Se indlæg
Thailandske varer i DK
|
|
Janniktoft |
Lagt på d. 28/07-2010 18:12
|
Begynder Antal indlæg: 7 |
Hej. Jeg tænkte over om der var nogle der kendte en butik hvor man kan købe Thailandske energidrik som Krating Daeng, M150, lipotavin-D osv? Eller nogle der kunne fragte dem hjem fra Thailand til Danmark i et tilfælde af at der var nogle der alligevel skulle til Danmark - På forhånd tak. |
|
|
alkenbo |
Lagt på d. 28/07-2010 19:00
|
Øvet medlem Antal indlæg: 206 |
Kan evt købes på nettet fra Tyskland http://www.asiens.../index.php prøv her |
|
|
ingolf |
Lagt på d. 28/07-2010 19:55
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1068 |
Hej Jannik Toft--eller hvad du nu hedder, du har jo väret här för under andet nik! Man begynder jo at undre om du tager pis på os her i forumet--nu har du spurgt om det samme 3 gange--som jeg har set--inden for de sidste 3-4 måneder, og du har fået masser af svar. Bla har jeg sendt dig PB og tilbudt at skaffe det, og til og med at levere det til dig i Köbenhavn--men du havde åbenbart ingen lyst at svare, og nu kommer du med samme spörgsmål igen Redigeret af ingolf d. 28/07-2010 19:58 Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
Kittisak |
Lagt på d. 29/07-2010 03:19
|
Øvet medlem Antal indlæg: 145 |
Det kan du såden set købe i alle thai butikker i kbh :/ |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 29/07-2010 03:54
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Sidst jeg var nede og kigge, kunne man ikke købe dem! De er ikke lovlige i DK, pga det store koffein indhold! Men kan købes i både sverige og Tyskland! Men du kan være heldig at de har nogle i baglokalet!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
ingolf |
Lagt på d. 29/07-2010 12:48
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1068 |
jesperfrb skrev: Sidst jeg var nede og kigge, kunne man ikke købe dem! De er ikke lovlige i DK, pga det store koffein indhold! Men kan købes i både sverige og Tyskland! Men du kan være heldig at de har nogle i baglokalet! Det var også det jeg forklarede--jeg bor i Sverige og er ofte i Tyskland, så ingen problem med at tage nogle kasser med til DK. Der var også en anden som spurgte her på siden, og ham skrev jeg samme svar til, og at prisen nok blev omkring 10kr--jeg fik svar tilbage, at det kunne han selv köbe dem til i Nästved! Jeg tror de driver forretning med dem, og så vil de have dem til nästen ingen penge, for at sälge videre, men det bliver ikke fra mig---så må de selv betale benzin og färgebillet/brobillet til Tyskland/Sverige, så opdager de nok hvad stk prisen ink omkostninger bliver! Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
Lagt på d. 29/07-2010 13:09
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Lad dog fjolset klare sig selv, bare ude på at score nogle billeige penge evt. på din bekostning. Det er jo ikke seriøst, bemærk svaret i indlæg 3. Redigeret af d. 29/07-2010 13:10 |
|
|
Janniktoft |
Lagt på d. 14/08-2010 19:03
|
Begynder Antal indlæg: 7 |
Hej i må virkeligt undskylde det var ikke meningen jeg skulle poste det så mange gange. Ingolf Jeg har sendt dig en mail om du kunne skaffe mig nogle men du svarede ikke. Jeg har lige været i Sverige hvor jeg købte 10 til 5 kr.- stykket. poste det her spørgsmål for mange gange det var ikke med vilje... |
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 14/08-2010 20:56
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 858 |
Kan som før skrevet købes rigtig mange steder i tyskland, bla. Isola Flensburg hade flere slags i sidste uge.
Ubon.
|
|
|
Gert |
Lagt på d. 18/10-2014 10:35
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 91 |
Er der nogen der har set thaibutikker, hvor de sælger SangSom i DK? (Jeg var heldig af jeg fik 2 flasker i en Asiabutik i Flensburg i går.) |
|
Spring til debat: |