Se indlæg
 Udskriv debat
Danish Resident in knife-incident with watch-seller at Pattaya Beer Bar
Webmaster
Late on Saturday Night, Pattaya Police were called to a Beer Bar located only meters away from the Station on Pattaya Beach Road, by a Danish resident who had just been threatened with a knife after refusing to purchase a fake branded wrist watch from a street vendor.

The vendor was able to escape but was soon located further up Pattaya Beach Road and was found to be aged only 16. The knife thought to have been used was recovered by Police.

Mr. Lars Jensen aged 50, who operates a Kitchen Utensil Business in Thailand, was at the Bar with his wife and friends when the vendor approached and offered the watches for sale. Mr. Jensen refused to purchase a watch which angered the vendor who produced the knife and threatened harm to Mr. Jensen.

Attempts to apprehend the vendor were made but he was able to escape until Police caught up with him moments later.

Police charged the 16 year old with possession of a deadly weapon and a Court appearance will follow in the near future.

Læs og se nærmere på: http://pattayaone...-beer-bar/
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Boes
200 Baht i bøde og no no cannot do - bad boy....
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

vandango
Den knægt - sikkert en tilflytter, Pattaya tiltrækker skidtet fra hele Thailand - skal nok få en stor karriere i Pattayas kriminelle miljø.

Omkring disse irriterende pågående strand/gadesælgere, bør man have en autopilot der siger nej tak, der er ingen grund til at rode sig ud i ballade med dem, heller ikke hvis man er spritstiv.

JohnBKK
Det er jo ligegyldigt hvor du er, gangstere alle vegne, folk er pressede og der skules mere og mere hadefuldt til Farang, hvilket jeg har skrevet om siden 2009, men nu er det da helt galt, xenophobi. Det er måske vores skyld at de har en "Happy Joker General" der truer dem til at være happy 24/7 - og det forsøger de så at blive ved at stjæle fra alle og enhver, noget skal de jo leve af, kvajhoderne..

GAMBIT
vandango skrev:

Omkring disse irriterende pågående strand/gadesælgere, bør man have en autopilot der siger nej tak, der er ingen grund til at rode sig ud i ballade med dem, heller ikke hvis man er spritstiv.

Jeg laver altid en Travis Bickle på alle gadesælgere der vil sælge og massører der plager om at få lov at massere. Så husker de mig til næste gang jeg går forbi, uforstyret Wink

Redigeret af GAMBIT d. 08/11-2015 19:03

Druwor
Jeg/vi holder os fra de steder hvor der er turister i Hua Hin, de genere ikke mig.
De eneste ikke thai'er der er i området er dem der bor der eller som mig som er der ca. 4 måneder om året.
Og de kommer ikke på de små lokale restauranter, så får de et los i røven på vej ud igen.
Men der er masser af dem inde i byen og lad dem endelig blive der.
Jo mere man ved,..
Jo mere ved man man ikke ved...

Spring til debat: