Se indlæg
 Udskriv debat
Ingen pas og visa
Mukke
Uanset om hun har overstay, som det populært hedder i danske munde i Thailand eller ikke, så skal hun behandles på et hospital kvit or frit hvis hun ikke har midler eller forsikringer der vil dække...

Det samme vil Thailand gøre for dig også... Har lige været ud for en, der blev dødssyg, og selvfølgelig døde, men det tog mere end en måned... Det lokale offentlige hospital tog vare på personen, og ingen regningen blev fremsendt til nogen... Ja sådan kan Thailand også være..

lek
Det er sgu noget vrøvl papa.

hvis du ikke engang ved hvor længe hun ha været i dk. så lyver din kone grusomt for dig..

hun har været i DK nogle få mdr.... eller sandheden er måske meget længere og så er passet blevet væk efter utallige flytninger... Ellers er det en gang ævl og hun ved hvor passet er..
Men når det så er sagt,, behøver hun bare kontakte ambassaden i Hellerup... færdig.
Så kan hun måske mangle penge til en billet... ja men det er jo en hel anden historie. ik
For når hun lander i bkk.. har hun altså gratis sygehus.

så det hele handler kun om at en person der opholder sig ulovligt i DK, kan blive ved med at snyde.

lek
Mukke skrev:

Uanset om hun har overstay, som det populært hedder i danske munde i Thailand eller ikke, så skal hun behandles på et hospital kvit or frit hvis hun ikke har midler eller forsikringer der vil dække...

Det samme vil Thailand gøre for dig også... Har lige været ud for en, der blev dødssyg, og selvfølgelig døde, men det tog mere end en måned... Det lokale offentlige hospital tog vare på personen, og ingen regningen blev fremsendt til nogen... Ja sådan kan Thailand også være..

Ja ved akut sygdom.. er det ganske gratis
Også her i Thailand

Papa
lek skrev:

Det er sgu noget vrøvl papa.

hvis du ikke engang ved hvor længe hun ha været i dk. så lyver din kone grusomt for dig..

hun har været i DK nogle få mdr.... eller sandheden er måske meget længere og så er passet blevet væk efter utallige flytninger... Ellers er det en gang ævl og hun ved hvor passet er..
Men når det så er sagt,, behøver hun bare kontakte ambassaden i Hellerup... færdig.
Så kan hun måske mangle penge til en billet... ja men det er jo en hel anden historie. ik
For når hun lander i bkk.. har hun altså gratis sygehus.

så det hele handler kun om at en person der opholder sig ulovligt i DK, kan blive ved med at snyde.

Jeg er sådan set ligeglad hvad du syntes og mener...... Alt jeg ved er bare hun har været her for længe, har mistet sit pas og er syg. Og så tror jeg sgu godt alle er klar over man kan tage på ambassaden som en sidste udvej!

Men skal vi ikke bare lukke denne tråd for nu, så skal jeg nok gi besked når jeg ved hvad der sker.

Mvh Papa
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that." Wink

lek
Ja det er jo fedt, når sandheden skal besvares... så siger man.
luk tråden

Sandheden er du hjælper en der opholder sig ulovligt i DK og hun kan bare fise af hjem til Thailand. Færdig med det.
Så glem nu alt det våde puddel klap mig bag øret lort... du får lidt opmærksomhed ja ja men hva faen vil du bruge det til, for når hun er rask igen, vil hun da skide dig et stykke og arbejde videre på ryggen........ Eller hvordan vil hun ellers lige bo illegal i dk. ?

som andre har nævnt.. hun er kommet på en retur billet, er den udløbet har hun vel hævet restancen.. Eller thai style.. sagt mai pen rai og smidt pengene væk.

Jeg fatter ikke denne liggen på røven for udnyttende kvinder. Men de vinder næsten hver gang.

Ambassaden er sgu da ikke sidste udvej... Det er first choice, hvis man mister sit pas

zapper
Lek du er dog et usympatisk menneske. Headbanger

lek
zapper skrev:

Lek du er dog et usympatisk menneske. Headbanger

Nå ok

men så fortsæt du med at være en samfundsnasser og lovbryder

Papa
lek skrev:

Ja det er jo fedt, når sandheden skal besvares... så siger man.
luk tråden

Sandheden er du hjælper en der opholder sig ulovligt i DK og hun kan bare fise af hjem til Thailand. Færdig med det.
Så glem nu alt det våde puddel klap mig bag øret lort... du får lidt opmærksomhed ja ja men hva faen vil du bruge det til, for når hun er rask igen, vil hun da skide dig et stykke og arbejde videre på ryggen........ Eller hvordan vil hun ellers lige bo illegal i dk. ?

som andre har nævnt.. hun er kommet på en retur billet, er den udløbet har hun vel hævet restancen.. Eller thai style.. sagt mai pen rai og smidt pengene væk.

Jeg fatter ikke denne liggen på røven for udnyttende kvinder. Men de vinder næsten hver gang.

Ambassaden er sgu da ikke sidste udvej... Det er first choice, hvis man mister sit pas

Når sandheden skal besvares...... find dog på noget andet lek! Tror du jeg gider sidde her og fylde jer alle med løgn, det er livet sgu for kort til. Jeg ved udemærket godt hun opholder sig i DK ulovligt, det gør man jo når man ikke har visa eller opholdstilladelse, har jeg sagt det modsatte??

Den opmærksomhed jeg har brug for får jeg af min dejlige kone, og det er nok for mig, så klap du bare dig selv bag øret på det! Og så er vi heldigvis nogle stykker der har et gen mere end dig, så kan du jo selv gætte hvad det er for et.

Hvordan fanden kan du tillade dig at kalde zapper for en samfundsnasser og lovbryder, er du kun herinde for at snage og lukke lort ud? har lagt mærke til dit navn nogle gange, du har en mærkelig måde at udtrykke dig på................ Nåååå ja, du mangler jo også et gen! ha ha ha

Forsat god søndag! Hammer
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.

MrCcCooL
hvis ikke man kan sige noget pænt , skal man hellere tie
Life is Good

https://www.facebook.com/Joergen.Hammelstrup
Asian Farmer
http://jyllands-p...%C3%A6gen/

Papa
Hej igen.

Efter et besøg hos røde kors hvor de kunne konstatere hun var syg, tog vi en taxa på hospitalet hvor hun blev indlagt.

Nu er hun på vej hjem til Thailand, men rask nok til at rejse iflg lægerne.

Tak til vores system fordi det virkede for os.

Forsat god weekend og tak til jer alle! Smile

1viggovax
dejligt at høre. godt der stadig findes hjælpsomme mennesker i en ellers kold verden.Sun baby

Spring til debat: