Se indlæg
 Udskriv debat
Kan man leve for en folkepension i Thailand
GAMBIT
Man behøver ikke være klog for at gætte sig til at du nok er en tidligere udvist bruger, som nu har oprettet en ny profil.

Jeg håber du får kort proces og Web banner dig.

Hymmer
Gunter skrev:

sudsakhon skrev:

Tak for info ;-)
Jeg har også lagt mærke til at jeg ofte laver tastefejl.

Resten ligger nok i kategorien sjusk. -Og måske lidt dovenskab,
der afspejler at dette er et afslappet, ikke professionelt forum, så jeg læser ikke korrektur og tænker mere over indhold end form.

Men den videregivne information, kan du nu godt stole på.

Sudsakhon.. Nu har jeg set dine uforstålige, og besynderlige indlæg i årevis.

Det er hverken dovenskab, tastefejl eller sjusk... Næh.. Du roder dig bare konstant ud i noget du ikke magter !

Og hvad er det du ikke magter ?.... Det er det juridiske og kanncellisproget - Det kan sammenlignes med at en murersvend, skal gøre sig klog på elektrikerarbejde. Rolll

Flemming.. er du stadig Laborant og Stud.Jur. på aftenskolen, eller har du langt om længe fået kandidateksamen, eller er det en bachelor du stadig kæmper med ? Joker

Hvad fanden er det for en bemærkning at komme med.

Om en person herinde er elektriker eller jurist er sagen fuldstændig uvedkommende.

Sudakhon kommer med saglige og begrundede indlæg.

Hans måde at skrive og belyse tingene på bevidner han har sat sig ind i tingene og ikke bare lige slynger noget ud fra hoften.

Hans sprog er tydeligt skadet Cool Men hvis først engang har skrevet opgaver bare på stud. jur nivauet, er man skadet for livstid Grin At gøre en kort forklaring lang er en erhvervsskade Cool Kender det selvWink

Mc laren
vil hellere blive i danmark kun fpension i thailand no waySad

sudsakhon
Kære Gunter
Tak for din interesse i mine indlæg..

Det kan til tider være vanskeligt at gabe over mange emneområder, men så ville det da være rart med lidt faglig sparring.
Især i de områder jeg ikke magter.
Så kunne jeg måske også lære noget.

Var det ikke noget for dig at bidrage til denne faglighed? ;-)

I øvrigt må du være blundet hen ret hurtigt på aftenskolen, hvis du kun har referencer til min tid som laborant.
Det var 30 år siden, men ikke desto mindre en interessant indgang til en spændende verden.

I øvrigt har min "fortid" nu aldrig været hverken hemmelig eller suspekt.

Min profil har skam været offentlig i mange år på et andet forum, i en verden jeg stadig er lidt aktiv.

http://martialart...sp?id=1531

Denne profil har jeg ikke opdateret siden jeg startede min ansættelse i Thailand.

Den opmærksomme læser vil se en forudsætning, som en vis skolereform fik sat en effektiv stopper for.
For mit vedkommende allerede i 2013.

Men er det ikke nok om mig?

Meget mere interessant er det i tråden, om man kan/vil leve af en folkepension i Thailand.

Jeg har som så mange andre samme plan om at leve mine seniorår i LOS.

Hvor? Det ved jeg ikke endnu, men fruen har snakket om at hun gerne vil bo i Khao Yai området.
Redigeret af sudsakhon d. 31/05-2015 13:45

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
vandango
GAMBIT skrev:

Man behøver ikke være klog for at gætte sig til at du nok er en tidligere udvist bruger, som nu har oprettet en ny profil.

Jeg håber du får kort proces og Web banner dig.

Ja noget tyder på det - håber også at han bliver smidt ud for gud ved hvilken gang. Sad

jh
Gunter skrev:

sudsakhon skrev:

Tak for info ;-)

der afspejler at dette er et afslappet, ikke professionelt forum, så jeg læser ikke korrektur og tænker mere over indhold end form.

.

Det er hverken dovenskab, tastefejl eller sjusk... Næh.. Du roder dig bare konstant ud i noget du ikke magter !

Og hvad er det du ikke magter ?.... Det er det juridiske og kanncellisproget - Det kan sammenlignes med at en murersvend, skal gøre sig klog på elektrikerarbejde. Rolll

Flemming.. er du stadig Laborant og Stud.Jur. på aftenskolen, eller har du langt om længe fået kandidateksamen, eller er det en bachelor du stadig kæmper med ? Joker

Hvorfor holder du dig ikke til emnet i stedet træder du på sudsakhon.Hans indlæg er meget gode,mange har fået god hjælp af sudsakhon.Men dit indlæg er sku til at brække sig over

Webmaster
Gunter skrev:

sudsakhon skrev:

Tak for info ;-)

Günter, efterlev venligst reglementet her på siden, herunder blandt andet punkt 11:

§11 - Ingen personangreb.
Personangreb hører ikke hjemme i en seriøs diskussion. Du må gerne være uenig med andre, men gå efter bolden ikke spilleren.

Tak
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: