Se indlæg
Thai Airways ... billige flybilletter efterår 2015
|
|
bcnhunter |
Lagt på d. 19/03-2015 13:48
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 52 |
Thai Airways Fly, København - Bangkok - København = 4.222,- / september, oktober 2015 http://www.momond...e&NA=false Thai 4ever.....
|
|
|
vakse_vigo |
Lagt på d. 20/03-2015 08:28
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 77 |
vi købte billetter for ca. 3 uger siden til 4.109,- pr. stk. tur retur med Thai Airways direkte, med afrejse slut september. Længde på 5 uger. Godt nok ikke på Royal Silk, men man kan jo godt drømme. Besøgte første gang Thailand i 1992 og har ikke fortrudt det et eneste øjeblik. Er i dag lykkelig Thai gift. At tage til Thailand er som at rejse hjem. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 23/03-2015 18:38
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Har lige købt min billet til rejse i maj måned 4222 kr., tror ikke jeg kan finde det billigere. Vil også afsted i september måned, men vil lige klappe hesten og komme hjem fra ovennævnte rejse først. Håber at de lave priser holder. |
|
|
Wangtan |
Lagt på d. 23/03-2015 20:57
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 89 |
Udemærket ... Vi slår også osse til med de fine priser .Tak for info. Dejligt med gode priser fra Thaizzz så man ikke skal ud i noget med Qatar og mellem landninger og alt det dér. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 24/03-2015 03:12
|
Øvet medlem Antal indlæg: 302 |
Kan det virkelig passe at det kun er CPH-BKK retur og ikke omvendt, fordi jeg kan ikke finde nogle billetter i det prisleje med Thai? Og de billige billetter efter Sonkran/May er også CPH-BKK retur og ikke omvendt! Det billigste jeg kan finde er Aeroflot og dem skal jeg bare ikke flyve med! Håber at der på et eller andet tidspunkt kommer billige billetter BKK-CPH retur??? Mvh Michael |
|
|
vandango |
Lagt på d. 24/03-2015 09:12
|
Michael Andersen skrev: Kan det virkelig passe at det kun er CPH-BKK retur og ikke omvendt, fordi jeg kan ikke finde nogle billetter i det prisleje med Thai? Og de billige billetter efter Sonkran/May er også CPH-BKK retur og ikke omvendt! Det billigste jeg kan finde er Aeroflot og dem skal jeg bare ikke flyve med! Håber at der på et eller andet tidspunkt kommer billige billetter BKK-CPH retur??? Mvh Michael Den anden vej har altid været dyrere. Thaiairways har tilbud enngang imellem, men så skal du jævnligt holde øje med deres internationale hjemmeside. Men hvis jeg stod og skulle en tur til Danmark, ville jeg helt klart gå ind på Norwegians hjemmeside og søge på ca. datoer men vælge priskalenderen. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 24/03-2015 14:05
|
Vandango er det thaiairways.com hvor de plejer at komme med deres tilbud og ikke div søgemaskiner? er det her? http://www.thaiai...tion.page? vandango skrev: Michael Andersen skrev: Kan det virkelig passe at det kun er CPH-BKK retur og ikke omvendt, fordi jeg kan ikke finde nogle billetter i det prisleje med Thai? Og de billige billetter efter Sonkran/May er også CPH-BKK retur og ikke omvendt! Det billigste jeg kan finde er Aeroflot og dem skal jeg bare ikke flyve med! Håber at der på et eller andet tidspunkt kommer billige billetter BKK-CPH retur??? Mvh Michael Den anden vej har altid været dyrere. Thaiairways har tilbud enngang imellem, men så skal du jævnligt holde øje med deres internationale hjemmeside. Men hvis jeg stod og skulle en tur til Danmark, ville jeg helt klart gå ind på Norwegians hjemmeside og søge på ca. datoer men vælge priskalenderen. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 24/03-2015 14:10
|
Yes. |
|
|
Conrad |
Lagt på d. 24/03-2015 15:25
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 959 |
Hej Michael, Har du foer floejet med Aeroflot? siden du ikke vil flyve med dem? De har ellers nyere Boeing og Airbus fly og mellemlandingen i Moskva gaar gnidningloest, det eneste jeg savnede var at det staerkeste man kunne faa at drikke var aeblemost, men i Moskva lufthavn var der flere restauranter, saa det gik. Og det var det billigste selskab, naar Norwegian faar lagt alle deres gebyrer paa, saa blev de noget dyrere. Venlig hilsen Conrad |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 24/03-2015 16:24
|
Ja en gang for lang tid side, og det er nok, jeg har også hørt om flere dårlige oplevelser/tilfælde, hvor det bare ikke var til at holde ud, stang stive russerer osv.... så det bliver det ikke! mvh Michael |
|
|
vandango |
Lagt på d. 24/03-2015 16:38
|
Michael Andersen skrev: Ja en gang for lang tid side, og det er nok, jeg har også hørt om flere dårlige oplevelser/tilfælde, hvor det bare ikke var til at holde ud, stang stive russerer osv.... så det bliver det ikke! mvh Michael Michael læs lige denne tråd. http://www.thaila...d_id=17266 |
|
|
zapper |
Lagt på d. 25/03-2015 23:46
|
Øvet medlem Antal indlæg: 442 |
Har du brug for en enkeltbillet så kan du på udvalgte datoer købe hos Thai airways til 2600 kr. |
|
|
Asian Farmer |
Lagt på d. 26/03-2015 15:13
|
Øvet medlem Antal indlæg: 445 |
Lidt off....... Qatar Airway er billige fra CPH til BKK med stop i Doha i April. Min datter har lige booket fra 9/4 til 21/4 med 3 timer og 20 min ventetid ud og 1 time og 35 minutter hjem. Pris: 3.281 Kr ! |
|
Spring til debat: |