Se indlæg
Emirates til kamp mod illegal dyrehandel
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 04/11-2015 17:23
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
To af Emirates A380 er blevet påført gigantiske dyrebilleder. Budskabet er at Emirates støtter United for Wildlife, et globalt samarbejde i kampen mod illegal handel med vilde dyr. De store dyrebilleder af nogle af verdens truede vilde dyr på det ene fly viser seks udrydningstruede arter, mens det andet fly får billeder af næsehorn og elefanter. William Hague, direktør for United for Wildlife Transport Taskforce: ”Vi byder indsatsen velkommen. Den illegale handel med vilde dyr er meget mere end et miljøspørgsmål, men anerkendes nu som en alvorlig og organiseret grænseoverskridende forbrydelse, der medfører korruption. Handelen kobles også sammen med hvidvask af penge og skader både økonomi og udvikling i flere af verdens fattigste lande”. ”Vi på Emirates tror, at den globale transportbranche kan være med og gøre en forskel for at bryde kæden af illegal dyrehandel. På Emirates gør vi, hvad vi kan med vores ressourser”, siger Sir Tim Clark, topchef for Emirates. Læs nærmere på: - Take Off - United for Wildlife Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
bannok |
Lagt på d. 06/11-2015 10:12
|
Øvet medlem Antal indlæg: 364 |
Alt godt at de Arabere støtter de truede dyrearter, så mangler de bare at indføre menneskerettigheder for deres importerede slavearbejder i Dubai og aldre steder i Emiraterne, de støtter også mange skoler og børnehjem rundt omkring i verden, hver gang man flyver med dem bliver man opfordret til at donere iil et eller andet børnehjem eller skole. Det ser godt ud det de laver, men de skulle starte med menneskene først, det er et show for galleriet. Se hvor gode vi er, vi laver alt det her velgørenhed. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 06/11-2015 10:31
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Dobbelt moral http://www.salon....ialfloware |
|
|
bannok |
Lagt på d. 06/11-2015 12:54
|
Øvet medlem Antal indlæg: 364 |
Nu har Saudia Arabien ikke noget med Emirates at gøre. |
|
|
Bjarne |
Lagt på d. 06/11-2015 15:04
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 699 |
bannok skrev: Alt godt at de Arabere støtter de truede dyrearter, så mangler de bare at indføre menneskerettigheder for deres importerede slavearbejder i Dubai og aldre steder i Emiraterne, de støtter også mange skoler og børnehjem rundt omkring i verden, hver gang man flyver med dem bliver man opfordret til at donere iil et eller andet børnehjem eller skole. Det ser godt ud det de laver, men de skulle starte med menneskene først, det er et show for galleriet. Se hvor gode vi er, vi laver alt det her velgørenhed. Dem der færdes i skoler og på børnehjem er på sin vis også en slags mennesker. De er bare ikke så store endnu. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 07/11-2015 14:29
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
De er sgu' gode til at markedsføre sig selv og til at få nogle unikke billeder i kassen: Læs nærmere om videoen på: http://www.bt.dk/...verdens-st Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 08/11-2015 08:06
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
http://www.emirat...ion-flight |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 08/11-2015 18:49
|
WTF.. havde slet ikke bemærket denne tråd, haha! Nå, Emirates er et godt selskab, takket være en super CEO som Tim Clark. https://en.wikipe...executive) Hele Management er sgu´ Farang, ingen grund til at uddybe det nærmere... |
|
|
Druwor |
Lagt på d. 08/11-2015 19:22
|
Øvet medlem Antal indlæg: 208 |
Giver dig ret JohnBKK. Jeg har i de seneste 2 år fløjet med Emireats. De har en god service til en fornuftig pris. De er billigere end Thai og samme service og som ryger er det fint for min med er stop i Dubai. Eneste minus er at en øl i Dubai er pissr dyr, så jeg tager et par stykker med fra Kastrup og det har aldrig givet problemer. Jo mere man ved,..
Jo mere ved man man ikke ved... |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 09/11-2015 19:44
|
For at være tro mod mig selv og mit "Devil in the detail" paranoia, så vil jeg lufte mine tanker om Emirates, samt alle de andre Gulf State flyselskaber som mange i vesten nu flyver med, trods det faktum at personalet åbenbart er låst fast i nogle skræmmende slave kontrakter, er dårligt aflønnet, fagforeninger er no-go, og der postes bare mia. af petro dollars i til indkøb af Airbus A-380 som flyver halvtomme, whadafåårk foregår der, hvad er løgn, hvad er fakta? Har selv fløjet med Emirates og Qatar nogle gange, og det var da OK både med pris og service.. Men så fandt jeg lige dette på Youtube, hvor CEO Sir Tim Clark åbenbart har fundet det nødvendigt at svare på anklager fra "The Big 3" - Delta, United og American Airlines - som mener at "Gulf selskaberne" laver konkurrenceforvridning fordi der er uendelige mængder af kapital til at poste i de selskaber, og derudover betale de ansatte rene slavelønninger på kontrakter der ville få en vestlig fagforening til at se rødt, hvis de da kender den farve endnu???? Men se og hør her Tim Clark´s svar på anklagerne: Hehe! Spol frem til 19:36, hvor han hævder ikke at ha´ modtaget 6 mia. US i Gov. Subs. - og så klør han lige næsen, og dermed afsløret som løgner, den slags kropssprog ved enhver psycho som mig og politiet sandelig alt om.. Redigeret af JohnBKK d. 09/11-2015 20:05 |
|
Spring til debat: |