Se indlæg
 Udskriv debat
FANTASTISKE PRISER MED VORES A380 TIL BANGKOK - KUN 3 DAGE!
Webmaster
Vores A380 vil ændre måden, du rejser på. Fredag den 5. december starter vores A380 med at flyve til Bangkok. For at fejre denne specielle dag lancerer vi en 3 dages kampagne med fantastiske priser til Bangkok.

Fra nu og indtil 7. december 2014 kan du booke dine billetter og spare penge på Economy, Business og First Class billetter fra 12. januar 2015 til 15. juni 2015.

De tilbyder bla. København - Bangkok for kr. 3445,-

Se nærmere HER
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
lindy
Det er da godt nok billigt, og man får indtryk af at der er tale om direkte A380 fly fra KBH, men det kan vel ikke være rigtigt? Eller er banerne udvidet nu så de kan lande i CPH?

V.h. Lindy
Smile

milex
Næ - ingen A380 fra CPH

jydetampen
nej men dreamliner fra cph til doha også skal man bare vælge den rigtige afgang fra doha for at flyve med airbus 380.
godt nok billigt fandt igår afgange til ca 3400 og kun godt 2 timer i doha

hiks
via doha, i doha er der fri wifi og det køre hurtigt og stabilt. det er super godt tilbud.

Men øv har bestilt med tyrkish air.

dardi
ØV .. det var kun en enkeltbillet. 5.100 for en T/R.

Girobank
Der står jo København-Bangkok og ikke retur!
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com

natty
i regler og vilkår står der bla.
Salgsperiode: 5.-7. december 2014
Rejseperiode: 12. januar-15. juni 2015. Hjemrejsen skal være afsluttet 15. juni 2015
Blackout datoer (rejse ikke tilladt):
-26. marts-2. april 2015 og 6. april-13. april 2015
Gælder på Qatar Airways opererede fly mellem København og Bangkok, Phuket, Singapore, Perth, Melbourne, Kuala Lumpur
Rabatten gælder for køb her og nu
Rabatten gælder for returbilletter i Economy, Business og i First Class
Der er begrænset plads og afhænger af tilgængeligheden i den aktuelle booking klasse. O og Q på Economy class, I og A på Business og First class

Priserne inkluderer alle rabatter, gebyrer, skatter og lufthavnsafgifter.
Minimum ophold: 3 dage for First, Business og Economy (Q). 5 dage for Economy (O)
Maksimum ophold: 3 måneder for First, Business og Economy (Q). 1 måned for Economy (O)
På udvalgte ruter kan der tilkomme weekend tillæg.
Billetterne er kun gyldige på Qatar Airways og kan ikke overføres til andre selskaber
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Thaidreamer
der er vel ingen der gider sidde og vente 7-8 timer eller mere i en lufthavn ... ( der er jo ingen af de billetter med kort transit tid til billige penge ) jeg gør i hvert fald ikke

fjelle123
Jeg har lige benyttet mig af deres tilbud, cph-doha-bkk og omvendt flyver med a380 fra doha bkk bkk doha,

Vi er 2 voksne en pige på 5 og en dreng på 9 mdr. Kom af med ialt 10417 kr.

Transit tid ud 3 timer og hjem 2 timer.

Anonym Bruger
Prøvede lige og tjekke prisen på min sædvanelige tur i Maj/juni og jeg kan finde biletter til 3900 kr men desværre er ventetiden for at flyve med 380'eren over 7 timer og så er det ikk det værd. Så hellere betale de 5-600 kr ekstra og flyve direkte.

total
Qatar Airways - fra i dag igen billige billetter.
Jeg har købt t/r 17/2-12/3 kr. 3.611,- Transittid ud 3 tim og hjem 1 tim og 40 min.Sunflower

Spring til debat: