Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg synes nu nok at beskrivelsen passer udmaerket på hele samfundet og ikke bare de unge. Og ja, 65 % synes at korruption er helt OK. Såååh der er lang vej igen.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein
De opfatter ikke korruption som en slem og ødelæggende ting, de opfatter det som et middel til at opnå ting, lidt nemmere, eller uden korruption ville de ikke opnå det de gør ved at bruge korruption som et middel.
Men korruptionen er så gennemsyret i hele samfundet, de unge har set det fra børnehave tiden eller tidligere, derfor har de et så afslappet forhold til korruptionen.
Hvis du bliver stoppet af politiet, ja så betaler du bare et beløb, så er den skid slået, skal du foran i køen på en skole eller andre læreanstalter, ja så betaler du bare.
Min kone købte en gang nogle rai rismark fra vores nabo, jeg spurgte hvorfor de ville sælge, så svarede de at de var nødt til at betale en eller politioffcer på en politiskole, for at deres søn kunne komme ind på skolen. Jeg sagde at jeg synes det var mærkeligt at de skulle betale ham, men så svarede de at, deres søn ikke havde de helt rigtige kvalifikationer for at komme ind på skolen, men hvis de beltalte politimanden 80000 bath, ja så kunne han gøre sit til at deres søn kunne komme ind på skolen, jeg må lige nævne at faren til drengen var også politibetjent, så han kendte nok den skoleleder, og vidste sikkert om metoden i forvejen.
Men sagen er jo, at Thaierne er hverken flove eller beklemte om at fortælle om den korruption de er en del af, det er lige der problemet ligger, de synes det er helt ok at snyde.
En ting ligger helt fast, og det er, at den der modtager korruptionspenge ikke har brug for det, alle der modtager korruptionspenge har rigeligt i forvejen, og det er især modtageren der er skurken, uden ham var der slet ingen korruption.