Se indlæg
 Udskriv debat
Skiltemaler eller lign.
kisser
Da vi har sat vore lækre beliggende condo tilsalg, har vi tænkt at der skal være et banner af en slags foran på altanen og blot med For Sale og nedenunder telefonnummeret. Det skal kunne ses nedenfor fra stranden og op til os på 11. sal. Har nogen en ide om, hvordan det kan gøres? Det skal se pænt ud.

GAMBIT
Hej Kisser,

Er du en anelse retarderet?

Du skriver ikke noget om HVOR din LÆKRE beliggenhed er, så det er jo lidt svært at hjælpe dig eller besvare dig nogenlunde på hvem og hvor du kan få lavet dig et skilt.

Men lad mig da endelig besvare dit spørgsmål:

Det kan du I Thailand. De laver mange skilte til en billig penge. God fornøjelse

God fornøjelse

Webmaster
GAMBIT skrev:
Er du en anelse retarderet?

Det kunne vist nok godt være formuleret noget pænere.

Lad os nu ikke glemme at snakke ordentlig til hinanden herinde.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
GAMBIT
Selvfølgelig Web - min holdning blev slatten i min iver for at hjælpe.

Måske Kisser kan uddybe sig grundigere for mere seriøse svar fra andre brugere

Narin
Der findes sikkert mange små forretninger der fabrikerer skilte, bannere og lignende, i dit område.

Jeg har mange gange fået hjælp fra motorcykel taxierne, de ved næsten alt.

Og der får du et venligt svar.

lek
Find en printer shop.. de laver vejrbestandige print til billige penge

kisser
Narin skrev:

Der findes sikkert mange små forretninger der fabrikerer skilte, bannere og lignende, i dit område.

Tusind tak Narin. Vi bor 7 km. syd for Hua Hin og der er mange motorcykeltaxi, så dem vil jeg spørge. Vi har ikke haft brug for den slags før, så i min iver for at være på forkant inden vi tager til Hua Hin, fik jeg ikke skrevet alle oplysninger ned. Vi har condoen til salg hos flere mæglere, men de er desværre ikke så udfarende og derfor vil vi prøve lidt utraditionelt, nemlig at sætte noget op på vores altan.

hugoboerge
Det nemmeste er vel at faa een af ejdendomsmaeglerne til at arrangere det. De maa have en vis erfaring.

Narin
Du kan også oprette dig som mægler på Sydbolig.dk eller på www.udvandrerne.dk
Måske er der held til at sælge på denne website.

MVH.

Nero
kisser skrev:

Narin skrev:

Tusind tak Narin. Vi bor 7 km. syd for Hua Hin og der er mange motorcykeltaxi, så dem vil jeg spørge. Vi har ikke haft brug for den slags før, så i min iver for at være på forkant inden vi tager til Hua Hin, fik jeg ikke skrevet alle oplysninger ned. Vi har condoen til salg hos flere mæglere, men de er desværre ikke så udfarende og derfor vil vi prøve lidt utraditionelt, nemlig at sætte noget op på vores altan.

Det er det helt rigtige du er inde på Kisser. Stort banner hængt op uden for. Sådan gør Thaier' når de skal sælge hus/lejlighed og ikke vil ofre fem flade øre på en mægler.

Mægler er sikkert ikke vanvittigt interesseret i at du gennem udendørs skiltning, måske risikerer at få direkte kontakt til evt. købs emner.

Som flere gange nævnt på T.P. kan salgs processen være et kringlet system, hvor din mægler sikkert laver 'lokums aftaler' med andre mæglere og derfor ses samme lejlighed, tit til flere forskellige priser.
Men held og lykke med projektet.

PS. Der findes et utal af silke trykkere I Thailand, der laver salgs bannere, for en billig penge.

Spring til debat: