Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Tip til billig flybillet. 22.12 - 14.1.2015
|
|
vandango |
Lagt på d. 26/11-2014 16:19
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Tak Conrad. Håber at jeg kan ryge i lufthavnen, når man alligevel skal vente nogle timer. Har jo ikke været der før, så der bliver vel også noget at kigge på. |
|
|
jh |
Lagt på d. 26/11-2014 16:29
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
vandango skrev: jh skrev: vandango skrev: Har grundet sygdom ikke kunnet lægge datoer ind for ferie på min arbejdsplads. Men er raskmeldt fra December. Så nu er jeg alt for sent ude og kigge efter flybillet. Hvad jeg kan finde er priser på 10.500 - 11.500 kr, og hvis jeg ændrer udrejsedatoen til den 23 eller 24, kan jeg spare 1000 kr. Har bryllupsdag den 24 december. Er der nogen der har en god ide til billigere flybillet, rejsetiden må ikke være over 14-15 timer hver vej. Har været inde over en masse søgemaskiner på internernettet. På linket er der fundet en med god rejsetid til 5300 kr med Qatar det er en billig pris den tid. http://matrix.ita...2c4f753863 Jahhh den går ikke rigtig, du skal herefter "selv" ud og finde et rejsebereau der vil sælge dig billetten. Har prøvet - men det gik ikke. Hvordan gjorde du selv? Jeg var kun inde og kikke på siden da jeg kom i tanke om du eftersøgte en billig billet,denne side var der en der lagde på Thai portalens side for ca 1 måned siden.Man kan ikke købe noget på siden kun undersøge markedet.Jeg skal med Tyrkisk 15 December har købt direkte hos dem,men den købte jeg i Januar. |
|
|
Conrad |
Lagt på d. 26/11-2014 16:43
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 959 |
Jo vandango, jeg saa da folk som havde en cigaret i munden. Mange butikker som i andre lufthavne, saa lidt er der da at se paa. |
|
|
Un-jai |
Lagt på d. 29/11-2014 03:05
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 65 |
I know, off topic, men nu har Vandango fået sin billet, så jeg tillader mig alligevel at spørge: Hvordan er det at flyve med Emirates? Det er jo muhamedanere... Lugter der lige så skrækeligt på den som på Paki? Jeg kunne godt tænke mig en tur med A380, så hvis det var til at udholde kunne det meget vel være det skulle blive dem næste gang Mvh Un-Jai Solen skinner altid, det er bare et spørgsmål om at finde et hul i skyerne
|
|
|
Skipper Hans |
Lagt på d. 29/11-2014 03:17
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 93 |
Un-jai, jeg flyver altid med Emirates Manila - Dubai - Johannesburg, fine fly og rigtig god service. Fra Manila til Dubai er det med den mindre Airbus, og Dubai - Jo'burg er med A380 internationale Steward's/Stewardesser og naesten alle sprog er representeret. Flyver ogsaa modsat med same airline og fly hver 10'nde uge. der serveres alcohol og maden er standard som paa oevrige airlines, har ogsaa floejet med dem paa andre destinationer naar jeg har vaeret kaldt til andet skib for en kort afloesning, for mig er det det foretrukne selskab... Redigeret af Skipper Hans d. 29/11-2014 03:24 |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 29/11-2014 05:10
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Hvordan er det at flyve med Emirates? Det er jo muhamedanere... Lugter der lige så skrækeligt på den som på Paki? Hvis du ikke kan lide muslimer eller har fordomme mod dem, så synes jeg, du skal finde et andet selskab. Der er også visse ferieområder i Thailand, du skal holde dig fra, for ikke at snakke om visse boligområder i Danmark. Hvis du heller ikke kan klare dem, når der kun er få af dem, så hold dig hjemme i din bolig. |
|
|
Un-jai |
Lagt på d. 29/11-2014 09:41
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 65 |
Det lyder godt "Skipper" så må jeg prøve dem ;-) Jamen Kim jeg har skam ikke noget mod dem, det var for at få en ide om hvordan det er, jeg har ikke prøvet det før, men jeg har været i SAS-Cleaning og har været ombord på Paki mange gange, det ville du ikke ønske dig hvis du har set den efter en flyvetur... De er rent ud sagt nogle store møgsvin!!! Den lugter og ligner lort, hvis det er tilfældet med Emirstes skulle jeg ikke nyde noget, giver så hellere et par tusser mere og flyver med Thai, så ingen fordomme her... ;-) Solen skinner altid, det er bare et spørgsmål om at finde et hul i skyerne
|
|
|
vandango |
Lagt på d. 29/11-2014 10:29
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
jh skrev: vandango skrev: Har grundet sygdom ikke kunnet lægge datoer ind for ferie på min arbejdsplads. Men er raskmeldt fra December. Så nu er jeg alt for sent ude og kigge efter flybillet. Hvad jeg kan finde er priser på 10.500 - 11.500 kr, og hvis jeg ændrer udrejsedatoen til den 23 eller 24, kan jeg spare 1000 kr. Har bryllupsdag den 24 december. Er der nogen der har en god ide til billigere flybillet, rejsetiden må ikke være over 14-15 timer hver vej. Har været inde over en masse søgemaskiner på internernettet. På linket er der fundet en med god rejsetid til 5300 kr med Qatar det er en billig pris den tid. http://matrix.ita...2c4f753863 Undskyld - glemte at sætte dette email svar ind fra Qatar. Dear Sir/Madam, The search engine you have used are not updated with our booking system, the price is not available on those date you have choosen. Kind regards/Med vänlig hälsning, Sid Chia Senior Reservations Agent Scandinavia, Finland & Baltic States Qatar Airways Reservations Sweden: +46 8 402 0080 Denmark: +45 38 124 124 Norway: +47 85 22 59 99 Finland: +358 94 241 93 39 |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 29/11-2014 10:40
|
Un-jai skrev: Det lyder godt "Skipper" så må jeg prøve dem ;-) Jamen Kim jeg har skam ikke noget mod dem, det var for at få en ide om hvordan det er, jeg har ikke prøvet det før, men jeg har været i SAS-Cleaning og har været ombord på Paki mange gange, det ville du ikke ønske dig hvis du har set den efter en flyvetur... De er rent ud sagt nogle store møgsvin!!! Den lugter og ligner lort, hvis det er tilfældet med Emirstes skulle jeg ikke nyde noget, giver så hellere et par tusser mere og flyver med Thai, så ingen fordomme her... ;-) Jeg kan ikke se noget problem i, at du ikke kan lide et flyselskab efter en uheldig oplevelse. Det, jeg opponerede mod, var dit lighedstegn med det og så en trosretning. Og så også lidt, hvad du kaldte dem. De er muslimer. |
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 29/11-2014 12:43
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 738 |
Det er rigtigt der er forskel på opførsel på flyene. Rigtigt der er visse, der ikke respekterer, de der skal rengøre flyet efter rejsen. (nu bruger jeg ikke tro eller religion her) Men det gælder mange nationaliteter. Flyver PE med THAI altid
|
|
|
Skipper Hans |
Lagt på d. 29/11-2014 14:05
|
Kim Ludvigsen skrev: Un-jai skrev: Det lyder godt "Skipper" så må jeg prøve dem ;-) Jamen Kim jeg har skam ikke noget mod dem, det var for at få en ide om hvordan det er, jeg har ikke prøvet det før, men jeg har været i SAS-Cleaning og har været ombord på Paki mange gange, det ville du ikke ønske dig hvis du har set den efter en flyvetur... De er rent ud sagt nogle store møgsvin!!! Den lugter og ligner lort, hvis det er tilfældet med Emirstes skulle jeg ikke nyde noget, giver så hellere et par tusser mere og flyver med Thai, så ingen fordomme her... ;-) Jeg kan ikke se noget problem i, at du ikke kan lide et flyselskab efter en uheldig oplevelse. Det, jeg opponerede mod, var dit lighedstegn med det og så en trosretning. Og så også lidt, hvad du kaldte dem. De er muslimer. Hvorfor nu det gule kort???? ell. idet hele taget oponere imod en mening som Un-ja underbygger med facta fra hans daglige arbejde??? |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 29/11-2014 14:40
|
Skipper Hans skrev:Hvorfor nu det gule kort???? ell. idet hele taget oponere imod en mening som Un-ja underbygger med facta fra hans daglige arbejde??? Fordi det er ikke er særligt pænt at skære alle med en bestemt religion over én kam. Uanset om det er muslimer, jøder, kristne eller noget helt fjerde. Desuden kan det være en overtrædelse af den såkaldte racisme-paragraf. Som jeg skrev senere, der er ikke noget galt i at mene, at et bestemt flyselskab ikke er særlig gode til at gøre rent, overholde tidsplaner osv. Det er sammenkoblingen med en religion, der er noget galt med - især når det er noget nedsættende. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 29/11-2014 14:55
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Man kan vaere uheldig med hvem man flyver sammen med. F.eks. fulde nordmaend som sidder bagved een og sparker i ens saede. Sviner toilettet til med braek osv osv. Ligeledes kan man vaere uheldig og sidde ved siden af en svedig ildelugtende person i 10 timer, nu naevner jeg hverken nationalitet eller religion, men det er et folkefaerd som thaierne ikke synes saerlig godt om, saa vaersaagod og gaet. |
|
|
Skipper Hans |
Lagt på d. 29/11-2014 15:21
|
Takker for belaeringen, ell. Forsoeget paa det, men det rokker ikke det mindste paa facta og kendsgerninger, og under alle omstaendigheder flyver Un-jai jo heller ikke med paki airways alene ud fra hans erfaringer, og det er da rart han deler hans daarlige erfaringer ud til andre. Saa alle der skal ud at flyve oenskes en behagelig rejse hvad enten de flyver her ell. Der... |
|
|
milex |
Lagt på d. 29/11-2014 17:54
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 830 |
Nu er det nok svært at flyve med Pakistan Airlines til Thailand. Mit problem med Emirates Qatar etc, er at de med olie-milliarder i ryggen prøver at nedlægge samtlige europæiske flyselskaber. Og så er det vel efterhånden en skrøne med at fulde pax er et problem på flyrejser. Jeg rejser 4 til 5 gange til Thailand pr. år. Med Thai/Lufthansa og tidligere SAS - har ALDRIG set/mærket problemet. Måske mere et problem på charter-rejser - som i 'gamle' dage - på ture til Spanien. |
|
|
milex |
Lagt på d. 29/11-2014 18:03
|
Un-jai skrev: I know, off topic, men nu har Vandango fået sin billet, så jeg tillader mig alligevel at spørge: Hvordan er det at flyve med Emirates? Det er jo muhamedanere... Lugter der lige så skrækeligt på den som på Paki? Jeg kunne godt tænke mig en tur med A380, så hvis det var til at udholde kunne det meget vel være det skulle blive dem næste gang Mvh Un-Jai Thai flyver med A380 på Frankurt. Om man synes det er en oplevelse eller ej - tja same same synes jeg. |
|
|
milex |
Lagt på d. 29/11-2014 18:05
|
Øv - ikke kurt - men furt |
|
|
jh |
Lagt på d. 30/11-2014 17:14
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
vandango skrev: jh skrev: vandango skrev: Har grundet sygdom ikke kunnet lægge datoer ind for ferie på min arbejdsplads. Men er raskmeldt fra December. Så nu er jeg alt for sent ude og kigge efter flybillet. Hvad jeg kan finde er priser på 10.500 - 11.500 kr, og hvis jeg ændrer udrejsedatoen til den 23 eller 24, kan jeg spare 1000 kr. Har bryllupsdag den 24 december. Er der nogen der har en god ide til billigere flybillet, rejsetiden må ikke være over 14-15 timer hver vej. Har været inde over en masse søgemaskiner på internernettet. På linket er der fundet en med god rejsetid til 5300 kr med Qatar det er en billig pris den tid. http://matrix.ita...2c4f753863 Undskyld - glemte at sætte dette email svar ind fra Qatar. Dear Sir/Madam, The search engine you have used are not updated with our booking system, the price is not available on those date you have choosen. Kind regards/Med vänlig hälsning, Sid Chia Senior Reservations Agent Scandinavia, Finland & Baltic States Qatar Airways Reservations Sweden: +46 8 402 0080 Denmark: +45 38 124 124 Norway: +47 85 22 59 99 Finland: +358 94 241 93 39 Jeg kan se de stadig har den pris på siden,jeg beklager du ikke kunne få billet til den pris men de priser de sender ud på denne side kan man da ikke regne med.Kan se du rejser med russerne derned.Der er heldigvis kun 14 dage til jeg flyver derned skøøøøøøøøønt med 1 måneds ferie. |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |