Se indlæg
 Udskriv debat
Hvilken kontakt ??
Anonym Bruger
hugoboerge skrev:

JohnBKK skrev:

Hahaha!

Utroligt denne tråd ikke er kylet ud for længst..

LOL LOL

Det det drejer sig om er at pensionister (foertids- eller folkepensionister) bliver behandlet ens om man bor indenfor EU eller udenfor. EB er eller vil vaere fuldstaendig kold overfor det.

Som naevnt tidligere saa er der noget der hedder misundelse og selvfoelgelig hvem vil ikke vaere misundelig over vi har dejligt vejr her i Thailand (ok, afhaengig af aarstiden).

Saa vil de "kloge" hoveder sige: "Det har i saa selv valgt". Det er svaert at modsige det argument.

Det har intet med misundelse at gøre...det er ren og skær en EU ting..........

De EU fanatiske partier i folketinget følger blot diktatoren, som hedder EU. EU ønsker at styrke EU, dette gøres blandt andet ved at gøre hinanden rigere ud fra idéen om at hvis din nabo er rig, så bliver du også rig, hvis bare vi aftaler spillereglerne inden...altså en stor stærk fælles region EU....min bare røv...

...derfor det er lettere at handle med et EU end et ikke-EU land...told, skat og afgifter...fri bevægelighed osv...og blandt andet også derfor at EU skelner mellem EU lande og ikke EU lande på pensionsområdet.

Sagt på en anden måde..."brug dine penge i EU"...læg dine penge i Spanien og ikke i Asien...så kan de være Spanien køber en vindmølle el. to....køb en tysk bil og ikke japansk osv...osv...

dutling68
[img]http://i.imgur.com/tvWSf0I.png[/img] is not a valid Image.
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

Hymmer
Det her drejer sig vist ikke ret meget om EULOL LOL

Det er en der taget med fingrene i kagedåsen og nu klynker fordi han har fået et rap over nallerne
Til hest

Hvis man lyver på en tro og love erklæring og bliver taget har det konsekvenser.

Man behøver ikke være professorGrin for at regne ud at pension for enlige betyder man bor alene,,,,men måske alligevelWink

JohnBKK
Enig...

Forstår heller ikke vedkommendes desperate forsøg på at renvaske sig selv, samt bebrejde alle mulige andre for sin selvforskyldte situation.

Hammer

Gunter
Underholdende tråd.. skeletterne vælter jo ud af skabet ! Joker

[img]http://www.spic.dk/images/67666397_3851433426035.jpg[/img] is not a valid Image.

Mvh. Günter. Wink

hugoboerge
JohnBKK skrev:

hugoboerge, kender du udtrykket "Beating a dead horse"?

[img]http://allthingsnext.com/wp-content/uploads/2010/12/Beat_Dead_Horse.jpg[/img] is not a valid Image.

Tror det emne kan lægges i graven, ingen gider tage sig af det..

Du har fuldstaendig ret og det tror jeg ogsaa kunne laeses mellem linierne.

hugoboerge
JS skrev:

hugoboerge skrev:

JohnBKK skrev:

Hahaha!

LOL LOL

Det det drejer sig om er at pensionister (foertids- eller folkepensionister) bliver behandlet ens om man bor indenfor EU eller udenfor. EB er eller vil vaere fuldstaendig kold overfor det.

Som naevnt tidligere saa er der noget der hedder misundelse og selvfoelgelig hvem vil ikke vaere misundelig over vi har dejligt vejr her i Thailand (ok, afhaengig af aarstiden).

Saa vil de "kloge" hoveder sige: "Det har i saa selv valgt". Det er svaert at modsige det argument.

Det har intet med misundelse at gøre...det er ren og skær en EU ting..........

De EU fanatiske partier i folketinget følger blot diktatoren, som hedder EU. EU ønsker at styrke EU, dette gøres blandt andet ved at gøre hinanden rigere ud fra idéen om at hvis din nabo er rig, så bliver du også rig, hvis bare vi aftaler spillereglerne inden...altså en stor stærk fælles region EU....min bare røv...

...derfor det er lettere at handle med et EU end et ikke-EU land...told, skat og afgifter...fri bevægelighed osv...og blandt andet også derfor at EU skelner mellem EU lande og ikke EU lande på pensionsområdet.

Sagt på en anden måde..."brug dine penge i EU"...læg dine penge i Spanien og ikke i Asien...så kan de være Spanien køber en vindmølle el. to....køb en tysk bil og ikke japansk osv...osv...

Misundelse helt sikkert. Hvis EB ser en laekker lejlighed med poel osv, jamen de stakkels laesere vil blive vildt misundelige.

Webmaster
Til Dagbogen og JohnBKK,

Jeg har nu fået læst lidt her i tråden og kan forstå at der er noget gammelt fjendskab mellem jer. Jeg hverken kan eller vil blande mig i den sag, men jeg vil opfordre Jer begge til at holde liv i det fnidder der er mellem Jer et andet sted end her på siden.

Siden her er ikke tænkt som en boksering til den slags.

Tak

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Mukke
Det vil jo nok altid være sådant, at når en person pludselig popper op med en historie, som mange har fulgt igennem mange år, så er der jo også mange lig i lasten..

Kan se på det JohnBKK er kommet med, at det ikke er småting, der er sket i den dunkle fortid, og dagbogen kan jo ikke regne med, at vi alle er idioter, og ikke husker alskens lykkelige ting i dagbogen..

Hvis man som dagbogen pludselig vil have hjælp, så er stedet her…. nok ikke lige sagen, for der er jo nok mange der husker fortiden..

Hvis man tror Ekstra Bladet gider beskæftige sig med en pensionist i Thailand med oplevelser som dem dagbogen beskriver, med scooter i den dyre ende, samt meget andet, så er man da vist lidt for meget naiv.

Jeg vil medgive johnBKK, at denne tråd aldrig skulle være startet, for nu har udbetalingDanmark noget at hænge hatten på..

Dagbogen… jeg tror personligt at du har en meget dårlig sag, men det kan fremtiden jo kun spå om, men UD har da noget de kan bruge konstruktivt..

Vil da lige sige, at johnBKK.s indlæg med denne advokat fra Bangkok, vel siger mere om personen dagbogen end om johnBKK.. og undskyldninger kan vel ikke findes, for denne perverse humor...

zapper
JohnBKK skrev:

Hahaha!

LOL LOL

JohnBKK alias JackD - hvor mange liv har du? husker endnu sidst du fik din thai kæreste fra 16.etage til at skrive til web, at du var død. Det er sku ikke i orden!

Nu mangler vi bare suuuk så er den gamle bande ved at være samlet, og så kan forestillingen begynde LOL LOL

HØJ sol over Viby Torv Sunflower

OleH
Det er sør'me en trist tråd at læse !

28 mere eller mindre ligegyldige svar, som ikke rigtigt forholder sig til det, tråden egentlig drejer sig om, men måske er det for svært for de svarende brugere at forstå, hvad tråden drejer sig om ?

I andre tråde her på siden har emnet da været oppe ind imellem, og det har fremgået, at der er andre brugere, der har eller har haft samme problem.

Så prøv nu at tage jer lidt sammen og find ud af, hvad emnet i tråden egentlig er, - og svar på det !

JohnBKK
Nero skrev:

Nu har jeg læst dit lange indlæg Klaus.

Er du helt sikker på at der ikke er noget som du gør forkert? Har for nylig selv været i kontakt med Udbetaling Danmark og fik en fin, fair og hurtig behandling.

Hvorfor Ekstra Bladet?
De og deres læsere, er da fuldstændig ligeglade med os som lever vores pensionist tilværelse i Thailand.
Jeg tror tværtimod at mange mennesker (læsere) er så tilpas misundelige og overbeviste om at mænd som bor i Thailand, gør det af en eneste grund. Og den grund kan du sikkert selv regne ud. Ikke?

Hvad jeg ikke forstår, er hvorfor du ikke ta'r telefonen og ringer til Udbetaling Danmark. De ligefrem 'reklamerer'på deres papirer med, at:

Er der noget de ikke forstår, så ring.

Telefontid, fra kl. 08.00.

Så får du sikkert et hurtigt svar på dine problemer, i stedet for Ekstra Bladet, trusler, lange skrivelser og hvad ved jeg
.

@OleH: Hvad med om du læste hele tråden?

Der ER svaret på hvad han bør gøre, ring til dem...
Redigeret af JohnBKK d. 05/06-2015 11:08

OleH
JohnBKK skrev:

Nero skrev:

Nu har jeg læst dit lange indlæg Klaus.

Er du helt sikker på at der ikke er noget som du gør forkert? Har for nylig selv været i kontakt med Udbetaling Danmark og fik en fin, fair og hurtig behandling.

Hvorfor Ekstra Bladet?
De og deres læsere, er da fuldstændig ligeglade med os som lever vores pensionist tilværelse i Thailand.
Jeg tror tværtimod at mange mennesker (læsere) er så tilpas misundelige og overbeviste om at mænd som bor i Thailand, gør det af en eneste grund. Og den grund kan du sikkert selv regne ud. Ikke?

Hvad jeg ikke forstår, er hvorfor du ikke ta'r telefonen og ringer til Udbetaling Danmark. De ligefrem 'reklamerer'på deres papirer med, at:

Er der noget de ikke forstår, så ring.

Telefontid, fra kl. 08.00.

Så får du sikkert et hurtigt svar på dine problemer, i stedet for Ekstra Bladet, trusler, lange skrivelser og hvad ved jeg
.

@OleH: Hvad med om du læste hele tråden?

Der ER svaret på hvad han bør gøre, ring til dem...

Jeg har selvfølgelig læst hele tråden, derfor skrev jeg det, jeg skrev !

Og svaret er: FORKERT !

Selvfølgelig skal det da ikke være nødvendigt at ringe til dem, en skriftlig henvendelse skal også besvares !

JohnBKK
Up to you...

Men jeg forstår ikke den efter min mening dumstædige holdning, det vigtigste burde da være at få forklaret sin sag, istedet for at sidde og vente forgæves på brev fra dem.

Hymmer
@ OleH

Det er sør'me en trist tråd at læse !

28 mere eller mindre ligegyldige svar, som ikke rigtigt forholder sig til det, tråden egentlig drejer sig om, men måske er det for svært for de svarende brugere at forstå, hvad tråden drejer sig om ?

I andre tråde her på siden har emnet da været oppe ind imellem, og det har fremgået, at der er andre brugere, der har eller har haft samme problem.

Så prøv nu at tage jer lidt sammen og find ud af, hvad emnet i tråden egentlig er, - og svar på det !

Der er 2 ting i indlægget Dagbogen har lavet. Det første nogle forholder sig til er at drage EB ind i det og hvorfor nogle synes det er uhensigtsmæssigt.
Det næste er den sag som Dagbogen henviser til der hans sag med UD.
Han får både råd om at kontakte dem etc.

Men da Dagbogen nok ikke lige får det svar som han ønsker ryger han ud i en lang forklaring om alt muligt fra video med en på krykker til angivelser etc. Og ja der giver jeg dig ret der ryger tråden af sporet. Men det er da trådstarter selv der gør det....

Jeg vil slet ikke forholde mig til hvad der mellem trådstarter og JohnBKK kender ikke historien.

Og som jeg osse har skrevet trådstarter Dagbogen er nødt til at erkende han har lavet noget ulovligt og blevet taget i det. Før kommer han ikke videre, uden at kende sagen tror jeg der er meget mere end der kommer frem her. Så igen det eneste råd ring til UD....Pressen kan i nogle få tilfælde hjælpe folk der sidder fast i systemet eller er blevet behandlet urigtigt og det er ikke tilfældet her..

Var jeg journalist på EB og fik den mail han havde sendt ville min overskrift være : Social snyder bosat i Thailand, taget med bukserne nede og piver nu og at skulle betale tilbage.

Så dem der forholder sig til og mener det er forkert at henvende sig til EB har vel en pointe...

OleH
JohnBKK skrev:

Up to you...

Men jeg forstår ikke den efter min mening dumstædige holdning, det vigtigste burde da være at få forklaret sin sag, istedet for at sidde og vente forgæves på brev fra dem.

Tak skal du have !

Så jeg er dumstædig, fordi jeg mener, at offentlige myndigheder skal svare på borgeres skriftlige henvendelser?

JohnBKK
Hold nu, OleH!

Vil du slås med den gigant som Udb. DK er?

God fornøjelse...

zapper
Webmaster skrev:

Til Dagbogen og JohnBKK,

Jeg har nu fået læst lidt her i tråden og kan forstå at der er noget gammelt fjendskab mellem jer. Jeg hverken kan eller vil blande mig i den sag, men jeg vil opfordre Jer begge til at holde liv i det fnidder der er mellem Jer et andet sted end her på siden.

Siden her er ikke tænkt som en boksering til den slags.

Tak

- Admin -

Men hvordan har du det med at JackD aka sin thaikæreste sender en mail til dig om sin død og beder alle om at respekter dødsfaldet.
For nu at stige til vejr som en anden fugl Phønix fra asken ?

OleH
JohnBKK skrev:

Hold nu, OleH!

Vil du slås med den gigant som Udb. DK er?

God fornøjelse...

Hvorfor skal jeg holde nu ?

Fordi du er uenig med mig ?

JohnBKK
Luk zapper, det var ovre på thaidk, ikke her...

Spring til debat: