Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Pattaya
|
|
larsmand |
Lagt på d. 13/07-2014 15:58
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 78 |
Vi er tre gutter på de 50 år, som i november har bestilt 2 ugers ferie i Thailand og turen går til Pattaya... Og ja, vi fik nogle af de helt billige flyrejser fra Norwegian...))) Nogen herinde der kan anbefale et hotel, gerne relativt tæt på walking street og det gør heller ikke noget hvis der er nogle danskerbarer i området... Hotellet skal kunne acceptere besøg på vores værelser..))) livet er jagt og kvinder....
|
|
|
zapper |
Lagt på d. 13/07-2014 16:39
|
Øvet medlem Antal indlæg: 442 |
I kan kigge lidt her http://www.latest...d-pattaya/ Ellers prøv at være lidt mere konkret, men på den ovenstående oversigt er i al fald et hav af gode muligheder. Danskerbarene er lidt spredt i Pattaya, så når I har bestemt jer, så skriv lige tilbage, så er der nok et sted eller to i nærheden. |
|
|
larsmand |
Lagt på d. 13/07-2014 17:32
|
fin hjemmeside.... den dækker bare ikke den periode i november hvor vi skal derned.... men kan jo prøve om en måned eller to igen... tak for hjælpen zapper livet er jagt og kvinder....
|
|
|
larsmand |
Lagt på d. 13/07-2014 17:37
|
har prøvet at skrive til danskerhotellet Dania på flere sms, og de første to gange svarede en på mine spørgsmål også da jeg ringede... men nu da vi er klar til at ligge bestillingen på værelserne så er han lige pludselig helt væk....)))
livet er jagt og kvinder....
|
|
|
moerk5002 |
Lagt på d. 13/07-2014 17:40
|
Øvet medlem Antal indlæg: 384 |
Hotel Dania i Soi Buakaow. Dansk ejet hotel 5 min. fra Walking street. 6 danske steder lige i nærheden, 4 barer og 2 guesthouse....... Hotel Dania har restaurant og swimming pool....... Gode værelser både ved pool og op til 4. sal..... Elevator og free wifi...... |
|
|
zapper |
Lagt på d. 13/07-2014 18:08
|
Øvet medlem Antal indlæg: 442 |
larsmand skrev: fin hjemmeside.... den dækker bare ikke den periode i november hvor vi skal derned.... men kan jo prøve om en måned eller to igen... tak for hjælpen zapper jo jo du kan skrue tiden frem 7 dage af gangen, ellers udvælger du dig bare et hotel og så finder du hjemmesiden for hotellet. Hotel Dania er OK hotel. Hvis det skal være dansk er der også Copenhagen bar i soi post office. |
|
|
handy |
Lagt på d. 13/07-2014 18:37
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1057 |
larsmand skrev: har prøvet at skrive til danskerhotellet Dania på flere sms, og de første to gange svarede en på mine spørgsmål også da jeg ringede... men nu da vi er klar til at ligge bestillingen på værelserne så er han lige pludselig helt væk....))) prøv at skrive på hotel Dania FB side....ligner ikke Alex ikke at svare slet ikke hvis der er noget med thb.... |
|
|
larsmand |
Lagt på d. 13/07-2014 19:02
|
nogen der ved hvor jeg finder Copenhagen bar og hotels hjemmeside...????
livet er jagt og kvinder....
|
|
|
Nahm |
Lagt på d. 13/07-2014 19:27
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 513 |
Copenhagen ligger på beachroad soi 13/2, når du går fra strandsiden er det 100 meter op af gaden og på højre side, der er et stort dansk flag. Gaden hedder også " soi postoffice", ja posthuset ligger jo også lige overfor. Her er en gammel tråd om det : http://www.thaila...ad_id=2982 Og det er jo meget tæt på Walking street. Mvh,
Nahm |
|
|
sank |
Lagt på d. 13/07-2014 19:35
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Såvidt jeg har hørt, er Cobenhagen solgt og der er vist ikke værelser mere ??? Ferdinan nu Dania er vist ok. |
|
|
Nahm |
Lagt på d. 13/07-2014 19:49
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 513 |
sank skrev: Såvidt jeg har hørt, er Cobenhagen solgt og der er vist ikke værelser mere ??? Ferdinan nu Dania er vist ok. Jeg har også hørt det er solgt, men er det afviklet helt ? øv, ellers et hyggeligt sted. Mvh,
Nahm |
|
|
sonni08 |
Lagt på d. 13/07-2014 20:37
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 95 |
Jeg er meget glad for Opey de Place på Soi Linkee (samme gade som Soi Diana inn - bare på den anden side af Soi Bukhao) 72 værelser svømmebasin og god kaffe - maden er fin 800 - 1000 ThB for et værelse og 7/eleven og Family Mart og gadekøkkener lige uden for døren . - Rot Bath i begge retninger på Soi Buhkao. jeg har boet der igennem 6 år sommer og efterårsferien. - med og uden børn. http://www.opeyde...attaya.com |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 13/07-2014 20:40
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
handy skrev: larsmand skrev: har prøvet at skrive til danskerhotellet Dania på flere sms, og de første to gange svarede en på mine spørgsmål også da jeg ringede... men nu da vi er klar til at ligge bestillingen på værelserne så er han lige pludselig helt væk....))) prøv at skrive på hotel Dania FB side....ligner ikke Alex ikke at svare slet ikke hvis der er noget med thb.... FB siden : https://www.faceb...084980271/ Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
sank |
Lagt på d. 14/07-2014 08:13
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Nahm det er vist kun værelser der er lukket. Så jeg kan sikkert stadig få min formidags øl der. |
|
|
handy |
Lagt på d. 15/07-2014 15:29
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1057 |
sank skrev: Nahm det er vist kun værelser der er lukket. Så jeg ka n sikkert stadig få min formidags øl der. Ja det forsætter nye ejere bare kun som en unit har hørt det skulle blive med 2-3 værelser... |
|
|
vandango |
Lagt på d. 16/07-2014 11:42
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
handy skrev: sank skrev: Nahm det er vist kun værelser der er lukket. Så jeg ka n sikkert stadig få min formidags øl der. Ja det forsætter nye ejere bare kun som en unit har hørt det skulle blive med 2-3 værelser... Det er ærgerligt at stedet har skiftet ejere, Søren og Flemming har sat sit personlige præg på stedet, har nydt deres selskab mange mange gange. Den nye Søren der kom til, kender jeg desværre ikke. Som sådanne var Copenhagen Bar's værelser jo ikke noget særligt, men beliggenheden er super Soi Postoffice (13.2), gaden har det hele , nogen dage er jeg ikke kommet videre. |
|
|
jesper_dk |
Lagt på d. 16/10-2014 14:05
|
Øvet medlem Antal indlæg: 136 |
Skal selv bo på Dania i november og Alex har altid svaret samme dag som jeg har sendt ham en mail. |
|
|
Nongree |
Lagt på d. 16/10-2014 15:49
|
Begynder Antal indlæg: 17 |
Nahm skrev: sank skrev: Såvidt jeg har hørt, er Cobenhagen solgt og der er vist ikke værelser mere ??? Ferdinan nu Dania er vist ok. Jeg har også hørt det er solgt, men er det afviklet helt ? øv, ellers et hyggeligt sted. Copenhagen er ikke solgt der er åben hver dag. |
|
|
larsmand |
Lagt på d. 16/10-2014 23:05
|
Hej Jesper... Ja vi har også i mellem tiden fået booket værelserne der fra 6 til 21 november så måske løber vi ind i en øl sammen en dag derude... livet er jagt og kvinder....
|
|
|
Pepe |
Lagt på d. 17/10-2014 10:37
|
Begynder Antal indlæg: 3 |
Ellers er der Denmark Spot, Soi Welcome i Jomtien www.denmarkspot.com. Dejlige store værelser med priser fra 7-900 - uge rabat/månedsrabat. Kan også følges på Facebook. Og så er der dejlig hjemmelavet flæskesteg hver fredag |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |