Se indlæg
 Udskriv debat
Pakkepost til Thailand / Koh Phangan
Maja
Min søster og kæreste er flyttet til Koh Phangan. Hvordan sender vi bedst muligt pakker til dem? Billigst, og så de rent faktisk kommer frem Smile (De har boet i BVI / Caribien i nogle år, og der kom pakkerne kun frem, hvis de var sendt med kurér).

lars laursen
Sunflower
Maja skrev:

Min søster og kæreste er flyttet til Koh Phangan. Hvordan sender vi bedst muligt pakker til dem? Billigst, og så de rent faktisk kommer frem Smile (De har boet i BVI / Caribien i nogle år, og der kom pakkerne kun frem, hvis de var sendt med kurér).

lars laursen
hej send med post dk koster lidt men det kommer frem har prøvet det et par gange der går cati dage

thongsala
Man kan også bare sende pakken til Thongsala Post Office, poste restante,det fungerer fint

click
Mine gamle naboer sender fast til alle vores fødselsdage og juleaften i en småpakke fra postdanmark det koster dem hver gang 200 kr men pakken er også fremme 4 dage efter når de sender om mandagen er den her hver gang om torsdagen jeg kan desværre ikke huske om det er 2 kg. eller hvad der er max men det kan vel undersøges på posthuset men det er med traking og alting jeg er altid dybt rystet over at de sender en sms om mandagen og om torsdagen er pakken her sku det kører bare
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

1viggovax
hvis pakken ende til toldkontrol i bangkok blive pakke på mystikvis væk, hvis der noget i de tro de selv kan brruge, det er desværre min erfaing
Sad

jens
Bor i ikke for langt fra grænsen så er det væsentlig billigere at sende pakker fra tyskland.
https://www.efili...tid=556285
Der er posthus i harrislee hvor de taler dansk.

Kloffer
Bare lige et tip når I sender brev/pakker til Thailand:
Skriv adressatens telefonnummer nedenunder navnet. Især på landet kan det lokale postbud have svært ved at finde rundt.
Jeg har erfaret, at de ofte ringer til adressaten og aftaler levering eller afhentning.

Vh Kloffer

Spring til debat: