Se indlæg
 Udskriv debat
H2O Badesandaler
Hymmer
Ja jeg ved godt i sikkert tror jeg er tosset eller lider af OCD LOL LOL

Men jeg har nu i snart 30 år kun brugt Adidas Spezial ( Sorte ) Og Blå Bade Sandaler uden velcro fra H2O

Adidas skoene er ikke det store problem havde et ekstra par med og har ikke engang taget hul på dem endnu.

Men jeg tænkte at finde badesandaler i Thailand burde være en formsag, men det har vist sig som en umulighed. Jeg har været overalt og har ikke kunnet finde H2O sandaler eller Kopier for den sags skyld..... Er det bare mig der har kigget de forkerte steder eller må jeg krybe til korset og enten få nogle med næste gang jeg får besøg fra DK. Eller gå så langt som at finde et andet brugbart mærkeCool.

Har nogen set H2O hernede??

click

Jeg ser H2O hver dag jeg drikker det faktisk hver dagGrin
I øvrigt hedder det herude og ikke hernede det burde en lærd mand som dig Hymmer da vide Angel
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

Hymmer
LOL LOL

Lidt ret har jeg,,, jeg er jo på Phuket så lidt herude er jeg jo Smile

click
Lidt ret har jeg,,, jeg er jo på Phuket så lidt herude er jeg jo
Smile
Ha ha ja så er vi jo samme sted men fra Danmark er vi altså her ude og ikke hernede men det var jo det jeg skrev en lærd man kan man sku ikke sådan tage røven på vel Hymmer Hehe-guy
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

jh
Hymmer skrev:

Ja jeg ved godt i sikkert tror jeg er tosset eller lider af OCD LOL LOL

Men jeg har nu i snart 30 år kun brugt Adidas Spezial ( Sorte ) Og Blå Bade Sandaler uden velcro fra H2O

Adidas skoene er ikke det store problem havde et ekstra par med og har ikke engang taget hul på dem endnu.

Men jeg tænkte at finde badesandaler i Thailand burde være en formsag, men det har vist sig som en umulighed. Jeg har været overalt og har ikke kunnet finde H2O sandaler eller Kopier for den sags skyld..... Er det bare mig der har kigget de forkerte steder eller må jeg krybe til korset og enten få nogle med næste gang jeg får besøg fra DK. Eller gå så langt som at finde et andet brugbart mærkeCool.

Nej men har denne adresse hvor du kan købe.

http://shop.adida...

lindy
Når du nu er i gang med at korrekse click, ja så syntes jeg også at du selv skal ha et skud for boven. Det hedder mand og ikke man.Bvdrrr
Smile

lindy
Ja ja jeg ved at det sikkert skyldtes en tastefejlGrin og jeg skrev ha i stedet for have, så det er sgu ikke altid lige nemt med det danske sprog velTuttelu Tralla
Smile

click
Når du nu er i gang med at korrekse click, ja så syntes jeg også at du selv skal ha et skud for boven. Det hedder mand og ikke man.Bvdrrr

Ha ha lindy ja det var en pinlig tastefejl en fejl 40 eller derover måske Angel
Men grunden til at jeg små drillede Hymmer er fordi hver gang jeg sagde herover i Thailand bliver jeg ustandseligt rettet det hedder herude så det var bare for at give bolden lidt videreCool

Hymmer
@ JH Takker. Smile

Spring til debat: