Se indlæg
Supertilbud med THAI til udvalgte destinationer
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 13/11-2015 09:19
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Seneste nyhedsbrev fra Thai Airways reklamere med følgende: Supertilbud med THAI til udvalgte destinationer
Rejs på supertilbud med THAI til udvalgte destinationer i perioden 1. april - 23. juni 2016 Vi har introduceret et supertilbud på økonomiklasse til udvalgte destinationer i Asien og Australien. Bestil og betal billetterne senest den 29. november og rejs til gedigne lavpriser! Rejseperiode: 01. april - 23. juni 2016 Salgsperiode: Indtil 29. november 2015 Gælder for afrejse fra Aalborg, Aarhus, Billund og København til: Bangkok, Phuket, Krabi og Chiang Mai Hanoi, Saigon (Ho Chi Minh City) Vientiane, Luang Prabang, Phnom Penh Jakarta, Denpasar (Bali), Manila Sydney, Melbourne, Brisbane og Perth Priseksempler (fra København): Bangkok: Fra DKK 3.945 Hanoi/Saigon: Fra DKK 4.785 Manila: Fra DKK 5.260 Australien: Fra DKK 7.050 Billetterne er gyldige 1 måned, undtagen til Australien, hvor billetter er gyldige i 3 måneder. Book direkte hos THAI på tlf. 3375 0120 eller www.thaiairways.dk eller kontakt dit rejsebureau. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
bareMig |
Lagt på d. 13/11-2015 11:43
|
Øvet medlem Antal indlæg: 151 |
Webmaster skrev: Seneste nyhedsbrev fra Thai Airways reklamere med følgende: Supertilbud med THAI til udvalgte destinationer Rejs på supertilbud med THAI til udvalgte destinationer i perioden 1. april - 23. juni 2016 Vi har introduceret et supertilbud på økonomiklasse til udvalgte destinationer i Asien og Australien. Bestil og betal billetterne senest den 29. november og rejs til gedigne lavpriser! Rejseperiode: 01. april - 23. juni 2016 Salgsperiode: Indtil 29. november 2015 Gælder for afrejse fra Aalborg, Aarhus, Billund og København til: Bangkok, Phuket, Krabi og Chiang Mai Hanoi, Saigon (Ho Chi Minh City) Vientiane, Luang Prabang, Phnom Penh Jakarta, Denpasar (Bali), Manila Sydney, Melbourne, Brisbane og Perth Priseksempler (fra København): Bangkok: Fra DKK 3.945 Hanoi/Saigon: Fra DKK 4.785 Manila: Fra DKK 5.260 Australien: Fra DKK 7.050 Billetterne er gyldige 1 måned, undtagen til Australien, hvor billetter er gyldige i 3 måneder. Book direkte hos THAI på tlf. 3375 0120 eller www.thaiairways.dk eller kontakt dit rejsebureau. Er det en åben billet? Bare rolig, det er bare mig, og i øvrigt så har jeg lige spist
|
|
|
Girobank |
Lagt på d. 13/11-2015 23:34
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 527 |
nej,desværre ikke!
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
bareMig |
Lagt på d. 15/11-2015 22:19
|
Øvet medlem Antal indlæg: 151 |
Hvad menes der så med at billetten er gyldig en måned? Bare rolig, det er bare mig, og i øvrigt så har jeg lige spist
|
|
|
Dalton |
Lagt på d. 16/11-2015 06:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 326 |
Betyder at hjemrejsen datoen højst må være en måned senere end udrejsen |
|
|
Druwor |
Lagt på d. 28/11-2015 09:19
|
Øvet medlem Antal indlæg: 208 |
Priserne hos Thai er ok lige nu. Har lige købt billet medThai med udrejse den 7/5-2016 og hjemrejse den 5/6-2016 Pris 4139kr. Det er første gang i lang til at de er billigere end Emireats som jeg ellers har rejst med 3 handle om året de seneste 2 år. Til jul/nytår rejser jeg dog med Emireats. Jo mere man ved,..
Jo mere ved man man ikke ved... |
|
|
Mukke |
Lagt på d. 28/11-2015 10:06
|
Øvet medlem Antal indlæg: 378 |
Ærgerligt, at det aldrig er billigt for os der bor fast herude, for det er helt andre priser, når man skal fra Bangkok-København-Bangkok. |
|
|
Druwor |
Lagt på d. 28/11-2015 11:47
|
Øvet medlem Antal indlæg: 208 |
Mukke skrev: Ærgerligt, at det aldrig er billigt for os der bor fast herude, for det er helt andre priser, når man skal fra Bangkok-København-Bangkok. Trist, men du har ret Mukke. Kiggede lige på prisen for samme periode bare BKK-CPH-BKK. Pris 7100kr Jo mere man ved,..
Jo mere ved man man ikke ved... |
|
Spring til debat: |