Se indlæg
 Udskriv debat
Thailand/Laos tur 2014
kanut
Jeg var på en tur med min ældste (30år) dreng til Thailand og Laos i november2014, i andledning af at jeg blev 60 år.
Min kone ville ikke med på turen, da jeg havde valgt at vi skulle en tur ud i junglen, og køre på kabler i trætoppene og overnatte i træhytter 40 meter over jorden.
Efter denne fantastiske oplevelse skulle vi videre ned af Mekong floden i spedbåd, det er sjovt, meget larmende og hurtigtGrin.
Vi startede i Bangkok i et par dage, for derefter at flyve op til den gyldne trekant, der havde vi et par sjove dage med udflugter i området ( det kan anbefales ) derefter over Mekong til Laos med mange sjove og spændendene ture i skoven og på floden, vi besøgte nogle dejlige byer langs mekongfloden for til sidst at ende i Vientiane, hvor vi havde nogle dejlige dage, derefter vendte vi tilbage til min ynglings by Bangkok,hvor vi gav den gas i 3 dage inden vi vendte hjem til kolde Danmark for at holde jul.

Jeg havde købt et gopro kamera til turen og fik brugt det flittigt, jeg har lagt en del af mine optagelser ind på you tupe under navnet Erling Møldrup, det er ham den flotte fyr med kasketten, og ikke ham med gitaren Smile så der kan man få et indtryk af hvordan der er i Laos.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

Webmaster
Det må være den rette YouTube-gruppe her:
- YouTube

Fin musik der er lagt ind over :-)
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
vandango
Har du så dit go pro siddende oven på hovedet? Smile

Ellers fine filmklip.

kanut
Takker for god kritik Smile der er omkring 80 små film tror jeg nok, så der er noger at hygge sig med Smile

kanut
Ja da og på stang Smile

kro90
Hej Kanut
Kikkede lidt rund, mange flotte videoer. Savner Thailand, men det må vente til vi har ferie igen.
Kim

sony
Ja tak for dine videoer, der er mange gode imellem dem jeg har fået set.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Spring til debat: