Se indlæg
Mobilt bredbånd
|
|
Olse |
Lagt på d. 10/11-2014 11:01
|
Begynder Antal indlæg: 21 |
Hej. Jeg skal bruge noget mobilt bredbånd ( Pattaya) Nogen der kan anbefale hvad der er værd at investere i og hvad hastighed der kan forventes, ps. Og hvordan er vejret derude for tiden ? Olse |
|
|
farao54 |
Lagt på d. 10/11-2014 16:17
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 550 |
Jeg kan desværre ikke hjælpe med bredbånd, men vejret har iflg dette link, ikke været for godt indtil nu: http://www.pattay...-to-flood/ |
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 10/11-2014 16:27
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 738 |
Ved ikke om du har et USB modem, men hvis ,kan du købe dtac simkort. Du kan nok også købe USB modem hvor du køber sim kortet
Flyver PE med THAI altid
|
|
|
Olse |
Lagt på d. 11/11-2014 21:48
|
Takker for svarene |
|
|
Fc |
Lagt på d. 12/11-2014 09:53
|
Begynder Antal indlæg: 17 |
Vi klare os fint med Wi-Fi det findes på så godt som på alle hoteller og restauranter! |
|
|
VIP |
Lagt på d. 12/11-2014 12:35
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 567 |
Hvis det er gratis, fint. Men mange mange steder betaler man vanvittige priser for Hotellets Wi-Fi. 300 bht. og op pr. dag er meget normalt, men efter min mening rent røveri. >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
handy |
Lagt på d. 12/11-2014 14:01
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1057 |
har på landet klaret mig med mit ais mobil simkort købt internet pr dag eller en uge af gangen tror det var 69 thb for en uge så brugt mobilen som moden så det sendes trådløst til min bærbare pc kunne se nyhedder på dr dk samt så en masse på you tube ......kommer jo an på hvad behov man har men dette kan prøves til 12 thb kræver nok en smart phone som næsten alle har i dag men jeg er bestemt ikke expert men det funker for mig da jeg kun opholder mig der oppe i korte perioder ellers ville jeg finde en anden løsning... VH Handy Redigeret af handy d. 12/11-2014 14:06 |
|
|
VIP |
Lagt på d. 12/11-2014 14:21
|
birkedhoj skrev: Ved ikke om du har et USB modem, men hvis ,kan du købe dtac simkort. Du kan nok også købe USB modem hvor du køber sim kortet Du skal være opmærksom på, at de Usb modems du køber hos tele-udbyder som regel er låst, til kun deres selskab. >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
Olse |
Lagt på d. 12/11-2014 16:03
|
Takker endnu en gang for svarene / forslagene :-) olse |
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 12/11-2014 16:25
|
Der er sikkert rigtigt VIP. Husker ikke om mit, købt med abb. af CBB mobil var låst. Tror det ikke. Opsagde det da jeg i sin tid fik Iphone. Ellers køber man så et uden abb. så er det ikke låst. I januar købte jeg tid til Iphone bærbar og Ipad. Mener jeg gav 700 for unlimited acces i en måned. Plus simkort. Flyver PE med THAI altid
|
|
|
VIP |
Lagt på d. 12/11-2014 16:48
|
birkedhoj skrev: Der er sikkert rigtigt VIP. Husker ikke om mit, købt med abb. af CBB mobil var låst. Tror det ikke. Opsagde det da jeg i sin tid fik Iphone. Ellers køber man så et uden abb. så er det ikke låst. I januar købte jeg tid til Iphone bærbar og Ipad. Mener jeg gav 700 for unlimited acces i en måned. Plus simkort. Nu er der forskel på om du køber i Danmark eller Thailand. I Danmark blev det ved lov, (EU) ulovligt at låse modem fra 2013. Jeg bruger derfor selv et dansk købt Usb modem her ude. I Thailand derimod, er jeg ret sikker på at at et modem købt hos 1-2 Call, kun kan bruges på deres net. >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 12/11-2014 17:23
|
Nu bed jeg mærke i, spørgsmålet til "vejret derude" og gik ud fra Olse ikke befandt sig I Thailand. Flyver PE med THAI altid
|
|
|
Fc |
Lagt på d. 12/11-2014 21:57
|
Begynder Antal indlæg: 17 |
Efterhånden er Wi-Fi gratis på alle hoteller, det har vi oplevet både på Phuket og i Aonang. Hoteller vi har været på for 4-5 år siden hvor man betalte, er det gratis nu! |
|
|
Vespa |
Lagt på d. 13/11-2014 09:12
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 57 |
Er lige kommet hjem fra Jomtien for 4 dage siden. Du kan købe et Wifi kort til din mobil ude i Big C, gælder 1 mdr. pris. 490 Bath. Det er DTAC ( Telenor) Virker selv ude på landet. Men ellers er der gratis wifi på næsten alle spisesteder.
Thailand kan man ikke få nok af.
|
|
Spring til debat: |