Se indlæg
Ekspert: Øl gør mænd bedre til sex
|
|
Narin |
Lagt på d. 31/10-2015 16:51
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 90 |
Breaking news: Godt nyt til rigtige mænd Man skulle måske tro, at mænds præstationsevne under lagnerne falder, jo mere øl, de indtager. http://ekstrablad...ex/5805324 |
|
|
Hymmer |
Lagt på d. 01/11-2015 02:29
|
Øvet medlem Antal indlæg: 199 |
Det er sikkert fordi har man fået nok, ligner hvem som helst en fotomodel |
|
|
vandango |
Lagt på d. 01/11-2015 03:16
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Så øl er blevet et afrodisiakum? javel ja. |
|
|
Nero |
Lagt på d. 01/11-2015 04:15
|
Øvet medlem Antal indlæg: 354 |
Undskyld, Jeg bruger lige tråden her, til at komme af med min irritation over Thai' regler, for køb af alkohol. De er sgu Tossi i deres små gule Thai' hoveder. som et medlem her på siden kalder dem. Er lige kommet tilbage fra 7-11, hvor jeg udover Sweppes Manao også købte en, EEN øl. Men Nix, sådan noget kan ikke lade sig gøre, når der bag disken står en magtfuld Thai' på ca. 20 år og peger på et lille skilt, som jeg ikke kunne læse, men godt vidste hvad budskabet var. Ikke alkohol før efter kl. 11.00 Altså, jeg forstår det sådan, at regeringen ikke vil ha' at der drikkes alkohol, før efter kl. 11.00. Og kun frem til kl. 14.00, hvor det igen er skiltet som har magten, frem til kl. 17.00. Tænker de små klovne slet ikke på, at man kan ha' pilsnere og alkohol i sit køleskab, hente det frem og drikke det, også i den 'forbudte' periode.? Når det en gang går op for dem, bliver det næste vel at køleskabe, kun må sælges med tids indstillede alko-låse. Logik i Thailand, er noget skal man lede efter. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 01/11-2015 06:02
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Hvis man vaagner om morgenen og dynen haenger lige under loftet, saa skulle den vaere god nok. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 01/11-2015 06:38
|
Nero skrev: Undskyld, Jeg bruger lige tråden her, til at komme af med min irritation over Thai' regler, for køb af alkohol. De er sgu Tossi i deres små gule Thai' hoveder. som et medlem her på siden kalder dem. Er lige kommet tilbage fra 7-11, hvor jeg udover Sweppes Manao også købte en, EEN øl. Men Nix, sådan noget kan ikke lade sig gøre, når der bag disken står en magtfuld Thai' på ca. 20 år og peger på et lille skilt, som jeg ikke kunne læse, men godt vidste hvad budskabet var. Ikke alkohol før efter kl. 11.00 Altså, jeg forstår det sådan, at regeringen ikke vil ha' at der drikkes alkohol, før efter kl. 11.00. Og kun frem til kl. 14.00, hvor det igen er skiltet som har magten, frem til kl. 17.00. Tænker de små klovne slet ikke på, at man kan ha' pilsnere og alkohol i sit køleskab, hente det frem og drikke det, også i den 'forbudte' periode.? Når det en gang går op for dem, bliver det næste vel at køleskabe, kun må sælges med tids indstillede alko-låse. Logik i Thailand, er noget skal man lede efter. Det var vistnok en sundhedsminister som gik amok paa et tidspunkt ved at indfoere disse tidspunkter. Formaalet var at reducere thaiernes alkohol forbrug. I 2008 blev der saa indfoert en lov der beskriver hvor der ikke maa indtages spiritus, dvs ikke i templer, skoler osv osv. Tidspunkterne har ikke aendret sig dvs der maa koebes mellem 1100 - 1400 og 1700 til 2400. Dog kunne man tidligere koebe over 10 liter paa et hvilket som helst tidspunkt, men det kan man ikke laengere. Restauranter i shopping centre maa heller ikke saelge alkohol mellem 1400 og 1700 plus der er enkelte restauranter i byen som ogsaa overholder den regel. Om det er logisk eller ej ? Man ser ogsaa restriktioner i andre lande. |
|
|
Bade-Dyr |
Lagt på d. 01/11-2015 06:46
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 587 |
Så er det jo godt for dem der skal købe øl, At de små privat shop, sælger øl, Altid. Lige meget hvilken dage det er, lige meget hvad. |
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 01/11-2015 06:50
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 738 |
jeg har aldrig mødt den regel. Men på Buddha-day kunne jeg ikke få øl til maden på stam restauranten. I forbindelse med valget var der også begrænsninger på salget av øl Flyver PE med THAI altid
|
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 01/11-2015 07:04
|
birkedhoj skrev: jeg har aldrig mødt den regel. Men på Buddha-day kunne jeg ikke få øl til maden på stam restauranten. I forbindelse med valget var der også begrænsninger på salget av øl Bare gaa ind i en 7-11 eller ethvert supermarked der er skilte som fortaeller om tidspunkterne. Nogle supermarkeder afspaerrer saagar afdelingen for alkohol. |
|
|
1viggovax |
Lagt på d. 01/11-2015 09:54
|
Øvet medlem Antal indlæg: 376 |
og tæt på skoler og templer er det oz forbudt og på hovedveje, mototveje kan der på tankstationer 7+11 og logn. ikke købes aæcohol godt man kun er fritidsdranker, problemet er bar for meget fritid. hygge viggovax sattahip |
|
|
bannok |
Lagt på d. 01/11-2015 14:00
|
Øvet medlem Antal indlæg: 364 |
hugoboerge skrev: Nero skrev: Undskyld, Jeg bruger lige tråden her, til at komme af med min irritation over Thai' regler, for køb af alkohol. De er sgu Tossi i deres små gule Thai' hoveder. som et medlem her på siden kalder dem. Er lige kommet tilbage fra 7-11, hvor jeg udover Sweppes Manao også købte en, EEN øl. Men Nix, sådan noget kan ikke lade sig gøre, når der bag disken står en magtfuld Thai' på ca. 20 år og peger på et lille skilt, som jeg ikke kunne læse, men godt vidste hvad budskabet var. Ikke alkohol før efter kl. 11.00 Altså, jeg forstår det sådan, at regeringen ikke vil ha' at der drikkes alkohol, før efter kl. 11.00. Og kun frem til kl. 14.00, hvor det igen er skiltet som har magten, frem til kl. 17.00. Tænker de små klovne slet ikke på, at man kan ha' pilsnere og alkohol i sit køleskab, hente det frem og drikke det, også i den 'forbudte' periode.? Når det en gang går op for dem, bliver det næste vel at køleskabe, kun må sælges med tids indstillede alko-låse. Logik i Thailand, er noget skal man lede efter. Det var vistnok en sundhedsminister som gik amok paa et tidspunkt ved at indfoere disse tidspunkter. Formaalet var at reducere thaiernes alkohol forbrug. I 2008 blev der saa indfoert en lov der beskriver hvor der ikke maa indtages spiritus, dvs ikke i templer, skoler osv osv. Tidspunkterne har ikke aendret sig dvs der maa koebes mellem 1100 - 1400 og 1700 til 2400. Dog kunne man tidligere koebe over 10 liter paa et hvilket som helst tidspunkt, men det kan man ikke laengere. Restauranter i shopping centre maa heller ikke saelge alkohol mellem 1400 og 1700 plus der er enkelte restauranter i byen som ogsaa overholder den regel. Om det er logisk eller ej ? Man ser ogsaa restriktioner i andre lande. Den regel er til for at skole elever ikke skal kunne købe alkohol, før de går i skole og efter de er færdige fra skolen, den lov er ikke lavet for at begrænse den thailandske befolkning fra at drikke alkohol, men for at beskytte skoleeleverne fra druk. |
|
|
Druwor |
Lagt på d. 01/11-2015 14:13
|
Øvet medlem Antal indlæg: 208 |
I 7-11 kommer det nok lidt an på om man er thai eller ikke. I vores lokale 7 kan lille mor ikke købe øl med hjem til mig mellem 14-17. Men jeg kan uden problemer købe på alle tider af døgnet hvis jeg vil. Men hvad, jeg drikker kun en øl til min aftensmad, fredag og lørdag måske 2. Jo mere man ved,..
Jo mere ved man man ikke ved... |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 01/11-2015 14:28
|
bannok skrev: hugoboerge skrev: Nero skrev: Undskyld, Jeg bruger lige tråden her, til at komme af med min irritation over Thai' regler, for køb af alkohol. De er sgu Tossi i deres små gule Thai' hoveder. som et medlem her på siden kalder dem. Er lige kommet tilbage fra 7-11, hvor jeg udover Sweppes Manao også købte en, EEN øl. Men Nix, sådan noget kan ikke lade sig gøre, når der bag disken står en magtfuld Thai' på ca. 20 år og peger på et lille skilt, som jeg ikke kunne læse, men godt vidste hvad budskabet var. Ikke alkohol før efter kl. 11.00 Altså, jeg forstår det sådan, at regeringen ikke vil ha' at der drikkes alkohol, før efter kl. 11.00. Og kun frem til kl. 14.00, hvor det igen er skiltet som har magten, frem til kl. 17.00. Tænker de små klovne slet ikke på, at man kan ha' pilsnere og alkohol i sit køleskab, hente det frem og drikke det, også i den 'forbudte' periode.? Når det en gang går op for dem, bliver det næste vel at køleskabe, kun må sælges med tids indstillede alko-låse. Logik i Thailand, er noget skal man lede efter. Det var vistnok en sundhedsminister som gik amok paa et tidspunkt ved at indfoere disse tidspunkter. Formaalet var at reducere thaiernes alkohol forbrug. I 2008 blev der saa indfoert en lov der beskriver hvor der ikke maa indtages spiritus, dvs ikke i templer, skoler osv osv. Tidspunkterne har ikke aendret sig dvs der maa koebes mellem 1100 - 1400 og 1700 til 2400. Dog kunne man tidligere koebe over 10 liter paa et hvilket som helst tidspunkt, men det kan man ikke laengere. Restauranter i shopping centre maa heller ikke saelge alkohol mellem 1400 og 1700 plus der er enkelte restauranter i byen som ogsaa overholder den regel. Om det er logisk eller ej ? Man ser ogsaa restriktioner i andre lande. Den regel er til for at skole elever ikke skal kunne købe alkohol, før de går i skole og efter de er færdige fra skolen, den lov er ikke lavet for at begrænse den thailandske befolkning fra at drikke alkohol, men for at beskytte skoleeleverne fra druk. Det er korrekt men nu naevnte jeg kun lige formaalet til gengaeld er loven meget omfattende og er lige blevet udvidet om at der ikke maa saelges alkohol i naerheden af skoler og universiteter. I foerste ombaering blev der naevnt indenfor en 300 meters radius men nu kan politiet stort set selv beslutte hvad der er i naerheden og hvad ikke er. |
|
|
Nero |
Lagt på d. 01/11-2015 16:27
|
Øvet medlem Antal indlæg: 354 |
HugoBoerge skrev: Det er korrekt men nu naevnte jeg kun lige formaalet til gengaeld er loven meget omfattende og er lige blevet udvidet om at der ikke maa saelges alkohol i naerheden af skoler og universiteter. I foerste ombaering blev der naevnt indenfor en 300 meters radius men nu kan politiet stort set selv beslutte hvad der er i naerheden og hvad ikke er. Ja, men så er alt jo som det plejer at være. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 03/11-2015 08:54
|
[url]www.ibtimes.com.au/drinking-beer-slows-down-alzheimers-parkinsons-disease-1417192[/url] Med andre ord - endnu et bevis. |
|
Spring til debat: |