Se indlæg
guide til ansøgning om dobbelt statsborgerskab
|
|
lindegaard |
Lagt på d. 14/09-2015 11:38
|
Øvet medlem Antal indlæg: 332 |
er der nogen der kender til en "guide" for fremgangsmåden til at få Thailandsk pas i forbindelse med at dobbelt statsborgerskab nu er tilladt? hun er 18 år gammel. (jeg kan ikke længere finde ud af hvordan jeg søger i trådene herinde? har forsøgt mig med ctrl + f tasten) omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent" |
|
|
kennet |
Lagt på d. 15/09-2015 17:18
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 25 |
Hej Lindegaard, Ikke fordi jeg ved så meget om emnet. Har du set i de gamle tråde. Jeg er ikke sikker på at man kan have dobbelt statsborgerskabmi Thailand. link til gl. tråd http://www.thaila...ost_225117 |
|
|
lindegaard |
Lagt på d. 15/09-2015 18:54
|
Øvet medlem Antal indlæg: 332 |
Tak Kennet. Jeg prøvede at finde en måde hvorpå man kan søge i alle tråde eller et bestemt forum, mener man har kunnet det før, men jeg kan ikke finde ud af hvordan? Men tak for dit link Jamen så er der ingen grund til at rode mere i det, når ikke de anerkender dobbelt efter de fyldte 18 år. Det bekymrer moderen, da hun så ikke kan arve dennes jord besiddelser når hun engang ik ke er her mere. Men tak endnu engang. omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent" |
|
|
kennet |
Lagt på d. 16/09-2015 07:10
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 25 |
Det var så lidt! I brugerforummets forside er der et søgefelt nederst. Jeg mener også der er tråde for arveret o.l. i Thailand Mvh kennet |
|
|
lung |
Lagt på d. 16/09-2015 16:14
|
Øvet medlem Antal indlæg: 365 |
Er hendes mor thai statsborger er det ikke noget problem.... Min datter som er 21 har lige fået hendes Thailanske id og pas.. Hun er født og opvokset i DK. Hun har nu dobbelt statsborgerskab... |
|
Spring til debat: |