Se indlæg
 Udskriv debat
kæmpe skildpadde i hua hin !!!!
dutling68
kæmpe skildpadde fundet død på stranden i hua hin ved koh tao
i179.photobucket.com/albums/w284/GhiaDK/Dansk%20Thai%20Website/2013011610041466150047482_zps1fc75907.png
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

Nero
Hold da helt op. En ordentlig krabat.

Ved man hvor gammel den var og hvad den vejer? Iøvrigt mega vanskeligt at komme ind på tråden her i Thailand.

Amagerdreng
Ja ok meget skal man tro på men dette burde nok være en 1 Aprils nar..fra dutling68s side O-). Mon ikke det er en skulptur som der skal være eller er blikfang for Koh Tao !! Den ser temmelig kunstig ud. Måske skåret i træ..Bare et gæt og kom bare med mere info.
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

Hymmer
He He Grin tror det er en rekvisit fra den nye Jurassic park filmSmile

Den størrelse skildpadde har ikke levet de sidste par millioner år Smile

HansW
Billedet er fra den 16/1/2013 og har vaeret vist mange gange paa diverse forums med angivelse af lige saa mange steder;)
Troer ogsaa at det er en artifice not real.
MVH Hans

Fotofreak
Ikke nok med at thaierne har fanget skildpadden 'gamera the great' , men nu har de gudhjælpemig også skåret hovedet af den - Skandaløst !

33.media.tumblr.com/885ab6f90217db20387b32eb539fa2e9/tumblr_n7dfqoOM1O1s2jfn0o3_1280.jpg

Iøvrigt er amerikanerne ikke en skid bedre - Under et flådebesøg i Pattaya fornylig, fangede de 'Moby Dick' og de begyndte også at myrde løs - Føj siger jeg bare !

2.bp.blogspot.com/-esWmVjG0yZQ/UeyMwYS7zdI/AAAAAAAAdas/rTBvex2cM30/s1600/pacific+rim+(9).jpg

M.v.h. Fotofreak Wink

(Klik på fotos for større billeder)

vandango
Der ka jo være flere tusinde på sådanne et skiv. Så mon ikke bare at de har ædt Moby.
Men hva faen skete der så med Mobys Dick?
Redigeret af vandango d. 19/12-2014 10:43

1viggovax
ja så er der måske snart tilbud på skilpadede suppe
eller skal man igen nøjes med forlorden skilpadde.
hygge viggovax sattahipWink

Spring til debat: