Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Visum, indrejse og ophold i Thailand » Turist visum til Thailand
 Udskriv debat
3-årige Anton og hans mor
Nirvana
3-årige Anton og hans mor fanget i lufthavn: Han græder hele tiden
Ann Suwannabut og hendes 3-årige søn havde bestilt en returrejse til Thailand, men rejsebureauet har ikke booket den aftalte hjemrejse. Nu er de fanget i lufthavnen og kan ikke komme hjem

http://ekstrablad...en/5669895

Come As You Are

vakse_vigo
Helt seriøst ... beder man ikke selv om problemer når man køber billetter hos en udbyder der heder E-zy.

Til tider synes jeg folk er nogle hykler. Billetterende skal være super billige og servise og komforten skal være i top.... du for hvad du betaler for og den er bare ikke længere.
Det samme gælder også for div. rejse udbyder.....
Besøgte første gang Thailand i 1992 og har ikke fortrudt det et eneste øjeblik.
Er i dag lykkelig Thai gift.
At tage til Thailand er som at rejse hjem.

sony
vakse_vigo skrev:

Helt seriøst ... beder man ikke selv om problemer når man køber billetter hos en udbyder der heder E-zy.

Til tider synes jeg folk er nogle hykler. Billetterende skal være super billige og servise og komforten skal være i top.... du for hvad du betaler for og den er bare ikke længere.

Sjovt jeg tænkte det samme med det navn.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

rinpoche
Fra Ekstrabladets artikel:

Jeg har forsøgt at få hende til lufthavnen, så hun kan være stand-by

Jeg har udelukkende rejst på stand-by de sidste 15 år, det kan hun vel også magte.

Girobank
UTROLIGT, AT HUN IKKE HAR BEMÆRKET,AT DER INGEN RETURREJSE VAR PÅ BILLETTEN!
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com

jh
Lyder mærkeligt det hele,hun har vel en rejseforsikring så hun kan komme hjem,alt det andet må hun så ordne hjemmefra.Men her har vi vel nogle der igen har rejst uden forsikring.

farao54
Og manden tror hun lyver, når hun siger at hun ikke kan komme hjem.
Solidt ægteskab baseret på gensidig respekt og tro.
Men måske hvis han havde lettet sin, med stor sandsynlighed kæmpe krop, og hjulpet hende med at bestille billetten, så var hun sikkert bedre stillet mht firma og rejseforsikring. Men måske han sparede rejseforsikringen for at få råd til købemad og øl, mens hun var væk:-)

JohnBKK
Det er da utroligt, skal EB virkelig aktiveres fordi en dum tøs ikke kan finde ud af hverken at tjekke billet, eller håndtere situationen ved et standby, ja hun kan ikke engang på ordentlig pædagogisk vis forklare sin egen søn hvad der sker, simpelthen utroligt.

Hun har været for længe i "Nanny State" Danmark, hvor alle problemer og forhindringer klares af en massiv hær af sagsbehandlere.

Hammer

rinpoche
Yes, og hendes søn "tror at hun lyver, når de ikke kan komme hjem i dag".

Mand dig dog lidt op, og prøv at være på pædagogisk vis at i det mindste at forsøge på at være en moder for dit barn. Det lyder til at være et lidt disfunktionelt forhold hun har til sit barn, uden at forsøge at ekstrapolere herpå.

Min ex sad fast i Bkk under askeskyen i 2 uger, selvom hun havde en booked billet, det stod hun i stiv arm, ikke mindst fordi hun havde familie i nærheden. Ca. 800 km derfra.
Det har den lille crybaby velsagtens også.

Agurketiden er endnu engang indtruffet.

milex
Ja - det er agurketid!.

Og som sædvanlig er EB - og Nationen - go' til at blæse en historie op.

Damen får da aldrig en af rejse-selskabet betalt retur-rejse - standby eller ej.

Selskabet er jo KONKURS.

Så bad luck -

Girobank
en rejseforsikring dur vel ikke, når det kun er en flybillet?
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com

Narin
At tænke sig.

Tosserne fra nationen deltager også på TP.

I æder råt hvad Ekstra Bladets middelmådige journalister skriver og med meget lidt omtanke generer både kvinde, barnet og manden der venter hjemme i Dk.

Hvad kan man forvente?

JohnBKK
prxpress.dk/wp-content/uploads/2013/07/Agurketid-prxpress.png

Ikke undervurdere eller nedgøre Nationen, der er mange garvede thai-fjolser der!

jh
Girobank skrev:

Du er dæket ind med alt bil fly båd tog osv det er jeg da på min.men det er jo forskelligt fra forsikring til forsikring hvordan man er dækket.

vandango
vakse_vigo skrev:

Du har fuldstændig ret, ville ikke engang købe en pose svesker hos noget så åndsvagt som E-zy.
Sikke nogen klaphatte.

jens
jh skrev:

Girobank skrev:

Du er dæket ind med alt bil fly båd tog osv det er jeg da på min.men det er jo forskelligt fra forsikring til forsikring hvordan man er dækket.

Nej men den dækker ikke dumhed, og det må man betragte det som når man ikke sikrer sig at man har fået udstedt en gyldig returbillet-
Det fremgår da ret tydeligt af en billet hvad rejsetider og strækninger er.

Af samme grund booker jeg også altid på emirates egen hjemmeside, der er ikke div mærkelige gebyrer fra useriøse bookingsider.

Spring til debat: