Se indlæg
 Udskriv debat
Mobiltelefon: Oneplus One - Invite.
rinpoche
Min dreng er "faldet over" denne telefon, og da hans fødselsdag nærmer sig med hastige skridt, bliver "bahtman" læs undertegnede nok nødt til at efterkomme hans ønske. Suk...

Jo sværere et objekt er at få fat i, desto mere attråværdig forekommer den øjensynligvis.

Denne mobil kan kun købes via en "invite" fra en som allerede har købt telefonen.

Derfor lyder mit spørgsmål: Er der en af denne sides brugere, der kan levere en "invite", så vil jeg sætte stor pris herpå.

Mvh
rinpoche

VIP
rinpoche skrev:

Min dreng er "faldet over" denne telefon, og da hans fødselsdag nærmer sig med hastige skridt, bliver "bahtman" læs undertegnede nok nødt til at efterkomme hans ønske. Suk...

Jo sværere et objekt er at få fat i, desto mere attråværdig forekommer den øjensynligvis.

Denne mobil kan kun købes via en "invite" fra en som allerede har købt telefonen.

Derfor lyder mit spørgsmål: Er der en af denne sides brugere, der kan levere en "invite", så vil jeg sætte stor pris herpå.

Mvh
rinpoche

Smart, og dygtig, meget dygtig markedsføring. De får jo folk til at gøre opmærksom på deres produkt viralt, helt gratis!

Var inde på deres side og forsøgte at bestille, men nej kun hvis man har en invitation. Så markedsførings maskinen fortsætter, fordi folk som du, jeg og andre søger en "invite" som kan hjælpe. Jeg er imponeret.
Det er markedsføring i verdens klasse.

Håber du får fødselsdags gaven i hus, inden udløbs dato.

Vil gennem kvalificerede kanaler forsøge om jeg kan hjælpe, hvis du ikke allerede har fået din invite.
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

rinpoche
Det har jeg ikke, VIP.

Men jeg takker på forhånd for din indsats.

mvh

HackerJoe
Du behøver ikke en "invite" hvis du bestiller d. 17. November - men det skal gøres i et bestemt tidspunkt
Jeg har netop modtaget min OnePlus One igår, og det er klart den bedste mobil telefon på markedet i øjeblikket.
Læs mere her : http://www.digita...vember-17/

VIP
rinpoche skrev:

Det har jeg ikke, VIP.

Men jeg takker på forhånd for din indsats.

mvh

Det er meget mystisk.

Her står intet om invite:
http://www.mobils...lid.32402/

Har ellers sat forskellige i gang. Dog uden respons, indtil videre.

rinpoche
Hej VIP,

Jeg kan se, at salgsbutikken.dk har den på programmet, blot godt 1.000 dyrere end via en "invite" til at købe den direkte fra producenten.

Hmm. Jeg kommer nok til at bide i det sure æble Sad

VIP
rinpoche skrev:

Hej VIP,

Jeg kan se, at salgsbutikken.dk har den på programmet, blot godt 1.000 dyrere end via en "invite" til at købe den direkte fra producenten.

Det ville jeg gøre, hvis det var mig. Skide ærgerligt, men fred, ro, og glæde på bagsmækken.

Og det er da en fed telefon. Tillykke med knægten.

vandango
rinpoche skrev:

Hej VIP,

Vent lidt - jeg prøver at ligge en anmodning på min facebook, måske har nogen en invitation liggende.

mai tikied
Du kan forudbestille telefonen dem 17 november, du skal nok regne med at der er
leveringtid. Den hurtigste og bedste måde at skaffe telefonen på er ved at oprette dig som bruger på https://forums.on...ms/dansk/. Det er her man udveksler erfaringer og invites,..

Telefonen er absolut værd at vente på.

VIP
rinpoche skrev:

Hej VIP,

Rin. beklager meget, men mine kontakter er sløve og arbejder ikke helt i samme tempo, som undertegnede. Angel

Håber at du har fundet den rigtige løsning.

rinpoche
Hej VIP,

Jeg fandt den dyre løsning....

VIP
rinpoche skrev:

Hej VIP,

Jeg fandt den dyre løsning....

Tillykke, tror at det var smart. Den billige løsning kunne risikere at udløse endnu en fødselsdags gave,
fordi telefonen bestilt på invite, måske ikke ville nå frem til fødselsdagen.

jh
Kører måske lidt ved siden af tråden "undskyld" hvad er det for en telefon og hvad kan den som andre smartphone ikke kan,kan se den er lavet i Kina æhe de plejer da ikke at det bedste ry for kvalitet.
Og hvorfor er den svær at få fat i.

vandango
jh skrev:

Kører måske lidt ved siden af tråden "undskyld" hvad er det for en telefon og hvad kan den som andre smartphone ikke kan,kan se den er lavet i Kina æhe de plejer da ikke at det bedste ry for kvalitet.

Læs lidt her.

http://mobilsiden...lid.31999/

rinpoche
jh skrev:

Ikke noget problem i at køre lidt uden for tråden, som du udtrykker det.

Den kan noget som ingen andre kan i den prisklasse. Med en rå teknisk konfiguration der er på højde med de bedste (og dyreste).

Og så kan du få den via en "invite" til hhv 300 eller 349 US dollars med 16 eller 64 GB hukommelse.

Jeg har ikke noget problem med at købe kinesisk fremstillet elektronik.
Ahem.... Vi ved jo alle hvor de har teknologien fra ...

VIP
jh skrev:

Bliver I-Phone, Samsung, Huawei og forsæt selv, ikke også produceret i China?

vandango
Kinesisk fremstillet elektronik kan være ok, såfremt at kvalitetsstyringen af proces samt komponenter er ok.

Udviklingen forgår sikkert i andre lande.

For jer der er på min alder og over, kender jo godt det gamle udtryk - "Made in Japan" Wink

jh
Hej og tak for svar det var nu ikke for at kritisere kinesisk eletronik,jeg forstår bare ikke den var svær at få fat på kinesene plejer at masse produsere.Og jeg har aldrig hørt navnet før det var såmænd bare det hele.
Jeg beklager at have formuleret mig forkert.

kro90
Vandango. Troede ikke du var SÅ gammel.
Made in Japan ja det var tider. Selv Olympus bliver nu made in China.
One + phone er på højde med det bedste fra Samsung, HTC og Iphone. at antallet er begrænset tror jeg er en gimmick fra fabrikkens side. Det gør den interessant men også at de ikke overproducerer, der sker hele tiden små forbedrunger på deres telefoner.
Kim

Webmaster
Black Friday:

https://oneplus.n...ackfriday/
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: