viser den!

Nogen der ved hvor i Bangkok den vil blive vist???

På forhånd tak!

Vincennes

Suk Rak Ning
Nu er der ikke noget jeg finder mere kedeligt end bold, men et hver bar/spisested vil ha' en rimelig skærm hvor du kan se dit bold.
Husk på, Thai'erne er jo også vilde med bold......så " NO PROBLEM "

Suk................Cool
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Vincennes
Jepper det er rigtigt, men den bliver jo sendt kl ca 02 thai tid, der er det jo desværre ikke alle barer og spisesteder der har åbent!!!

sumsak
Hej hvis du er i nærheden af Pattaya så tag ind til Bjarne på Restaurant Kronborg Soi Diana det er nok det bedste bud.

www.50368600.dk
skytte
Prøv også hos Freddy på Copenhagen Rest i Soi Post, Pattaya Beachroad
Henrik

Vincennes
Bor i Bangkok drenge, men ellers tak for det!

Ingen der har noget???

Vincennes

Der er helt sikkert bold på alle engelske el irske pubs, eller kao-san rd
Hvor opholder du dig i bkk, hvis jeg ikke husker helt galt, så er du på studie tur i bkk natteliv på statens regningWink

Suk Rak Ning
Skytte..
Freddy har ikke copenhagen mere, det er en der hedder Fleming, jeg var der i sidste uge, men hilste dog også på go'e gamle Freddy.....Ellers rimeligt billigt at bo der, pæne værelser til en 500 mand i døgnet eller den store suite til en 800 mand i døgnet. Ja jeg røg udenfor emnet............sory.........

Med venlig hilsen Suk...............Cool

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Vincennes
Jeg bor i Huamak på Ramkhamhaeng soi 9 nu, dejligt sted i øvrigt!
Og ja, studerer hernede, men Championsleague kan man jo ikke misse! Desuden starter skolen først igen den 29 maj, så der er jo god tid til at komme sig over tømmermændende!

Hua-hin
hej du kan tage ind på tequila dragon sukhumvit road soi 7/1 det er en dansker der heder Allan der har stedet god skærm god kamp Barselona vinder.Smile

Payanak
Hej Vincennes.

Bare af ren nysgerrighed...hvad studerer du?

Vincennes
Jeg studerer International Business Management, BBA

Spring til debat: