Se indlæg
 Udskriv debat
Flybillet priser
Mukke
Er der nogen herinde der kan forklare mig, hvorfor en retur billet fra København til Bangkok koster ca. 3.800.- danske kroner men når jeg nu bor i Thailand og skal Bangkok København koster den pludselig 6.800.- med samme selskab, er dette logik, eller forstår jeg bare ikke..

Har så prøvet det norske lavprisselskab. Der kan jeg slet ikke købe billetter fra Bangkok til København men godt fra København til Bangkok og retur..

Der er sgu da noget grueligt galt, er der ikke.

milex
Mukke skrev:

Har så prøvet det norske lavprisselskab. Der kan jeg slet ikke købe billetter fra Bangkok til København men godt fra København til Bangkok og retur..

Hvis du hos Norwegian skriver BANGKOK i 'fly fra' dukker BKK-CPH op.

Men det er rigtig ruten fremgår ikke i drop-down-listen.

Kim Ludvigsen
De vil godt af med dig, men er ikke så glade for at få dig til Danmark. Eller også har det noget at gøre med udbud og efterspørgsel.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
jh
Mukke skrev:

Er der nogen herinde der kan forklare mig, hvorfor en retur billet fra København til Bangkok koster ca. 3.800.- danske kroner men når jeg nu bor i Thailand og skal Bangkok København koster den pludselig 6.800.- med samme selskab, er dette logik, eller forstår jeg bare ikke..

Skynd dig og book den alle jeg kender dernede siger de skal gi ca 10000 kr for en retur fra Bangkok til Cobenhagen.

Saendaeng
Mukke skrev:

Prøv at brug Skyscanner. Der kan du få med Finair for 4500 kr. En ganske hurtig tur også.

http://www.skysca...bled=false

Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
hugoboerge
Hvor kan man koebe en returbillet til BKK fra CPH for DKK 3,800.- ?

Min datter plejer normalt at komme herud til jul og nytaar og jeg har stadigvaek nogle bonus point, men, afgifter etc etc beloeb sig til naesten DKK 3,000.-

Eftersom der kun var 2 saeder tilbage paa afgangen fra CPH loeb der ekstra paa dvs lidt over DKK 400.- for et "preferred seat".

Hvilket formaal tjener det at oparbejde bonuspoint det vaere sig via flybilletter eller forbrug generelt naar afgifter osv beloeber sig til naesten det samme, hvis man vitterlig kan koebe en billet til DKK 3.800.- ?

click

Mukke forklaringen er at Thailand turistråd (læs regeringen) sponserer din billet til at besøge Thailand og bruge penge her i Thailand de sponserer sku ikke at du rejser ud af landet og vil bruge dine penge i F.eks. Danmark derfor vil det altid være billigere at rejse ind i Thailand på en retur end ud af Thailand på en retur eller enkelt billet Haps du
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

Anonym Bruger
click skrev:

Mukke forklaringen er at Thailand turistråd (læs regeringen) sponserer din billet til at besøge Thailand og bruge penge her i Thailand de sponserer sku ikke at du rejser ud af landet og vil bruge dine penge i F.eks. Danmark derfor vil det altid være billigere at rejse ind i Thailand på en retur end ud af Thailand på en retur eller enkelt billet Haps du

Ahhh næppe. Det handler ene og alene om markedet og konkurrencen på det marked. Thailand er et typisk indgåene rejsemål og derfor er konkurrencen stor på den rute. Ud af Thailand er markedet en del mere begrænset.

natty
click skrev:

Det ville være interessant med noget dokumentation for den påstand.

Med hensyn til priser og tilbud den ene eller anden vej er de ikke altid på samme tidspunkt af året.
Så har det vel også noget med fleksibilitet at gøre. Ved at rykke miin rejse 3 dage sparede jeg 3000 kr, direkte med Thai endda i højsæsonen. Det var så cph-bkk.
Redigeret af natty d. 04/09-2015 20:11
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

sula
Nogen der hat erfaringer med British Airways da der er billeter til en god pris når vi skal afsted ?.

Girobank
Ja har rejst til BKK med dem en gang, det tager for lang tid,idet man jo skal fra DK til London.

Hvornår skal i afsted?

Der er mange selskaber,der har gode tilbud.
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com

sula
Girobank der er 2 timer i London på vej ud og 3 på vej hjem og 11.223 kr for 3 billetter så kan det vist ikke gøres meget billigere skal afsted slut november eller start december og tilbage slut januar.

jh
Ja Lufhansa skal du da vist holde dig væk fra,det er kun strejke hele tide og nu gør de det igen igen.

http://finance.ya...36122.html

click
natty skrev
Ja jeg kan jo desværre ikke dokumentere det men det var en destinations chef fra Thai der engang fortalte mig det til et cocktailparty, om man tror på det eller ej er jo op til en selv men jeg tror stadig på det og læg mærke til at billetterne ud af Thailand er altid dyrere end ind i Thailand
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

Anonym Bruger
click skrev:

natty skrev
Ja jeg kan jo desværre ikke dokumentere det men det var en destinations chef fra Thai der engang fortalte mig det til et cocktailparty, om man tror på det eller ej er jo op til en selv men jeg tror stadig på det og læg mærke til at billetterne ud af Thailand er altid dyrere end ind i Thailand

Hvis der var noget om din påstand så ville Thai's biletter ind i Thailand jo være markant billigere end konkurrenternes der ikke får tilskud. Nej det handler om marked. Jeg har feks lige booket en Business Class billet fra københavn over london og Los angeles til Las vegas og retur fra los angeles over london til københavn. Prisen lige under 2000$ og et hurtigt tjek fortæller at jeg stadig kan booke til den pris. Hvis jeg booker billet på de samme fly på de samme dage blot fra London til Los Angeles skal jeg give over 4000$ for billetten.

Flybranchen er virkeligt en jungle når det kommer til priser

Spring til debat: