Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Håndværkerfradrag - Boligjobordning
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 26/08-2015 17:58
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
click skrev: Kim du laver sku ikke ballade men fortæl mig hvorfor der skal være forskel på hvad man får fordi man har valgt et land Hvad er forskellen på om du bor i F.eks. Thailand eller Australien Det må du spørge politikerne om. Der er mange love, som nogle synes er uretfærdige. Det er fx ikke mange indlæg siden i denne tråd, at en synes, at andre får for meget. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 27/08-2015 04:15
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Kim Ludvigsen skrev: click skrev: men misundelsens brød er svær at sluge for danskere der sidder og hakker i det hver dag de kan kun misunde at vi andre kan leve i varme og sol Ikke for at lave ballade, men jeg kan ikke lade være med at bemærke, at det vist mest er dem i Thailand med lavere pension, som er misundelige @Kim Ludvigsen - det har du vist misforstaaet og du selv vil garanteret selv leve i varme og sol saa du er garanteret misundelig paa os. Det er rette ord er at pensionister her foeler sig behandlet uretfaerdigt og det har ikke en dyt med misundelse at goere. |
|
|
Bade-Dyr |
Lagt på d. 28/08-2015 04:52
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 587 |
Ja det bliver rart når det hele bare er XX% i skat man skal betale, og det ikke er en X% til sundhed på ens skattekort, Så kan det da være at vi slippe for at høre på de "sure Pensionister" hver år omkring det her. Jeg har da heller ikke brug for vej system i DK, Skole system osv, Men en del af mine skatte kroner går jo der til, Skal man så sider og tuder over det, HOLD DA OP MAND !! Folk der hjemme skal jo bruge vejene, Danskene skal jo skole og lære noget, Og jeg er da Dansker, Så det er da naturlige at hjælpe til, Vi løfte jo bedst i samlet flok. Jeg er måske den eneste her i Thailand der har det fint med at X% går til sundheden, Og nok også den eneste der godt ville betale nogle % mere, Hvis de gik til de gammel, De syge og de svage. Bare fordi jeg er flytte til Thailand, Er der jo folk der hjemme der har brug for hjælp, Og jeg har intet problem med at nogle af mine skatte kroner går til dem. Ud og lev livet, glem det sundhed %, Det går nok alt sammen. |
|
|
Hymmer |
Lagt på d. 28/08-2015 06:55
|
Øvet medlem Antal indlæg: 199 |
Bade-Dyr skrev: Ja det bliver rart når det hele bare er XX% i skat man skal betale, og det ikke er en X% til sundhed på ens skattekort, Så kan det da være at vi slippe for at høre på de "sure Pensionister" hver år omkring det her. Jeg har da heller ikke brug for vej system i DK, Skole system osv, Men en del af mine skatte kroner går jo der til, Skal man så sider og tuder over det, HOLD DA OP MAND !! Folk der hjemme skal jo bruge vejene, Danskene skal jo skole og lære noget, Og jeg er da Dansker, Så det er da naturlige at hjælpe til, Vi løfte jo bedst i samlet flok. Jeg er måske den eneste her i Thailand der har det fint med at X% går til sundheden, Og nok også den eneste der godt ville betale nogle % mere, Hvis de gik til de gammel, De syge og de svage. Bare fordi jeg er flytte til Thailand, Er der jo folk der hjemme der har brug for hjælp, Og jeg har intet problem med at nogle af mine skatte kroner går til dem. Ud og lev livet, glem det sundhed %, Det går nok alt sammen. Jeg ved godt det kommer op herinde med mellemrum.....MEN Sundhedsbidrag har intet med sundhed at gøre det er bare et nyt ord for den gamle Amtsskat. Og når vi snakker skat i almindelighed, har jeg det fint med at betale skat og har altid haft det. Det er jo på den måde vore velfærdssamfund er bygget op på. Men igen det mindste vi som danskere, der betaler skat med glæde er sgu en ens behandling. Om du bor i Fløng, Madrid eller Bangkok. Det er en eget valg hvor man vil bo, men det er Danmark der behandler os efter vores valg. Jeg forlanger på ingen måde mere end folk bosiddende i Danmark , jeg er sågar helt okay med at kan koste lidt og vi selv skal betale for sygeforsikring.. Men vi kunne da uden de store problemer kompenseres med præmien som skatte fradrag. Og rettet til at "brokke" os forsvinder sgu da ikke fordi vi flytter til Thailand. Jeg har ikke set nogle indlæg om folk der forlanger mere fordi de bor her, kun deres frustration over at får mindre og blive behandlet anderledes. Og er det ikke fair nok. |
|
|
Mukke |
Lagt på d. 28/08-2015 12:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 378 |
Det kan da godt være at jeg er blevet gammel og sær, men hvad pokker har dit ævl badedyr og andet med håndværkerfradrag at gøre. Lav dog din egen tråd i stedet for at ødelægge mit indlæg.med dette gylle.. |
|
|
Bade-Dyr |
Lagt på d. 28/08-2015 13:31
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 587 |
@Mukke læs hvad andre bringer på banen omkring det jeg skrev om. Men du har du vel overset over ? Milex skriver: Glæd jer! Sundhedsbidraget er under afvikling - og vil være helt væk i 2019! Click skriver: milex du har helt ret lang om længe fjerner man sundhedsbidraget i år 2019 HA HA og lægger det på skatten et andet sted Så andre kan godt skrive om det, bare ikke Badedyret. he he Så ja Mukke, gammel og sær passe nok godt nok på dig. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 28/08-2015 14:32
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Mukke skrev: Det kan da godt være at jeg er blevet gammel og sær, men hvad pokker har dit ævl badedyr og andet med håndværkerfradrag at gøre. Lav dog din egen tråd i stedet for at ødelægge mit indlæg.med dette gylle.. @Mukke - du har bidraget med et link som jeg laeser det. Bade-Dyr har sin egen mening og det synes jeg er virkelig godt eftersom det er paa en ligefrem facon der er ikke pakket noget ind. Der er ikke oedelagt noget indlaeg hvis man spoerger mig. Nu er det ogsaa tvivlsomt hvor vidt man kan opnaa dette haandvaerker fradrag. |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |