Se indlæg
 Udskriv debat
Stramning af ægtefællesammenføring vil gøre det sværere at få asiatisk kone til Danmark
JohnBKK
Kanyarat skrev:

Ingen tvivl om det bliver svært fremover. Jeg synes det er synd for dem som nu kommer i klemme og skal leve i Danmark uden deres kærlighed . Hun ( Ministeren I. Støjberg ) er utrolig kold og kynisk. Meget tal fikseret og total blanket af for medmenneskelighed. Jeg synes tit , at jeg kan se Goebbels i hende. Han var jo også kendt for sin retorik og propaganda..
Men ja klart at muren nu ikke er ved Berlin længere. Den ligger i havet omkring Danmark takket være Dansk Volkpartei.
Synd at folk ikke længere må nyde kærligheden.

Jeg har vendt og drejet dit indlæg nogle timer... skal jeg kommentere, eller lade dit infantile vrøvl stå uimodsagt?

Du får dette svar:

1. "Svært fremover"? Up to you, skrub ud af landet hvis du utilfreds, til Sverrig måske, der er jo plads til 30/50 mio. nye beboere hvis man skal tro deres hjernedøde politikere.

2. "Støjberg kold og kynisk"? Enig, den kompliment skal hun satme ha´, hehe! Men jeg tror hun er ret vild i køjen, sådan en guldfiskefarvet kuzz er ikke det værste man kan opleve.

3. "Jeg kan se Goebbels i hende". Har du og din dovne forkælede thai tøz prøvet noget S/M? I er måske allerede igang, for du lyder til at være ret fikseret på stærke tøzer, du lille danske leverpostejmand?!

4. "Men ja klart at muren nu ikke er ved Berlin længere". Muren findes inde i dit eget lille skrumpede kranie der indeholder en hjerne på størrelse med en valnød.

5. "Synd at folk ikke længere må nyde kærligheden". Folk må nyde deres kærlighed ligeså tossi de vil, bare der ydes noget først, men det er danske ynk-piv-klynk fæhoder jo ikke vant til, så grow up, grib dig selv i nozzerne og klem til, og mærk så om du er mand eller en tøz, dit skvat...

Cool

Webmaster
JohnBKK skrev:
Jeg har vendt og drejet dit indlæg nogle timer... skal jeg kommentere eller lade dit infantile vrøvl stå uimodsagt?

1. "Svært fremover"? Up to you, skrub ud af landet hvis du utilfreds, til Sverrig måske, der er jo plads til 30/50 mio. nye beboere hvis man skal tro deres hjernedøde politikere.

2. "Støjberg kold og kynisk"? Enig, den kompliment skal hun satme ha´, hehe! Men jeg tror hun er ret vild i køjen, sådan en guldfiskefarvet kuzz er ikke det værste man kan opleve.

3. "Jeg kan se Goebbels i hende". Har du og din dovne forkælede thai tøs prøvet noget S/M? I er måske allerede igang, for du lyder til at være ret fikseret på stærke tøzer, du lille danske leverpostejmand?!

4. "Men ja klart at muren nu ikke er ved Berlin længere". Muren findes inde i dit eget lille skrumpede kranie der indeholder en hjerne på størrelse med en valnød.

5. "Synd at folk ikke længere må nyde kærligheden". Folk må nyde deres kærlighed ligeså tossi de vil, bare der ydes noget først, men det er danske ynk-piv-klynk fæhoder jo ikke vant til, så grow up, grib dig selv i nozzerne og klem til, og mærk om du er mand eller en tøz, dit skvat...

Cool

JohnBKK, sådan et indlæg hører ikke til herinde. Hold dig nu til sagen uden personfnidder.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Thomas72
Kanyarat skrev:
Men ja klart at muren nu ikke er ved Berlin længere. Den ligger i havet omkring Danmark takket være Dansk Volkpartei.
Synd at folk ikke længere må nyde kærligheden.

Det Jeg finder tankevækkende er, flere af DF's vælgere selv er gift med en thai og nogle af de thaigifte er endda medlem af DF. Som f.eks. en Ole Wedel Nielsen der medvirkede i programmet 48 Timer - Købt fri til kærlighed på TV Danmark.
Da Jeg på valgnatten fulgte med på TV2 og efter resultatet var en kendsgerning. Så man hvordan der blev festet i DF lejren og det Jeg lagde mærke til, en af festdeltagerne var en kvinde med asiatisk udsende. Måske kvinden er kæreste eller gift med en DF'er.
Kort sagt flere DF's vælgere og endda medlemmer af DF er selv gift med en thai, men vil ikke unde os andre den mulighed, hvis det er det man ønsker. - Det finder Jeg tankevækkende!.Hmmmmmm
Redigeret af Thomas72 d. 24/10-2015 21:45
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

JohnBKK
Du ka jo bare slette det... up to you... er bare træt af voksne menneskers infantile pis og lort her...

Kim Ludvigsen
Nahm skrev:

Det er nu super godt vi har I.Støjberg og DF, det er bare synd de ikke er hårdere end de er, de er desværre for vage, de skulle melde meget klart ud hvilke befolkningsgrupper de i virkeligheden ønsker skal udelukkes fra Dk, for det er ikke fx. min thai kæreste...

Hvorfor er det fx ikke din thai-kæreste?

Utroligt, at DF'ere og ligesindede ikke kan se bjælken i deres eget øje. Hvis man skal generalisere, ligesom nogle ynder at gøre det med hensyn til muslimer, så ender alle thai-piger i Danmark på bordeller eller massageklinikker med fræk massage.

Jeg ved godt, at jeres piger naturligvis er anderledes, at de ikke er i og aldrig har arbejdet i sex-industrien, men det ændrer ikke på, at som befolkningsgruppe, er thai-piger nok ikke dem, der bør stå forrest i køen, hvis man mener, der skal være skrappe adgangskrav.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
Nahm
Kim Ludvigsen skrev:

Nahm skrev:

Det er nu super godt vi har I.Støjberg og DF, det er bare synd de ikke er hårdere end de er, de er desværre for vage, de skulle melde meget klart ud hvilke befolkningsgrupper de i virkeligheden ønsker skal udelukkes fra Dk, for det er ikke fx. min thai kæreste...

Hvorfor er det fx ikke din thai-kæreste?

Utroligt, at DF'ere og ligesindede ikke kan se bjælken i deres eget øje. Hvis man skal generalisere, ligesom nogle ynder at gøre det med hensyn til muslimer, så ender alle thai-piger i Danmark på bordeller eller massageklinikker med fræk massage.

Jeg ved godt, at jeres piger naturligvis er anderledes, at de ikke er i og aldrig har arbejdet i sex-industrien, men det ændrer ikke på, at som befolkningsgruppe, er thai-piger nok ikke dem, der bør stå forrest i køen, hvis man mener, der skal være skrappe adgangskrav.

Kim Lud....

Nu er det sådan at desværre ingen politikere tør nævne at det er bestemte udenlandske borgere der burde udelukkes fra Dk, og mange af dem der er her skulle udvises pga. kriminalitet.

Om min kæreste i det hele taget skal integreres i Dk tror jeg egentlig ikke, om føje år stopper jeg med at arbejde, så mon ikke et liv i Thailand ville være at foretrække...jeg har heldigvis muligheden for at vælge, og som Dk efterhånden har udviklet sig i en grotesk forkert retning, føler jeg mig heldig over at kunne trække stikket...Nu ved jeg ikke om du var ironisk el. skulle prøve at være sjov ? men det med at du ved at alle medlemmers kærester/koner herinde ikke har arbejdet i bar før ??? jeg må sige til dig, jeg kunne ikke være mere ligeglad med hvad din holdning er...min kæreste har dog aldrig arbejdet i en bar, og hvis hun havde ville jeg være ret ligeglad...jeg ser ikke ned på barpiger hvis de er ordentlige mennesker.
Mvh,
Nahm

Fotofreak
Hvis den muslimske indvandring i Danmark fortsætter med samme hastighed som nu, så foreslår jeg at:

Alle, der til hensigt at bringe en thailandsk kæreste/hustru til Danmark, forsyner kæresten/hustruen med en rigelig forsyning af niqab's

M.v.h. Fotofreaks

Kim Ludvigsen
Nahm skrev:

Kim Lud....

Nu ved jeg ikke om du var ironisk el. skulle prøve at være sjov ? men det med at du ved at alle medlemmers kærester/koner herinde ikke har arbejdet i bar før ??? jeg må sige til dig, jeg kunne ikke være mere ligeglad med hvad din holdning er...min kæreste har dog aldrig arbejdet i en bar, og hvis hun havde ville jeg være ret ligeglad...jeg ser ikke ned på barpiger hvis de er ordentlige mennesker.

Jeg påpegede såmænd bare, at hvis man mener, at bestemte befolkningsgrupper er uønskede i Danmark, så er thai-piger en af dem. Det er lidt selvmodsigende at mene, at man skal forhindre nogle i at komme ind, mens man gerne selv vil have en thai-pige ind.

Selvfølgelig er det ikke alle thai-piger, der arbejder eller har arbejdet i sex-industrien, ligesom det heller ikke er alle muslimer der er kriminelle, eller som ikke kan integreres, og som vil være en belastning for Danmark. Man skal ikke skære alle over én kam.

Hertil kommer, at nogle er flygtninge fra krig og rædsler, noget som DF'ere og ligestillede slet ikke kan forstå.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
click
Hertil kommer, at nogle er flygtninge fra krig og rædsler, noget som DF'ere og ligestillede slet ikke kan forstå.

Kunne være sjovt hvis du kunne finde nogle For sandheden er jo at 99,999% er immigranter og bekvemmelighedsflygtninge der kun kommer til nord Europa for at malke de gode sociale goder.
Hvis de var rigtige flygtninge var de flygtet til lande i nærheden hvor de kom fra med samme kultur i stedet for at komme og klage over maden over manglende internet med masser af kontanter i lommen og som noget af det første kræve bedesteder hvor de kan udsprede deres allapis til andre.
Nej dem som kommer (immigranterne) er udsendt af de rige arabiske lande som vil sponsere moskeer i hele Europa og på den måde tage magten med deres sharia lovgivning.
Men det ændre stadig ikke på , at de efter i årevis, de folkefremmedgjorte taburetklistrende magtbureaukrater ikke har kunnet se problemerne tårne sig op og nu skal etniske danskere betale for alle deres fejltagelser fordi de ikke tør sige sandheden om problemet med hvem som kommer til Danmark og resten af EU og kun er ude på at malke systemet så systemet som er bygget op i gennem generationer bliver ødelagt og så kan de indfører deres sharia
Redigeret af click d. 25/10-2015 04:41
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

GAMBIT
Hej Click,

Det pis du prædiker på TP har intet med Thailand at gøre - 99,999% af dine debatindlæg er tilsyret af din afsky for muslimere og flygtninge i Danmark, EU og vel bare generelt i hele verden.

Jeg synes du skulle sætte dig op på din pis scooter og køre forbi HER når du har brug for at brække dig

- Husk at tanke benzin på vej derover.
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver

click
Gambit
Jeg synes du skal koncentrere dig om din sovs og om at sælge din bil og derefter skrubbe hjem til Danmark igen så kan det være at du får noget mere fornuftigt at skrive om og en ting er sikkert hvis du ikke kan lide hvad jeg skriver så en god ting lad være med at læse det så bliver dit pis ikke sat i kog
Forsat god dag og bræk dig bare videre i dit øl
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

Narin
Der er gang i tastaturkrigerne, fra Portalens benhårde kerne.

Mange af udgydelserne fra de ærede medlemmer herinde, er tydeligvis beviset på, at propagandaen fra det yderste højre, har sin fulde effekt.

Fremmedhadet rammer desværre også vores kære fra Thailand, som er indvandret til DK. Jeg er vidne til flere episoder hvor racismens grimme ansigt er kommet frem. Selv børn i folkeskolerne går ikke ram forbi, som for mig er en skræmmende tildens.

Og så undre det mig, at nogen her på TP kalder kvinderne fra Thailand for ”thai piger”. Er det sådan i ser jeres koner og kærester?

GAMBIT
click skrev:

Gambit
Jeg synes du skal koncentrere dig om din sovs og om at sælge din bil og derefter skrubbe hjem til Danmark igen så kan det være at du får noget mere fornuftigt at skrive om og en ting er sikkert hvis du ikke kan lide hvad jeg skriver så en god ting lad være med at læse det så bliver dit pis ikke sat i kog

Uha da da, så ikke nok med at du skal gøre dig til dommer for hvem der skal have lov til at være i DK så vil du også gerne bedømme hvem der skal skrubbe af fra Thailand haha. Du er sku en travl fætter. Jeg er sikker på at du er en ønsket kvalitets expat her i Thailand der bidrager til landet, med dit flotte køb af en scooter, garanteret købt på afbetaling for din invalide pension - Godt skuldret, er din dame også på afbetaling?

Fornuftigt at skrive om ? Kig lige grundigt på dine egne indlæg - Jeg skammer mig over at dele nationalitet med sådan en uoplyst og hadefuld person som du åbentbart er.

God søndag, jaja fuck verden for den er så ond imod dig Click. Husk på at du selv er p:e:r:k:e:r i Thaiers øjne, og dine dage her i landet er talte.
- Eldridge Cleaver

Webmaster
Click og Gambit, hold nu inde med det personfnidder.

Og Click ro på, så vil det du prøver at sige også komme bedre til udtryk i dine indlæg. Når følelserne løber af med dig er dine indlæg svære at forstå - ja de virker faktisk selvmodsigende og rodet.

Tak til Jer begge.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
zapper
Religion og kærlighed har alle dage være sprængstoffer, og årsag til mange krige, hvilket denne tråd også bekræfter. Nu er web ude og forsøge at slukke de ulmenede gløder. Forsættelsen vil vise om det lykkedes. I første omgang lykkedes det at neutraliserer John BKK, så nu må vi se, hvad de andre kombattanter siger. Tuttelu Tralla
Til hestAngryTil hest

Sunflower morgensol over Århus

Narin
GAMBIT skrev:

click skrev:

Gambit

Uha da da, så ikke nok med at du skal gøre dig til dommer for hvem der skal have lov til at være i DK så vil du også gerne bedømme hvem der skal skrubbe af fra Thailand haha. Du er sku en travl fætter. Jeg er sikker på at du er en ønsket kvalitets expat her i Thailand der bidrager til landet, med dit flotte køb af en scooter, garanteret købt på afbetaling for din invalide pension - Godt skuldret, er din dame også på afbetaling?

Fornuftigt at skrive om ? Kig lige grundigt på dine egne indlæg - Jeg skammer mig over at dele nationalitet med sådan en uoplyst og hadefuld person som du åbentbart er.

God søndag, jaja fuck verden for den er så ond imod dig Click. Husk på at du selv er p:e:r:k:e:r i Thaiers øjne, og dine dage her i landet er talte.

Gambit.
Der er naturligvis også racister blandt thaierne, specielt den mandlige del af de indfødte. Men grunden til thaiernes holdning til farangerne, skal vi måske finde hos os selv.
En del udlændinge i Thailand gør intet for at sætte sig ind i kulturen og nogen nægter at bøje sig for dette fremmede fænomen. De fleste gør intet for at lære sproget og blander sig helst ikke med thaierne.
Altså, farangerne befinder sig i et parallel samfund, ligesom indvandrerne i DK bliver kritiseret voldsomt for.
Så hvis man ikke ønsker at blive set på som en ”******” i Thailand, kan man faktisk gøre en del selv.

Hymmer
Når man læser indlæg herinde har man efterhånden opfattelsen af af Danmark er befolket af muslimer.

Men her er tallen :
https://www.dst.d...terkommere

Det drejer sig om ca 6 % af befolkningen, vel og mærke alle fra ikke vestlige lande....så er det nu så slemt. Og igen hvis du kommer fra et muslimsk land er det jo ikke ensbetydende med du er troende muslim, jeg er fx. ikke kristen men kommer fra et kristen land.

Ligesom en thailænder gift med eller kæreste med en dansker vel heller altid er en barpige eller tidligere barpige. Og er vedkommende tidligere barpige gør det vel ikke hende til et mindreværdigt menneske.

Husk lige på at i disse tal indgår efterkommerne af de fremmedarbejdere som vi selv hentede til landet i 1950-60 og som blandt var en medvirkende årsag til at levestandarten i DK gik kraftigt frem der.

Jeg kan heller ikke forstå man kan frem rase imod fremmed i ens hjemland, hvis man selv er bosiddende i et andet land. Det er vel at skyde sig selv i foden.

Og til slut, husk på politikere som fx. Støjbjerg er populistiske mennesker, der helst ikke vil tage ansvar for der egne handlinger. At Danmark og Europa lige pt. oversvømmes af Syriske flygtninge er i bund og grund vores egen skyld. Vi skulle jo absolut lege verdens politimand med USA i Irak. Havde vi ikke blandet os enig eller uenig i Iraks styreform, var ISI aldrig kommet til verden. Men spørg en politiker der var med til at træffe beslutningen dengang, om det er tilfælde, og de vil snakke udenom eller med uld i mund.

GAMBIT
Gambit.
Der er naturligvis også racister blandt thaierne, specielt den mandlige del af de indfødte. Men grunden til thaiernes holdning til farangerne, skal vi måske finde hos os selv.
En del udlændinge i Thailand gør intet for at sætte sig ind i kulturen og nogen nægter at bøje sig for dette fremmede fænomen. De fleste gør intet for at lære sproget og blander sig helst ikke med thaierne.
Altså, farangerne befinder sig i et parallel samfund, ligesom indvandrerne i DK bliver kritiseret voldsomt for.
Så hvis man ikke ønsker at blive set på som en ”******” i Thailand, kan man faktisk gøre en del selv.

Jep, jeg er helt enig Narin - Jeg generaliserede blot for at give tilbage af samme skuffe til en hvis bruger - Men jeg lader den ligge nu.

God søndag
- Eldridge Cleaver

GAMBIT
Hymmer skrev:

Når man læser indlæg herinde har man efterhånden opfattelsen af af Danmark er befolket af muslimer.

Men her er tallen :
https://www.dst.d...terkommere

Det drejer sig om ca 6 % af befolkningen, vel og mærke alle fra ikke vestlige lande....så er det nu så slemt. Og igen hvis du kommer fra et muslimsk land er det jo ikke ensbetydende med du er troende muslim, jeg er fx. ikke kristen men kommer fra et kristen land.

Ligesom en thailænder gift med eller kæreste med en dansker vel heller altid er en barpige eller tidligere barpige. Og er vedkommende tidligere barpige gør det vel ikke hende til et mindreværdigt menneske.

Husk lige på at i disse tal indgår efterkommerne af de fremmedarbejdere som vi selv hentede til landet i 1950-60 og som blandt var en medvirkende årsag til at levestandarten i DK gik kraftigt frem der.

Jeg kan heller ikke forstå man kan frem rase imod fremmed i ens hjemland, hvis man selv er bosiddende i et andet land. Det er vel at skyde sig selv i foden.

Og til slut, husk på politikere som fx. Støjbjerg er populistiske mennesker, der helst ikke vil tage ansvar for der egne handlinger. At Danmark og Europa lige pt. oversvømmes af Syriske flygtninge er i bund og grund vores egen skyld. Vi skulle jo absolut lege verdens politimand med USA i Irak. Havde vi ikke blandet os enig eller uenig i Iraks styreform, var ISI aldrig kommet til verden. Men spørg en politiker der var med til at træffe beslutningen dengang, om det er tilfælde, og de vil snakke udenom eller med uld i mund.

Tak Hymmer - et godt indlæg. Kunne ikke ha skrevet det bedre selv.

Og lad mig lige gentage et vigtigt argument så Click kan tage hånden fra GAShåndtaget

- Eldridge Cleaver

click
Det er vel at skyde sig selv i foden.

At skyde sig selv i foden er vel bedre end at have skudt sig selv i hoved

Spring til debat: