Se indlæg
Hua Hin guesthouse?
|
|
jesper_dk |
Lagt på d. 22/08-2015 04:59
|
Øvet medlem Antal indlæg: 136 |
Hej, nogen der kan anbefale et godt guesthouse i Hua Hin? Tak |
|
|
lindy |
Lagt på d. 22/08-2015 14:33
|
Øvet medlem Antal indlæg: 118 |
Hvis du vil prøve noget anderledes og et Guesthouse i ordets egentlige forstand, kan jeg anbefale http://www.tripad...vince.html som ligger meget centralt til alting f.eks. havnemolen, nightmarked, stationen, og busserne som kører til Bkk og mod øerne. Der er også to danske resturanter i området den ene hedder Jailhouse hos Kurt, og den anden hedder noget med cat, kan ikke lige huske det. God tur. |
|
|
Druwor |
Lagt på d. 22/08-2015 21:29
|
Øvet medlem Antal indlæg: 208 |
Der er også to danske resturanter i området den ene hedder Jailhouse hos Kurt, og den anden hedder noget med cat, kan ikke lige huske det. Det må næsten være "The Fat Cat" du mener. Den ligger på hjørnet af Soi 55 og Soi Nares Damri. Der er til tider live musik der hvis MSN ellers er til Jazz. Jailhouse ligger på Sio 55 og er til at finde, der hænger altid et stort dansk flag udenfor. Jo mere man ved,..
Jo mere ved man man ikke ved... |
|
|
John |
Lagt på d. 22/08-2015 21:47
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Fat Cat blev overtaget af af Svensk/Thai ejere i april i år.
john@dansk-thai.dk
|
|
|
jesper_dk |
Lagt på d. 23/08-2015 03:09
|
Takker for jeres svar, jeg bor i Thailand og tænker på at tage en uges tid til HH for at slappe af. |
|
|
Druwor |
Lagt på d. 23/08-2015 11:33
|
Øvet medlem Antal indlæg: 208 |
Det vidste jeg ikke, men jeg går heller ikke meget i byen Jo mere man ved,..
Jo mere ved man man ikke ved... |
|
|
kro90 |
Lagt på d. 23/08-2015 15:45
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 561 |
Hej Jesper Du kan kikke på dette Guest House lidt syd for centrum 10-15 min. gang. http://www.lengho...om/hem.htm Lengs er Svensk drevet. Det er en lille gade fyldt med guest house, så hvis du vil se de andre så præve at Google på vejnavnet. Kim
|
|
|
jens |
Lagt på d. 23/08-2015 19:17
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 810 |
Enig med kro90 vi plejer også at bo på Leng og der er vist ikke mange steder man får så meget value for money som der. |
|
|
Gunter |
Lagt på d. 24/08-2015 00:33
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 70 |
Hvorfor vil du have et Guesthouse, når du midt i byen, kan finde et stort flot Hotel til 500 Baht pr. dag... med rengøring og nyt sengetøj hver dag, gratis Wi-Fi, Tv (60 kanaler), Køleskab, restuarant, swimmingpool osv.. ? ? Mvh Gynter... Redigeret af Gunter d. 24/08-2015 00:56 |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 24/08-2015 00:37
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Hehe! Er der dobbeltseng Gynter, og er madrassen hård eller blød? Ret vigtigt hvis der skal tøser med op.. |
|
|
Gunter |
Lagt på d. 24/08-2015 00:48
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 70 |
JohnBKK skrev: Hehe! Er der dobbeltseng Gynter, og er madrassen hård eller blød? Ret vigtigt hvis der skal tøser med op.. Der er dobbeltseng... noget er hårdt, noget er blødt, noget har lyserødt indtræk ! ... man skal bare have lidt Konduite.... Mvh. Gynter (Happy Happy) Hansen.. |
|
|
jesper_dk |
Lagt på d. 24/08-2015 04:47
|
Gunter skrev: Hvorfor vil du have et Guesthouse, når du midt i byen, kan finde et stort flot Hotel til 500 Baht pr. dag... med rengøring og nyt sengetøj hver dag, gratis Wi-Fi, Tv (60 kanaler), Køleskab, restuarant, swimmingpool osv.. ? ? Mvh Gynter... Og hvilket hotel er det så ?????? |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 24/08-2015 11:08
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
kro90 skrev: Hej Jesper Du kan kikke på dette Guest House lidt syd for centrum 10-15 min. gang. http://www.lengho...om/hem.htm Lengs er Svensk drevet. Det er en lille gade fyldt med guest house, så hvis du vil se de andre så præve at Google på vejnavnet. Lokalt er den lille vej kendt som Soi Guest House Der er velsagtens en 8-10 forskellige, stort set identiske guest houses på denne lille soi. De er alle fælles om den ene pool. PS. Det er svært at få en parkeringsplads her, da der er så mange parkerede biler og motorcykler. Du kan blive henvist til at parkere andetsteds. Hvilket jeg ikke fandt særligt betryggende. Vi blev noget så eftertrykkeligt sylet af sandfluer på stranden en sen eftermiddag, hvor vi tog en dukkert inden aftensmaden. Man mærker eller ser slet ikke sandfluerne, men det efterfølgende resultat er umiskendeligt. |
|
Spring til debat: |