Se indlæg
Lufthansa
|
|
kirsten64 |
Lagt på d. 21/03-2015 15:28
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 65 |
Hej Jeg sidder og kigger på flybilletter. Har fundet en ok pris med Lufthansa Er der nogen der har fløjet med dem? Hvordan er det i forhold til Thai, sæder osv.? Håber nogen kan hjælpe, da prisen jo hurtigt kan ændre sig Har været i Thailand 15 gange.
Bl.a. Nord Thailand, Bangkok, Phuket, Phi Phi, Ao Nang, Koh Lipe, Koh Mook, Koh Chang, Koh Mak, Koh Lanta, Koh Ngai, Khao Lak |
|
|
sony |
Lagt på d. 21/03-2015 15:31
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Jeg har fløjet med dem for en del år tilbage, det var fint nok bort set fra jeg skulle mellemlande. Men selve flyet og betjeningen i lufthansa, var der ikke noget at brokke sig over.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
buick |
Lagt på d. 21/03-2015 15:50
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 549 |
ok selskab og god service så udover mellemlandingen ingen problemer med dem |
|
|
vakse_vigo |
Lagt på d. 21/03-2015 17:46
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 77 |
Lufthansa er som SAS.... det er okay. jeg kan saksens nævne flyselvskaber der være end Lufthansa. billetten er købt til 4.120,- direkte Thai Airways. Besøgte første gang Thailand i 1992 og har ikke fortrudt det et eneste øjeblik. Er i dag lykkelig Thai gift. At tage til Thailand er som at rejse hjem. |
|
|
jh |
Lagt på d. 21/03-2015 19:12
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
Helt ok at flyve med dem som vaks vigo skriver jeg har fløjet med værre selskaber end Lufthansa |
|
|
Dalton |
Lagt på d. 21/03-2015 19:29
|
Øvet medlem Antal indlæg: 326 |
Har fløjet en enkelt gang med Lufthansa og det var, som andre også skriver, ganske udmærket. Ved ikke hvordan situationen er lige nu men sidste år havde de ganske store problemer med strejker og dermed aflyst fly. Dalton |
|
|
kirsten64 |
Lagt på d. 21/03-2015 21:46
|
Tak for hjælpen, vi har nu bestilt, så krydser vi fingre for at de ikke strejker på disse dage a86;
Har været i Thailand 15 gange.
Bl.a. Nord Thailand, Bangkok, Phuket, Phi Phi, Ao Nang, Koh Lipe, Koh Mook, Koh Chang, Koh Mak, Koh Lanta, Koh Ngai, Khao Lak |
|
|
natty |
Lagt på d. 21/03-2015 21:48
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Dalton skrev: Har fløjet en enkelt gang med Lufthansa og det var, som andre også skriver, ganske udmærket. Ved ikke hvordan situationen er lige nu men sidste år havde de ganske store problemer med strejker og dermed aflyst fly. Dalton De strejker nu i tide og utide, men det går vel over. Ellers som at rejse fra A til B, erfaring fra et par år siden 3 ud af 5 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
Wangtan |
Lagt på d. 22/03-2015 06:47
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 89 |
Sidst jeg fløj med luftwasse til BKK via Frankfurt var tilbage i ' 92. 3 dage efter vi slog dem i fodbold . Ganske sjovt i flyveren ) Og maden var fin og servicen god. |
|
|
sabaitoo |
Lagt på d. 22/03-2015 10:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 105 |
Det kan være at du ender op med at dit fly er Thai Airways , da Lufthansa har code-sharing med dem. Skete for mig engang hvor jeg ikke lige havde læst alt med småt, FRA-BKK-FRA, turen derned var med Thai..ikke at der var noget galt med det. Desuden er lufthansa i Star-Alliance og generelt er servicen bedre end SAS |
|
|
kirsten64 |
Lagt på d. 22/03-2015 11:36
|
Der står på billetterne at det er flynummer LH772, så det må være Lufthansa der flyver Vi bor i Jylland og skal flyve fra Billund, så den mellemlanding er ok, ellers skulle vi først til Cph. Turen går fra Billund til Krabi, det undrer mig at vi skal flyve fra BKK til KBV med Bangkok Airways, når de ikke er med i Star-Alliance, men det må der jo være en grund til. Kufferterne går vel direkte, når billetterne er købt som samlet tur, selvom de ikke er med i Star-Alliance? Det er første gang at jeg har købt billetter så tidligt, vi skal a sted til januar, men så slipper jeg for at søge billetter mere 😃 Rigtig god søndag Har været i Thailand 15 gange.
|
|
jh |
Lagt på d. 22/03-2015 13:28
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
kirsten64 skrev: Der står på billetterne at det er flynummer LH772, så det må være Lufthansa der flyver Vi bor i Jylland og skal flyve fra Billund, så den mellemlanding er ok, ellers skulle vi først til Cph. Turen går fra Billund til Krabi, det undrer mig at vi skal flyve fra BKK til KBV med Bangkok Airways, når de ikke er med i Star-Alliance, men det må der jo være en grund til. Kufferterne går vel direkte, når billetterne er købt som samlet tur, selvom de ikke er med i Star-Alliance? Det er første gang at jeg har købt billetter så tidligt, vi skal a sted til januar, men så slipper jeg for at søge billetter mere 😃 Rigtig god søndag "Turen går fra Billund til Krabi, det undrer mig at vi skal flyve fra BKK til KBV med Bangkok Airways" Dette afhænger lidt af hvor du har købt billet,hos de udbydere der sælger billetter kan man godt komme ud for at skulle flyve med 3-4 på sådan en tur i skal på. Og det er ikke for tidligt at bestille du får gerne nogle med gode tider og til lav pris.Jeg kom hjem midt i Januar i år.Bestilte allerede omkring 1 Febuar og som du siger så skal man ikke tænke mere på det i år. |
|
|
sabaitoo |
Lagt på d. 22/03-2015 19:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 105 |
LH772 hedder også TG7663 , dog du skal nok regne med at stewardesserne hedder Helga & Gertrud http://www.flight...umber=7663 |
|
|
Wangtan |
Lagt på d. 22/03-2015 19:40
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 89 |
Jeg mener ,at hvis der er fire tal efter bogstaverne så er der tale om code shared flight. Så det kan sagtens være Thai I skal flyve med fra Frankfurt . Jeg mener at Frankurt ruten normalt hedder TG 931 . Jeg er dog ikke sikker. Men muligheden er der, at i skal med TG i stedet for luftwasse . |
|
|
milex |
Lagt på d. 23/03-2015 00:03
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 830 |
Kanyarat skrev: Jeg mener ,at hvis der er fire tal efter bogstaverne så er der tale om code shared flight. Så det kan sagtens være Thai I skal flyve med fra Frankfurt . Jeg mener at Frankurt ruten normalt hedder TG 931 . Jeg er dog ikke sikker. Men muligheden er der, at i skal med TG i stedet for luftwasse . Tror du har misforstået begrebet code-share. At TG code-sharer med et LH-opereret fly betyder blot at TG kan sælge billetter til LH-flyet med et TG-nr. Det betyder ikke at TG og LH deles om at beflyve ruten med TG/LH fly. Så ja, stewardessen hedder Ilse |
|
|
Yonok |
Lagt på d. 23/03-2015 02:22
|
Øvet medlem Antal indlæg: 442 |
Cheap flights: search and compare airfares at JetRadar http://www.jetrad...ABKK0105Y1 |
|
|
kirsten64 |
Lagt på d. 23/03-2015 10:42
|
Tak for svar. Jeg må pudse mit skole-tysk af og håbe at Helga, Gertrud, Ilse og resten af besætningen ønsker at flyve de dage a86;
Har været i Thailand 15 gange.
|
Spring til debat: |