Se indlæg
Overnatning i Krabi
|
|
Druwor |
Lagt på d. 23/08-2015 11:48
|
Øvet medlem Antal indlæg: 208 |
Er de nogle herinde der kender et godt sted at overnatte i Krabi. Vi kommer forbi den 13/5-2016 på vores vej hjem fra Phuket og Phi Phi. Vi er mig, min thai kone og 2 teenage piger, (thai). Vi skal kun være der en nat og vil ikke betale mere end 1000THB pr. værelse, vi skal bruge 2 værelser. Vi stillet ikke krav til pool og luksus, bare at vi kan parkere bilen og at der er internet og aircon. Jeg har hørt at der skulle være en dansker der ejer et sted ved Krabi, er der nogle der kender noget til dette? Jo mere man ved,..
Jo mere ved man man ikke ved... |
|
|
kro90 |
Lagt på d. 23/08-2015 15:49
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 561 |
Du kan jo prøve City Hotel kan ikke garanterer for støj niveauet. Ellers kik på Sleep Whale ligge lige ude for centrum af Krabi, ganske pænt sted og med A/C, Internet adgang, overvåget P plads under hotellet. Morgen mad. Kim
|
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 24/08-2015 11:03
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Druwor skrev: Er de nogle herinde der kender et godt sted at overnatte i Krabi. Vi kommer forbi den 13/5-2016 på vores vej hjem fra Phuket og Phi Phi. Vi er mig, min thai kone og 2 teenage piger, (thai). Vi skal kun være der en nat og vil ikke betale mere end 1000THB pr. værelse, vi skal bruge 2 værelser. Vi stillet ikke krav til pool og luksus, bare at vi kan parkere bilen og at der er internet og aircon. Jeg har hørt at der skulle være en dansker der ejer et sted ved Krabi, er der nogle der kender noget til dette? Du tænker på Cafe Europa i Krabi Town: http://cafeeuropa...afe-europa Vi I overnatte i Krabi Town eller ved stranden? |
|
|
johnhelt |
Lagt på d. 24/08-2015 15:51
|
Øvet medlem Antal indlæg: 118 |
Jeg vil ikke anbefale at spille tid på Cafe Europe....det er skod!! |
|
Spring til debat: |