Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
hey har læst mig frem til at hvis du vil have din kæreste på besøg i danmark , så skal hun have 40,000 bath på sin konto , hvor lang tid skal de stå der , skal de kun se de er der en gang når man søger visum eller også når man kommer til danmark , eller kan man hæve dem igen dagen efter man har søgt
Så du kan hæve dem, efter du har afleveret papirerne.
Meget anvendt fremgangsmåde. Sæt pengene ind på hendes konto, gå ind i banken og få bekræftelse på, at beløbet står på kontoen.
Hæv pengene når du har fået din bekræftelse, og den bekræftelse afleverer du sammen med de øvrige papirer, når du ansøger om turistvisa.
Det er helt som zapper beskriver, og sådan gør langt de fleste.
Men i loven fremgår det, at pengene skal være til disposition ved indrejsen til Danmark.
Jeg har dog aldrig hørt nogen "almindelige kærester" fra Thailand blive afkrævet at skulle dokumentere dette.
Men jeg skal selvfølgelig ikke kunne afvise det.
Hæv bare pengene som beskrevet, hvis det er det du har planlagt