Se indlæg
 Udskriv debat
90 dages rapportering til emigration
Mukke
Nu skulle det være ganske vist...

FRA 1. april 2015 skulle alle emigration kontorer være med på det nye, så alle skulle kunne rapportere deres 90 dages over EDB.

Brug følgende link

http://extranet.i...7Action.do

GAMBIT
Som kun virker til Internet Explorer, som bliver lukket ned meget snart, haha !

Det er fandme morsomt LOL LOL

Elsker nå "Thai style" bliver så morsomt at man sidder 5-6 mand høj, og tar sig til maven af grin Hehe-guy

kro90
Hej Gambit
Hvad er meget snart ved. nedlukningen af IE?
Mig bekendt har Microsoft ikke sat en dato endnu.
Kim

Atrox
i øvrigt bliver IE ikke lukket ned. Det kommer stadig til at være i Windows 10. Men der kommer en ny browser fra Microsoft i Windows 10. Det vil dog være "spartan" der er main browser og IE vil være "gemt lidt af vejen"

GAMBIT
Hej Gambit
Hvad er meget snart ved. nedlukningen af IE?
Mig bekendt har Microsoft ikke sat en dato endnu.

Kro90
Ok - Lukket er måske så meget sagt, men som ATROX nævner "gemt af vejen" og der vil ikke længere blive udviklet noget til IE.

Men lad os vente og se hvad det bliver til med Emigrations 90 day report site Hehe-guy

Anonym Bruger
Men hvis man skal bruge en udrejse/indrejse tilladelse, skal man vel stadig møde op med passet personligt, eller tage tidligt i lufthavnen på afrejse dagen??? Eller kan det også gøres smartere, men de sjal jo stemple i passet!

Mvh
Michael

JohnBKK
Re-Entry Permit er vel som det plejer, det her handler om 90 dages rapportering.

hugoboerge
Underligt at JohnBKK ikke har bedt om at faa navnet paa traaden aendret til "90 dages rapportering til immigration. Never mind vi ved hvad der menes.Smile

JohnBKK
hugoboerge: Jeg svarer såmænd bare Michael A. som spørger om re-entry, i en tråd der handler om 90 dages rapportering, og hvorfor skulle jeg derfor bede om at overskriften ændres?

Har du også OCD på detaljer?

LOL LOL

hugoboerge
JohnBKK skrev:

hugoboerge: Jeg svarer såmænd bare Michael A. som spørger om re-entry, i en tråd der handler om 90 dages rapportering, og hvorfor skulle jeg derfor bede om at overskriften ændres?

Har du også OCD på detaljer?

LOL LOL

Undskyld JohnDKK, det var Mukke som startede traaden og det er immi og ikke emi. Never mind.

Her er definitionen paa OCD:

Obsessive–compulsive disorder (OCD) is an anxiety disorder characterized by intrusive thoughts that produce uneasiness, apprehension, fear or worry (obsessions), repetitive behaviors aimed at reducing the associated anxiety (compulsions), or a combination of such obsessions and compulsions.

For at komme tilbage til 90 dages rapporetering saa bor jeg 7km fra Samutprakan immigrationen saa det bliver nok personlig henvendelse for mit vedkommende.

JohnBKK
Ok, HB, jeg så ikke overskriften, måske jeg slet ikke har OCD?

Pyh...

Man kan vel også stadigvæk sende et brev, hvis man ikke har adgang til en PC.

Spring til debat: