Se indlæg
AIS Top Up og validity
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 18/04-2015 11:14
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Jeg sad og gloede lidt inde på AIS's hjemmeside for at finde noget information omkring top up og gyldigheden på ens nummer. Det eneste jeg fandt var denne 'Help & Support', hvor jeg kan se at 800 bht giver 100 dage og 500 bht giver 50 dage. Mener også at huske at 10 bht giver 30 dage hvis jeg husker rigtigt. Og det var også muligt at smide 365 dage på 1-2-call tidligere via Kasikorn, men den mulighed findes åbenbart ikke længere. Er der nogle herinde som er bekendt med hvor mange dage validity man får for de forskellige top up beløb (uden Mao Mao 30 bht/30 dage)? Kan simpelthen ikke finde en sådan tabel eller lignende på deres hjemmeside. Kan selvfølgelig ringe og spørge.... Men måske nogle herinde ved noget. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
mcpdk |
Lagt på d. 18/04-2015 12:19
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 70 |
Har lige hældt for 500 på... det gav 1 år.
|
|
|
farao54 |
Lagt på d. 18/04-2015 15:56
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 550 |
Min kone ringede til dem i januar og fik denne besked: Sæt 10 baht ind på disse orange automater udenfor 7-eleven og få en måned. Vi prøvede det af (tog godt nok nogen tid), men det virkede... 120 baht senere, og jeg havde et års validity.. :-) |
|
|
vandango |
Lagt på d. 18/04-2015 16:23
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
farao54 skrev: Min kone ringede til dem i januar og fik denne besked: Sæt 10 baht ind på disse orange automater udenfor 7-eleven og få en måned. Vi prøvede det af (tog godt nok nogen tid), men det virkede... 120 baht senere, og jeg havde et års validity.. :-) Hvordan gør man helt praktisk? |
|
|
handy |
Lagt på d. 19/04-2015 05:48
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1057 |
inkaster 10 bath i automaten og trykker det mobil nummer pengene skal overføres til god søndag |
|
|
vandango |
Lagt på d. 19/04-2015 15:01
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Takker. |
|
|
farao54 |
Lagt på d. 19/04-2015 16:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 550 |
vandango skrev: farao54 skrev: Min kone ringede til dem i januar og fik denne besked: Sæt 10 baht ind på disse orange automater udenfor 7-eleven og få en måned. Vi prøvede det af (tog godt nok nogen tid), men det virkede... 120 baht senere, og jeg havde et års validity.. :-) Hvordan gør man helt praktisk? Vær blot opmærksom på at den 'snyder' en gang i mellem. Jeg tror nok at jeg blev snydt for 20 baht i alt... Men det er jo ikke pengene her der er det vigtige, men den periode man ønsker at opnå... Du får en sms (som altid) efter optankning. Tjek denne for at sikre dig at du har fået den ekstra måned du har betalt for. Det er nemt, men tager altså i omegnen af 2*12 = 24 minutter at få et års validity. God fornøjelse. |
|
|
HFD |
Lagt på d. 19/04-2015 16:48
|
Øvet medlem Antal indlæg: 196 |
Var der ikke noget om at fra juli måned skulle alle taletidskort være registreret men navn ellers ville selskaberne bag dem få kæmpe bøder ? http://www.thaigu...reres.html Redigeret af HFD d. 19/04-2015 16:55 |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 19/04-2015 17:59
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
HFD skrev: Var der ikke noget om at fra juli måned skulle alle taletidskort være registreret men navn ellers ville selskaberne bag dem få kæmpe bøder ? http://www.thaigu...reres.html Jeps. Man kan checke om ens SIM-kort er i orden ved at ringe denne kode op: *151# <ring op> Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
zapper |
Lagt på d. 21/04-2015 09:18
|
Øvet medlem Antal indlæg: 442 |
*151# så får jeg denne besked You've already registred your prepaid SIM for this number with IDCard/passport No.ending with Det forstår jeg ikke, for jeg har aldrig vist dem mit pas. |
|
|
Asian Farmer |
Lagt på d. 21/04-2015 11:21
|
Øvet medlem Antal indlæg: 445 |
Min datter kom herud på ferie. Købte sim kort og tastede *121#. Viste beløbet på prepaid og validity i nøjagtig 12 mdr........ |
|
Spring til debat: |