Se indlæg
 Udskriv debat
Thai airways
mudi
Har fundet Billige flybilleter med Thai fra Krabi til Bangkok til ca. 300kr, er de nogen som ved om man betaler gebyr for betaling med mastercard på thais hjemmeside ???

Mange tak mvh Mudi

Nahm
Hvis du synes 300,- er dyrt vent lidt....Smile men helt ærligt det lyder godt
Mvh,
Nahm

holmholm
mudi skrev:

Har fundet Billige flybilleter med Thai fra Krabi til Bangkok til ca. 300kr, er de nogen som ved om man betaler gebyr for betaling med mastercard på thais hjemmeside ???

Mange tak mvh Mudi

Du kan da prøve at lave en bestilling uden at trykke på køb.
Kunne godt forestille mig at 300 kr er uden skatter og afgifter. Men det finder du ud af hvis du prøver mit forslag.
300 kr lyder næsten for godt når det er Thai.

kro90
Ja du skal betale kortafgift på Thais hjemme side, det skal du ikke ved personligt fremmøde på Deres kontor på Rådhuspladsen.
Det var det jeg fandt frem til sidste år.
Men 300,- kan du ikke fortælle lidt om hvornår der er rejser til den pris, mon ikke det er 3.000,- og så skatter og afgifter, så du op på omkring 6.500,- Det er det jeg har fundet som det billigste her til sommer.
Kim

THansen
kro90 skrev:

Ja du skal betale kortafgift på Thais hjemme side, det skal du ikke ved personligt fremmøde på Deres kontor på Rådhuspladsen.
Men 300,- kan du ikke fortælle lidt om hvornår der er rejser til den pris, mon ikke det er 3.000,- og så skatter og afgifter, så du op på omkring 6.500,- Det er det jeg har fundet som det billigste her til sommer.

Måske er 6.500 kr. billigt for en returbillet fra København til Bangkok men de nævnte 300 kr. er prisen for en billet fra Krabi til Bangkok.

zapper
Ja Thai air har lige lanceret en kampagne på ruten KBH- BKK til tilbudspris på 5800, hvor mange billetter forventer de mon at sælge når du med Norwegian kan komme afsted for under 3500 kr.

jh
zapper skrev:

Ja Thai air har lige lanceret en kampagne på ruten KBH- BKK til tilbudspris på 5800, hvor mange billetter forventer de mon at sælge når du med Norwegian kan komme afsted for under 3500 kr.

Ja for mit vedkommende hvis jeg skulle afsted fra København spenderede jeg de 1300 kr mere med Thai,de andre der kun flyver ca hver 3 gang de skal og når de aflyser er de fuldstændige ligeglade med dem der står tilbage.

birkedhoj
Kro90. Tror du skal læse Mudi's indlæg igen.
Flyver PE med THAI altid

mudi
Købte biletter med Emirates i dag til januar 2016 til 5300kr stykket, undrer mig bare over at der Kun er kommet en bekræftelse på købet, men ingen e-billet, men er der ikke noget om der kan gå op til 24 timer inden den lander i indbakken ??? Jeg købte på flybillet.dk som var 400kr billigere end hvad jeg kunne købe til på emiraternes hjemmeside ???

mudi
På thai,s hjemmeside kan man købe oneway krabi -Bangkok til 301 kr helt frem til januar 2015 (skyscanner)

natty
kro90 skrev:

I december købte jeg BKK-Chiang Mai, mens jeg var i Thailand og via deres hjemmeside. Der var intet kortgebyr, men måske er det anderledes i Danmark.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

kro90
Sorry, fik ikke læst rigtigt, antog fejlagtigt det var fra Cph.
Kim

zapper
mudi skrev:

Købte biletter med Emirates i dag til januar 2016 til 5300kr stykket, undrer mig bare over at der Kun er kommet en bekræftelse på købet, men ingen e-billet, men er der ikke noget om der kan gå op til 24 timer inden den lander i indbakken ??? Jeg købte på flybillet.dk som var 400kr billigere end hvad jeg kunne købe til på emiraternes hjemmeside ???

Det er fordi, at rejseselskabet afventer bekræftelse på at betaling nu også er ok. Der er forskel på, hvor hurtig de reagerer med afsendelse af endelig ebillet.

Dalton
Fløj Krabi til DMK i går med air asia til 2100 baht med sædevalg og 25 kg baggage
Billigste Thai billet da jeg bestilte i tirsdags var til 2800
Så de 300 kr lyder ret billigt
Det hjælper jo så ikke så meget hvis det er indtil januar 2015.

Dalton

mudi
2016 Smile

mudi
lad være med at betale for de opreklamerede "servicepakker" hos udbyderne, man kan sagtens bestille flysæder uden....

mudi
holmholm skrev:

mudi skrev:

Mange tak mvh Mudi

Du kan da prøve at lave en bestilling uden at trykke på køb.
Kunne godt forestille mig at 300 kr er uden skatter og afgifter. Men det finder du ud af hvis du prøver mit forslag.
300 kr lyder næsten for godt når det er Thai.

Har lige købt på flybilletter på thais hjemmeside via skyscanner, krabi - Bangkok int. Lufthavn 300 kr pr. Person, jan 2016, det er vel en god pris 😀😀

mudi
Har som sagt lige købt med thai fra krabi til Bangkok, kan man forud bestille siddepladser på sådan en indenrigs rute eller er det først mulig senere ?

natty
Vores lille mudi, er vist ved at udvikle sig til en rigtig Spørge Jørgen.
Lige meget hvor mange spørgsmål han/hun får svar på, er der altid et nyt Wink
https://www.youtu...0FMFowP0dU
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

mudi
natty skrev:

Vores lille mudi, er vist ved at udvikle sig til en rigtig Spørge Jørgen.
Lige meget hvor mange spørgsmål han/hun får svar på, er der altid et nyt Wink
https://www.youtu...0FMFowP0dU

Det er helt okay Smile og du udvikler svar, du egenligt slet ikke ved noget om, som feks. " du skal nok købe en servicepakke for at bestille sæder på flyet" godt jeg ikke lyttede til det og smed penge ud af vinduet, for det går nemlig rigtig fint med at bestille flysæder uden servicepakken. Cool

Spring til debat: