Se indlæg
 Udskriv debat
Og denne attraktion har kørt i 13 år?
vandango
Mand død i bungy-jump ulykke i Phuket

http://ekstrablad...et/5591718

Borgmesteren i Patong, Chalermluk Kebsurb, fik bungy-selskabet lukket ned straks efter ulykken og understregede over for Phuket Wan, at hun i juni sidste år beordrede selskabet til at opgradere deres udstyr.

Bla. bla. bla.

Hymmer
Ja vild historie,....

Det stod i avisen her at han formodentligt slet ikke døde af bungy jumpet Havde de ikke smidt ham op bag i en pick-up for at smide ham på sygehuset kunne han måske været reddet.

JohnBKK
Ja det er vildt, man risikerer at dø når "redningsfolkene" slås om hvem der skal fragte en afsted som et kreatur til hospi, utroligt, TIT...

Hymmer
LOL LOL

Tror ikke det var for at redde ham...mere at skaffe sig af med bevisetLOL LOL

vandango
Hymmer skrev:

LOL LOL

Ja op på ladet og væk med ham, ingen ambulance her.

Show must go on.

Nero
vandango skrev:

Hymmer skrev:

LOL LOL

Ja op på ladet og væk med ham, ingen ambulance her.

Show must go on.

Den ligger lige til højre benet.!

Havde de rekvireret ambulance, var både politi og presse arriveret. Og da de ikke havde rent mel i posen, med hensyn til sikkerhed og tilladelser, så bedre at 'liste afsted' med Farang på ladet, af en PickUp og håbe på, at ingen opdager noget. Det døde han så af.

De burde tiltales for mord. Men bliver de det? Næppe.

bannok
Er det her den gudommelige sandhed det hele, han blev smidt op i ladet af en pick up etc.

Det kan jo være at historien ikke er lige som EB og nogle her på denne chat udlægger det, jeg har ikke noget til overs for Thaiere som omgås sikkerheden lemfældigt, men jeg har heller ikke noget til overs for alle dem der kommer med alle deres fordømmende opkast uden at kende sandheden til bunds.

Hymmer
Er det her den gudommelige sandhed det hele, han blev smidt op i ladet af en pick up etc.

Det kan jo være at historien ikke er lige som EB og nogle her på denne chat udlægger det, jeg har ikke noget til overs for Thaiere som omgås sikkerheden lemfældigt, men jeg har heller ikke noget til overs for alle dem der kommer med alle deres fordømmende opkast uden at kende sandheden til bunds.

Som jeg skrev det var i aviserne hernede.

http://www.thaivi...-accident/

lincoln1242
For nylig var der jo også en - vil jeg sige - lignende historie her i DK, da et privat brand- og redningsfirma skulle komme en mand til undsætning. De undlod at give manden førstehjælp, ligesom de af uransagelige årsager undlod at køre til nærmeste hospital, men valgte ét længere væk.

rogne
Det drejer sig vel bare om hvor og hvor meget der skal betales i det her korupte .....landHehe-guy

Spring til debat: