Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
en dansk turist.....
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 14/11-2014 05:53
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
[img]https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t31.0-8/10468049_10203781014500731_5486610413738874016_o.jpg[/img] is not a valid Image.
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
Skipper Hans |
Lagt på d. 14/11-2014 08:05
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 93 |
Det havde nok vaeret bedre at vise de samme 2 foedder naeste dags morgen efter en svirretur rundt I svinestien, |
|
|
sank |
Lagt på d. 14/11-2014 08:26
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Stikelsbærben og flotte sokker |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 14/11-2014 09:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
Han er IKKE Dansker 100 %. Se på farverne på hans sokker ?? Yeps farverne fra det egyptiske flag....eller måske Yemen.. Men dansk er det ikke... Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
cesse |
Lagt på d. 14/11-2014 15:04
|
Øvet medlem Antal indlæg: 408 |
Amagerdreng skrev: Han er IKKE Dansker 100 %. Se på farverne på hans sokker ?? Yeps farverne fra det egyptiske flag....eller måske Yemen.. Men dansk er det ikke... Hvad mener du jeg har da haft et par sokker magen til (for 30 år siden) |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 14/11-2014 15:32
|
Øvet medlem Antal indlæg: 257 |
uden tvivl en nordmand, det er kun nordmænd der notorisk går med sokker i sandalerne. |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 14/11-2014 15:36
|
Så beviser det bare du ingen smag havde...O-) da du var yngre og blot 17 år... Man fristes til at tro måske et selvportræt !!!!!! Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 14/11-2014 15:57
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
cesse skrev: Amagerdreng skrev: Han er IKKE Dansker 100 %. Se på farverne på hans sokker ?? Yeps farverne fra det egyptiske flag....eller måske Yemen.. Men dansk er det ikke... Hvad mener du jeg har da haft et par sokker magen til (for 30 år siden) yes nemlig dem har jeg også haft købt i tøjexperten Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
sony |
Lagt på d. 14/11-2014 16:09
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Det åbenbart kun dem fra lorteøen der er for fine til at gå med sådan nogle sokker eller skulle man sige fordømmende. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 14/11-2014 16:28
|
Det er med sikkerhed ikke et flag som farven på sokkerne skal efterligne. I så fald kunne det også være Syriens el. Iraks flag (hvis den nederste farve er sort og ikke mørkeblå). Det kaldes ganske almindelige tennis sokker og var meget synlige i 80'erne og 90'erne, men fås altså stadig. Jeg har aldrig haft noget imod hvordan andre folk går klædt...hvis de finder det behageligt at have tennis sokker og sandaler, så fint med mig, der kan opså være en grund til det (grimme fødder, svamp osv)....men jeg forstår bare ikke hvorfor man ikke giver de stakkels fødder lidt frisk luft...og det er ikke noget du scorer point på hos kvinderne. Men i Thailand er det jo "good-heart" (dvs. pengene) der tæller og ikke type fodtøj. |
|
|
maik |
Lagt på d. 14/11-2014 16:30
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 582 |
Da jeg går meget, må jeg indrømme jeg (næsten) altid har strømper på i sandalerne for at beskytte fødderne. Sokker som dem her har jeg dog aldrig brugt.
|
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 14/11-2014 17:56
|
Det siger så mere om jeres tøj-strømpe/sokke smag end noget andet... Kære visse personer... prøv nu at se mit indlæg fra den søde (kan jeg skrive sjove ?) side... I er dog forladt og tørlagt for ironi... Gud hjælpe mig om man kommenterer mit indlæg om flag og farver... Læs dog mellem linjerne... Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
vandango |
Lagt på d. 14/11-2014 18:48
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
maik skrev: Da jeg går meget, må jeg indrømme jeg (næsten) altid har strømper på i sandalerne for at beskytte fødderne. Sokker som dem her har jeg dog aldrig brugt. Det kan du også være glad for. Ved nøjere kig på billedet kan jeg se at det er de samme som dyne larsen solgte i 5 pars bundter for 20 kroner, i gamle dage. Første gang du brugte dem, var de ok. Følgende når du vaskede dem og tørretumblede dem, krympede de en størrelse. Efter få vask var du så rasende og frusteret over når du skulle have dem på, husker nogen gange havde jeg tårer i øjnene, især når jeg havde travlt og skulle på arbejde. Det var et helvede at rive og flå i dem, så de kunne komme på fødderne. Har ikke noget imod dynelarsen som sådanne, men for hvad han udsatte mig for, ville en solid gang spanking være på sin plads. |
|
|
natty |
Lagt på d. 14/11-2014 18:54
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Et lidt sjovt emne, men jeg kan heller ikke forstå hvorfor man ikke slipper fusserne fri, når muligheden er der. De er sgu alligevel spærret inde længere end godt er og har kun godt af lidt luft. Under alle omstændigheder er sokker i sandaler ikke noget kønt syn, og det gør absolut ingen mere handsome, medmindre det selvfølgelig er æstetiske hensyn som gør at man helst vil dække dem til. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
vandango |
Lagt på d. 14/11-2014 19:02
|
JS skrev: Det er med sikkerhed ikke et flag som farven på sokkerne skal efterligne. I så fald kunne det også være Syriens el. Iraks flag (hvis den nederste farve er sort og ikke mørkeblå). Det kaldes ganske almindelige tennis sokker og var meget synlige i 80'erne og 90'erne, men fås altså stadig. Jeg har aldrig haft noget imod hvordan andre folk går klædt...hvis de finder det behageligt at have tennis sokker og sandaler, så fint med mig, der kan opså være en grund til det (grimme fødder, svamp osv)....men jeg forstår bare ikke hvorfor man ikke giver de stakkels fødder lidt frisk luft...og det er ikke noget du scorer point på hos kvinderne. Men i Thailand er det jo "good-heart" (dvs. pengene) der tæller og ikke type fodtøj. Nogle Pharmacia´er sælger en creme der hedder LUMARIN, og når du vender æsken om står der LUMARIN på thai. Æsken er orange og hvid med sorte bogstaver. Cremen slår alle dårligdomme ihjel du har medbrunget mellem dine tæer og på neglene. Kør en kur med påsmøringer 2 gange om dagen i en uge, mix med et par fodbade, jeg garanterer dig at du kan score en barpige allene på at vise dine tæer frem. Det blev i sin tid ordineret mig fra en overlæge på et infektionsambulatorie på Bispebjerg Hospital. Han forklarede at det var det bedste middel på markedet i dag. UPS. glemte at skrive, at den gamle støder på BBH havde ret. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 14/11-2014 19:15
|
vandango skrev: JS skrev: Det er med sikkerhed ikke et flag som farven på sokkerne skal efterligne. I så fald kunne det også være Syriens el. Iraks flag (hvis den nederste farve er sort og ikke mørkeblå). Det kaldes ganske almindelige tennis sokker og var meget synlige i 80'erne og 90'erne, men fås altså stadig. Jeg har aldrig haft noget imod hvordan andre folk går klædt...hvis de finder det behageligt at have tennis sokker og sandaler, så fint med mig, der kan opså være en grund til det (grimme fødder, svamp osv)....men jeg forstår bare ikke hvorfor man ikke giver de stakkels fødder lidt frisk luft...og det er ikke noget du scorer point på hos kvinderne. Men i Thailand er det jo "good-heart" (dvs. pengene) der tæller og ikke type fodtøj. Nogle Pharmacia´er sælger en creme der hedder LUMARIN, og når du vender æsken om står der LUMARIN på thai. Æsken er orange og hvid med sorte bogstaver. Cremen slår alle dårligdomme ihjel du har medbrunget mellem dine tæer og på neglene. Kør en kur med påsmøringer 2 gange om dagen i en uge, mix med et par fodbade, jeg garanterer dig at du kan score en barpige allene på at vise dine tæer frem. Det blev i sin tid ordineret mig fra en overlæge på et infektionsambulatorie på Bispebjerg Hospital. Han forklarede at det var det bedste middel på markedet i dag. UPS. glemte at skrive, at den gamle støder på BBH havde ret. hehe jeg håber ikke du tror at jeg har noget galt med fødderne, jeg tænkte bare at nogle måske er flove over deres knap så lækre fødder. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 14/11-2014 19:23
|
Ha ha ha JS - jeg havde fået Rosen, og havde ben ligesom den tyske elefantmand, som nu er blevet varfet ud af Thailand. Overlægen mente at det muligvis var startet af en fod neglesvamp som var gået i sig selv. |
|
|
natty |
Lagt på d. 14/11-2014 19:32
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Lumarin, er det et middel mod fod- og neglesvamp? PS. edit da du måske selv lige har svaret :-) Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
vandango |
Lagt på d. 14/11-2014 20:04
|
natty skrev: Lumarin, er det et middel mod fod- og neglesvamp? PS. edit da du måske selv lige har svaret :-) Ja det er supermidlet, og fåes mange steder i Thailand. Ja og svamp på huden også. Den forrige generation hed vist noget som brentan salve. Det var overlægen på BBH der forklarede det for mig. |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 15/11-2014 11:01
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
Amagerdreng skrev: Det siger så mere om jeres tøj-strømpe/sokke smag end noget andet... Kære visse personer... prøv nu at se mit indlæg fra den søde (kan jeg skrive sjove ?) side... I er dog forladt og tørlagt for ironi... Gud hjælpe mig om man kommenterer mit indlæg om flag og farver... Læs dog mellem linjerne... godt at se at der er mindst en bruger der er fyldt med ironi Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |